Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Єднаної територіальної громади

Єднаної територіальної громади





Сторінка1/10
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10



УКРАЇНА ПЕРЕЧИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ОБЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

3 пленарне засідання

4 сесії VІI скликання

РІШЕННЯ


Проект
від 19 квітня 2018 року №____

м.Перечин
Про проект «Про місцеві

податки і збори»
Відповідно до Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи”, а також пункту 24 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада вирішила:

1. Встановити на території Перечинської міської об’єднаної територіальної громади наступні місцеві податки і збори на 2019 рік:

1.1. Податок на майно, який складається з:

1.1.1. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

1.1.2. транспортного податку;

1.1.3. плати за землю.

1.2. Єдиний податок.

1.3. Туристичний збір.

2. Установити для підакцизних товарів (в частині реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), реалізованих в м.Перечин відповідно до підпункту 213.1.9. пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України, ставку акцизного податку у розмірі 5 відсотків від вартості (з податком на додану вартість).

3. Затвердити Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (додаток №1), Положення про транспортний податок (додаток №2), Положення про плату за землю (додаток №3), Положення про туристичний збір (додаток №4) та Положення про єдиний податок (додаток№5).

4. Встановити з 01.01.2019 року розмір фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців першої групи платників єдиного податку (Додаток №6).

5. Встановити з 01.01.2019 року розмір фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців другої групи платників єдиного податку (Додаток №7).

6. Встановити, що у разі здійснення платниками єдиного податку видів господарської діяльності, дозволених кодексом для платників першої та другої груп, але не вказаних відповідно в додатках №6 та №7 застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, а саме:

для платників єдиного податку першої групи – 10% до прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року;

для платників єдиного податку другої групи – 20% до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

7. Звільнити в 2019 році об’єкти нежитлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

8. Забезпечити оприлюднення даного рішення шляхом публікації на сайті міської ради.

9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва та сфери послуг (Шинкарчук Я.І.).

Міський голова І.М.Погоріляк

Додаток №1

         до рішення Перечинської міської ради VІI скликання

від 19 квітня 2018 року № __

ПОЛОЖЕННЯ

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
1. Визначення понять

1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - це місцевий податок, що сплачується платниками за об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості і зараховується до місцевого бюджету.

1.2. Об'єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки.

1.3. Об′єкти нежитлової нерухомості – будівлі, приміщення, що не віднесені до житлового фонду.
2. Платники податку

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та /або нежитлової нерухомості.

2.2. Платниками податку, в разі перебування об'єктів житлової та /або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб, є:

а) якщо об'єкт житлової та /або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової та /або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб - власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об'єкт житлової та /або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.
3. Об’єкт оподаткування

3.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

3.2. Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

в) гуртожитки;

г) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням Перечинської міської ради;

г) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину.

д) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

е) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

є) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

ж) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

з) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

и) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

і) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

ї) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

й) об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та паралімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України;

к) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.
4. База оподаткування

4.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

4.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платників податків, зокрема документів на право власності.

4.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.
5. Пільги із сплати податку

  1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

  1. Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

  2. Пільги з податку, що сплачується на території Перечинської міської об’єднаної територіальної громади з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не застосовуються на:

5.3.1. об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподаткованої площі, затвердженої рішенням Перечинської міської ради;

5.3.2. об′єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності, тощо);

5.3.3. Перечинська міська рада до 1 лютого поточного року подає до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого та другого цього підпункту.

6. Ставка податку

6.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року, за 1кв.метр бази оподаткування, згідно) з додатком.

6.2. Ставки податку для об’єктів житлової та/або не житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, які використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності, тощо) оподатковуються за ставками, встановленими для юридичних осіб.

6.3. За наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку).
7. Податковий період

7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
8.  Порядок обчислення суми податку та строк подання звітності

8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" пункту 5.1. даного Положення, та пільги Перечинської міської ради з неоподаткованої площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" пункту 5.1. даного Положення, та пільги Перечинської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" пункту 5.1. даного Положення, та пільги Перечинської міської ради з неподаткову-ваної площі таких об’єктів ( у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього пункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з пунктом 8.1. даного Положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, Перечинської міської ради за місцем знаходженням кожного з об′єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

  • об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

  • розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

  • права на користування пільгою із сплати податку;

  • розміру ставки податку;

  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

8.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

8.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  ст.46  Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

8.6. Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.
9. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об'єкта оподаткування

9.1. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

9.2. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
10. Порядок сплати податку

10.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету Перечинської міської ради згідно з положеннями  Бюджетного кодексу України.
11. Строки сплати податку

11.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
12.  Відповідальність платників і контроль за стягненням податку

12.1. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несуть платники податку відповідно до Податкового кодексу України.

12.2. Податкові органи здійснюють контроль за повнотою справляння, правильністю і своєчасністю перерахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до бюджету.
Додаток

до Положення про податок

на нерухоме майно, відмінне

від земельної ділянки
Ставки податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки




Розмір ставки у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встанов-леної законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування

1. Об’єкти житлової нерухомості

Для фізичних осіб (%)

Для юридичних осіб (%)

1.1 Житловий фонд







1.1.1. Житловий будинок

0,1

0,1

1.1.2. Прибудова до житлового будинку

0,01

0,01

1.1.3. Квартира

0,1

0,1

1.1.4. Котедж

0,1

0,1

1.2 Садовий будинок

0,1

0,1

1.3 Дачний будинок

0,1

0,1

2. Об'єкти нежитлової нерухомості







2.1. Будівлі готельні

0,2

0,2

2.2. Будівлі офісні

0,2

0,2

2.3. Будівлі торговельні

0,2

0,2

2.4. Гаражі

0,1

0,1

2.6. Господарські (присадибні) будівлі

-

-

2.7. Інші будівлі

-

0,1


Секретар ради О.Ю.Вовканич-Белеканич

Додаток №2

         до рішення Перечинської міської ради VI скликання

від 19 квітня 2018 року №__ ___ 
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Статут старобогородчанської об’єднаної територіальної громади богородчанського...
Статут Старобогородчанської об’єднаної територіальної громади (далі Статут) є основним нормативно-правовим актом територіальної громади,...

Методичні рекомендації з розроблення положення про структурний підрозділ...
Відповідно до концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні формуються об’єднані...

Статут територіальної громади сіл нивочин, гринівка, лесівка богородчанського...
Статут територіальної громади сіл Нивочин, Гринівка, Лесівка (далі Статут) є основним нормативно-правовим актом територіальної громади,...

Проект
«Про затвердження Порядку виявлення, взяття на облік, збереження та використання безхазяйного майна та відумерлої спадщини на території...

Розділ I. Загальні положення 6 Стаття Поняття Статуту територіальної громади 6
Стаття Форми реалізації права членів територіальної громади на участь в місцевому самоврядуванні 8

До рішення міської ради від
Про затвердження Порядку виявлення, взяття на облік, збереження та використання безхазяйного майна та відумерлої спадщини на території...

Засідання 49 чергової сесії Зеленодольської
Про затвердження Угоди про передачу субвенції з бюджету об’єднаної територіальної громади м. Зеленодольськ до обласного бюджету Дніпропетровської...

Рішенням виконавчого комітету сільської ради
Нижньовербізькій сільській раді об’єднаної територіальної громади (рада) незалежно від способу фіксації та відтворення інформації,...

Проект україна угринівська сільська рада об’єднаної територіальної...
Відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції», з метою реалізації державної політики у сфері боротьби з корупцією,...

Перші вибори старост сіл зеленодольської міської об’єднаної територіальної громади
Відповідно до частини третьої статті 40 Закону України «Про місцеві вибори» (надалі – Закону) кандидат на посаду старости реєструється...

Регламент
Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», Статуту...

Повідомлення про оприлюднення проекту рішення Зеленодольської міської ради
«Про затвердження Положення про порядок надання матеріальної допомоги мешканцям Зеленодольської міської об’єднаної територіальної...

Порядок денний пленарного засідання 24 сесії Зеленодольської міської...
Про затвердження Плану соціально-економічного розвитку Зеленодольської міської об'єднаної територіальної громади на 2017 рік

До рішення Зеленодольської міської ради від 22. 04. 2016 р №141 положення
Про затвердження Положення про порядок надання матеріальної допомоги мешканцям Зеленодольської міської об’єднаної територіальної...

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
«Про невідкладні заходи щодо розробки та затвердження Статуту територіальної громади міста Одеси», з метою створення необхідних умов...

Сьоме скликання
Про затвердження Положення про уповноважену особу з ведення Реєстру територіальної громади Прилуцької сільської ради та тимчасового...

Рішення сільської ради від 22. 06. 2016р №7 «Про застосування ставок...
Затвердити Положення про плату за землю в межах територіальної громади сіл Інгульської сільської ради на 2018рік. (додаток)

Методичні рекомендації щодо створення, адміністрування, ведення реєстру...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт