Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/7
  1   2   3   4   5   6   7
f:\metod_otdel\book covers pics and scans\pearson pics\logo partner dinternal.jpg


Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-Dinternal

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

NEXT MOVE 2 (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: NEXT MOVE 2 (Семестр 1)


Вступний модуль: Starter Unit

Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я, друзі. Світ навколо мене.







Starter Unit:

Ст. 4–5
Teachers Multi-ROM:

Diagnostic test


Моя кімната.

Описувати людей та предмети.
Запитувати та інформувати.


Кімнати.

Меблі.

Настрій.

Якісні прикметники.

Дієслова to be, have got,структури there is/are, займенники, присвійний відмінок


Слухати, читати та знаходити відповідь

Знайомство. Привітання.

Опис своєї кімнати.

Розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається.
Активно застосовувати мову, що вивчається.



ст. 4-5







Starter Unit:

Ст. 6-7


Люди. Країни та національності

Місця у місті. Речі повсякденного вжитку. Країни. Національності.




Відповіді на запитання, заповнення пропусків.

Опис малюнків.

ст. 6-7



Starter Unit:

Ст. 8-9

Знайомство з новими друзями.

Хобі та інтереси підлітків.



Читати про уподобання підлітків.
Слухати та обирати правильний варіант відповіді, заповнювати пропуски.

Письмо. Заповнювати особисту інформацію.

Опис підліткового клубу.
ст. 126

Модуль 1: Play the Game!

Тематика ситуативного спілкування: Спорт (види спорту, спортивні уподобання).








Unit 1:

Ст.10

Мої улюблені спортивні ігри

Запитувати та розповідати про інтереси та захоплення. Розповідати про свої можливості. Висловлювати своє ставлення. Розпитувати та надавати інформацію.


Назви видів спорту



Читання: заповнення пропусків

Розповідати про свої захоплення. Робота в парах та групах

Уважне ставлення до захоплень інших людей. Ефективна співпраця під час роботи в

парах.
Вміння проводити інтерв’ю. Розвиток логічного

мислення

ст. 8



Unit 1:

Ст.11

Мої спортивні захоплення.

Інтереси та захоплення



Читання: встановлення відповідності. Аудіювання: відповіді на запитання.

Опис видів спорту.

Робота в парах та групах.

ст. 9



Unit 1:

Ст.12

Який твій найулюбленіший вид спорту?




Простий теперішній час (affirmative, negative, questions) Вимова закінчення дієслів у формі 3 особи однини.




Заповнення пропусків, відповіді на запитання

ст. 10



Unit 1:

ст.13


Утвори слово!

Складні іменники на позначення спортивного приладдя.

Структура V+ -ing

Аудіювання: встановлення відповідності. Читання: вибір правильного варіанту відповіді, заповнення пропусків

Робота в парах та групах. Письмо: опис предметів


ст.11



Unit 1:

ст.14-15

У що ти граєш?

Лексика ведення спортивної гри

Прийменники місця: behind, in, in front of, next to, on, under

Аудіювання: відповіді на питання

Робота в парах та групах: опис ведення спортивної гри

ст.12



Unit 1:

Ст.14-15

Мені подобається теніс.






Прислівники частоти.
Читання: заповнення пропусків. Аудіювання: відтворення діалогу.

Робота в парах та групах: частотність виконання дії.


ст.13



Unit 1:

Ст.16


Забобони зірок спорту.



Інтереси та захоплення



Читання: відповіді на питання, встановлення відповідності.

Аудіювання: вибір правильного варіанту відповіді.




ст.14



Unit 1:

Ст.17



Мої уподобання у спорті.


Інтереси та захоплення




Правила пунктуації.

Письмо: улюблений вид спорту.

ст.15



Unit 1:

Teacher’s Multi-ROM

письмо


Спорт у моїй країні



Photocopiable materials: Writing 1 (page 1)

Teacher’s Multi-ROM

-письмо

Unit 1



Unit 1:

Ст.18

Пригадаймо вивчене!

Консолідація лексичного матеріалу

(Unit 1)

Консолідація граматичного матеріалу

(Unit 1)




Диктант.

Робота в парах та групах: моє ставлення до спорту.

ст.127



Unit 1:

Ст.19

Цікаві факти про футбольний м’яч

Форма, міри розміру




Читання: відповіді на питання, встановлення відповідності. (CLIL: Math)





Підготовка до проекту



Unit 1:

Ст.19

Проектна робота: Мій улюблений вид спорту

Спорт, математика







Робота в парах та групах: спортивне приладдя улюбленого спорту




Завершення проекту



Unit 1:WB Ст.86-87


Мої уподобання в спорті.

Спортивні ігри, інтереси, захоплення.

Простий теперішній час (affirmative, negative, questions) Вимова закінчення дієслів у формі 3 особи однини. Структура V+ -ing. Прислівники частотності.




Письмо: переклад, заповнення пропусків, порядок слів у реченні.




Ст.86-87




Unit 1: WB Ст.104

Ст.123

У що ти граєш щодня?

Спортивні ігри, інтереси, захоплення.

Вимова закінчення дієслів у формі 3 особи однини.

Читання: встановлення відповідності. Аудіювання: розподіл слів на групи.

Опис малюнків




Ст.104




Unit 1: WB Ст.113



Як ти ставишся до спорту?











Аудіювання: відповіді на запитання, T/F

Говоріння: діалог про ставлення до спорту. Заповнення пропусків.




Підготувати діалог



Unit 1:

Teachers Multi-ROM

Я і спорт.

Photocopiable materials: Grammar activities 1(*); Vocabulary activities 1(*) ; Reading and Listening 1(*);





Написати 10 речень про себе
  1   2   3   4   5   6   7

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я та мої друзі. Мій день народження

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні...

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 6 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 1 Календарно-тематичне...
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 1

Календарно-тематичне планування Розробки уроків
Посібник містить розробки уроків з трудового навчання, календарно – тематичне планування

Підручника Get 200! Book 2 Календарно-тематичне планування до курсу
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2

Тематичне планування за підручником
Календарно тематичне планування за підручником „ Deutsch 5“ (5-й рік навчання) ІІ семестр

Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво...
Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво (5- 7 кл.), та художня культура (9-10 класи)

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт