|
Запит ЦІНОВИХ пропозицій щодо проведення торгів із закупівлі товарів, робіт, послуг № 180319/8 від 18.03.2019 р.
1.1. Поштова адреса: 69096 м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а. 1.2. Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70 2. Інформація про товари, роботи, послуг: роботи 3. Найменування та кількість (або номенклатура та обсяги закупівлі): Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Інвестиційна програма 2019): «Реконструкція ВРУ-35 кВ "Трампарк", комірка 35 кВ Л-323 в м. Запоріжжя» (п.1.1.4.1.1) Обсяги закупівлі: згідно технічного завдання (Додаток 2) 4. Місце поставки товарів (надання послуг/ виконання робіт): визначається при укладанні договору. 5. Строк поставки товарів (надання послуг/ виконання робіт): визначається при укладанні договору. 6. Кінцевий термін прийняття цінових (комерційних) пропозицій, встановлений замовником: до 10-00 год. 02.04.2019р. 7. Дата і час розгляду цінових пропозицій: о 11-45 год. 02.04.2019р. 8. Пропозиції надати: поштою: 69096 м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а., каб. 12, або факс: (061) 286-38-70, або електроною поштою: N.Cherkas@zoe.com.ua 9. Місце розгляду цінових пропозицій: 69096 м. Запоріжжя, вул. Каховська, 3а. 10. Істотні умови договору: 10.1. Загальна ціна робіт/послуг визначається згідно з ціновою (комерційною) пропозицією, технічним завданням (яке є додатком до укладеного за результатами Запиту цінових пропозицій договору). 10.2. Розрахунки за виконані роботи/послуги здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України – гривні, шляхом переказу коштів на поточний рахунок. Визначається при укладанні договору. (Учасник має право пропонувати умови розрахунків, але в будь якому випадку Замовник Запиту цінових пропозицій має право не приймати їх до розгляду). 10.3.Приймання робіт/послуг: визначається при укладанні договору. 10.4.Термін дії договору: визначається при укладанні договору. 11. Додаткова інформація: 11.1. Пропозиції, які відповідають основним вимогам, будуть оцінені порівнянням цін у гривні. Перемога буде присуджена найкращій пропозиції з найменшою ціною. 11.2. В ціну надання послуг мають бути включені витрати на транспортування, перевезення, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. 11.3. Пропозиції приймаються у вигляді цінових (комерційних) пропозицій, завірених печаткою та підписом уповноваженої особи (у разі наявності печатки). 11.4. Учасник ЗЦП у випадку участі за декількома (або всіма) лотами має право надати одну цінову пропозицію, але, в будь якому випадку, в цілому на весь обсяг робіт (послуг) по кожному лоту. 11.5. Для отримання та ознайомлення з проектом згідно вказаних робіт звертатись: м.Запоріжжя, Ермак С.О., відділ капітального будівництва ПАТ «Запоріжжяобленерго» вул. Кіяшко, 7 тел. (061) 225-38-63, електрона пошта S.Ermak@zoe.com.ua 12. Учасник-переможець ЗЦП повинен надати документи, згідно переліку, зазначеному у Додатку 1. Голова тендерного комітету, заступник директора з матеріально-технічного забезпечення Черкас О.М. ____________ Заступник голови тендерного комітету, заступник директора з корпоративної безпеки та охорони об’єктів з питань інформаційної безпеки Власюк В.М. ____________ Відповідальний секретар тендерного комітету, начальник тендерного відділу Дятченко Г.О. ____________ Директор з перспективного розвитку та інвестицій Кравчук Д.В. відрядження Заступник технічного директора з метрології та систем обліку Вороной В.М ____________ Заступник директора з енергозбуту з технічних питань Куліш О.О. ____________ Провідний юрисконсульт відділу захисту правових інтересів та корпоративних прав Наливайко І.А. ___________ Додаток 1 Перелік документів, які мають бути надані учасником-переможцем процедури закупівлі 1. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту: 1.1. Копія Статуту або іншого установчого документа, або протокол загальних зборів засновників про здійснення діяльності на підставі модельного Статуту, затвердженого КМУ/рішення про створення суб’єкта господарювання та провадження діяльності на підставі модельного Статут, затвердженого КМУ/рішення суб’єкта господарювання про продовження своєї діяльності на підставі модельного Статуту, затвердженого КМУ, тощо. 1.2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб). 1.3. Копія паспорту (для фізичних осіб). 2. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством: 2.1. Оригінал або копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по податкам та обов'язковим платежам до бюджету, дійсну на день її надання до ПАТ «Запоріжжяобленерго». 2.2. Копія інформації з реєстру платників податку на додану вартість (свідоцтво, витяг тощо) або свідоцтва про сплату єдиного податку, (наведені документи/інформація надаються Виконавцем у разі наявності). 3. Документи, які повинен подати учасник – переможець процедури закупівлі для підтвердження відповідності вимогам ПАТ «Запоріжжяобленерго»: 3.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3.2. Довідка в довільній формі про чисельність постійного та контрактного персоналу, який має необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю; 3.3. Довідка у довільній формі про перелік осіб, уповноважених здійснювати господарські операції (укладати договори на поставку товарів, надання послуг, виконання робіт), підписувати на їх виконання первинні документи, податкові накладні та копія документа(ів), що встановлює такі повноваження (протокол, наказ або довіреність тощо); 3.4. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) банківські реквізити. 3.5. Копія дозволу або ліцензії на право здійснення відповідного виду господарської діяльності (у разі наявності та у разі якщо вид діяльності потребує наявності дозволу та ліцензії відповідно до чинного законодавства). 3.6. Істотні умови договору. 3.7. Інші документи, що стосуються Предмета закупівлі (за необхідністю). Копії документів, що надаються згідно з цим Переліком, мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) учасника-переможця процедури закупівлі. Додаток 2 Технічне завдання щодо закупівлі робіт з «Реконструкція ВРУ-35кВ ПС 150/35/6кВ "Трампарк" комірка 35кВ Л-323 м. Запоріжжя» (шифр проекту: 347.14)
Проектом передбачено: Заміну:
Основні матеріали та устаткування:
Інші матеріали, обладнання та лінійно-підвісна арматура – відповідно до проекту. Термін виконання робіт та строк дії договору: Початок робіт – дата підписання договору. Закінчення робіт – 30.11.2019 р. Строк дії договору – 31.03.2020 р. II. Особливі умови до конкурсної документації на закупівлю робіт
Замовником рекомендований рівень заробітної плати 6 600 грн. на розряд 3,8 за звичайних умов виконання робіт. При розрахунку витрат на відрядження враховувати наступне:
Придбання усіх необхідних для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення (далі – будівництво) матеріалів та устаткування (окрім спеціально обумовлених) здійснює Учасник. Учасник повинен запропонувати обладнання та матеріали, що передбачені ПКД. Учасник має право запропонувати еквівалент/аналог обладнання та/чи матеріалів. Якщо запропоноване обладнання та/чи матеріали є еквівалентом/аналогом, Учаснику необхідно додатково до технічної документації надати порівняльну таблицю параметрів замовленого обладнання та запропонованого Учасником їх еквіваленту/аналогу у наступній формі:
Кожен з параметрів запропонованого Учасником еквіваленту/аналогу обладнання та/чи матеріалу повинен бути на рівні або кращим від відповідного параметру замовленого обладнання та/чи матеріалу. Надання зразків еквіваленту/аналогу матеріалів/обладнання здійснюється Учасником за додатковим запитом Замовника. Корегування ПКД та повторне проведення експертизи ПКД у зв’язку із застосуванням Учасником обладнання та/чи матеріалів які є еквівалентом/аналогом, виконується за рахунок Учасника та погоджується Учасником з автором проекту/ів.
пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників;
- дозвіл на експлуатування ЕТЛ або установки випробувальної.
* - зазначається приналежність організації, в якій працює персонал (до підрядної або субпідрядної організації). ** - кількість та спеціалізація заявленого персоналу повинна відповідати потребам в робочих кадрах та трудоміскісті, розрахованої у локальних кошторисах. *** - зазначити групу та надати копії підтверджуючих документів. **** - зазначити назву та реквізити документу, що підтверджує кваліфікацію та спеціалізацію персонала Учасника згідно вимог Замовника При необхідності, персонал Учасника повинен поєднувати різні посадові обов'язки і функції. Учасник надає копії свідоцтв персоналу про професійне навчання та на виконання робіт підвищеної небезпеки (згідно передбачених ПКД).
У випадку залучення субпідрядних організацій наявність машин та механізмів у них. На кожну одиницю обладнання (техніки), яка підлягає атестації, мають бути надані документальні свідчення проходження такої атестації. Документація надається на вимогу Замовника.
Учасник несе повну відповідальність за якість робіт, виконаних субпідрядною організацією.
|
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70 | Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго», телефон: (061) 286-38-59, факс (061) 286-38-70 | ||
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | ||
Відповідальний за організацію торгів: тендерний комітет пат «запоріжжяобленерго» | Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | ||
Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | Дрпоу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | ||
Дпроу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | Дпроу 38477433, місцезнаходження: 69035, м. Запоріжжя, вул. Суворова, буд. 4, оф. 4-5, повідомляє про проведення аукціону з продажу... | ||
Яка зареєстрована та мешкає за адресою: 03125 м. Київ, вул. Монтажників, 15, кв. 1, д т. 286-56-75 | Тел./факс (057) 731-21-31 e-mail: web-сайт: edu-post-diploma kharkov ua | ||
Україна, м. Київ–1, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11, тел./факс 8 (044) 279-10-42; тел. 279-10-88 | Леніна, 168, м. Запоріжжя, 69107, тел. 212-44-00, факс 212-44-03, код єдрпоу 37941997 | ||
М. Грушевського, 2а, смт. Глибока, 60400, тел. 2-42-95, тел. «факс» 2-42-99, raionarada07@bigmir net | Україна, м. Одеса, вул. Мечнікова, 6 тел.: (048) 773-14-31; факс: (048) 749-86-40 | ||
Вінниця, вул. Козицького 33, тел. 61-16-69, факс 53-15-02, e-mail: vin | Вінниця, вул. Козицького 33, тел. 61-16-69, факс 53-15-02, e-mail: vin |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |