|
![]()
ПЛАН РОБОТИ Тернопільської спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов на 2016-2017 навчальний рік Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов Тернопільської міської ради Тернопільської області
ПЛАН РОБОТИ Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов на 2016 – 2017 навчальний рік
Т ернопіль, 2016 ЗМІСТ
ВСТУП Виконуючи Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту", "Про мови в Україні", керуючись Конституцією України, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Національною державною програмою «Освіта України XXIстоліття», Законом України «Про охорону дитинства», Новими Державними стандартами початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» адміністрація Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов у 2015-2016 навчальному році спрямовувала свою роботу на здійснення системного контролю якісною організацією навчально-виховного процесу на підготовчому етапі впровадження науково-методичної роботи «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», виконання навчальних планів та програм, підвищення професійної компетентності педагогів в оволодінні засобами креативної освіти, плануванні роботи творчих груп, діагностики рівня готовності педагогічних працівників до роботи над проблемою. АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК СТАН І РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ МЕРЕЖІ У 2015 –2016 навчальному році в Тернопільській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов завершили навчання 1027 учнів у 33 класах. Прибуло за звітний період 9 учнів, вибуло – 14 учнів. Кількісний склад учнів: 1-4 класи – 12 класів – 392 учні 5-9 класи – 15 класів – 477 учнів 10-11 класи – 6 класів – 188 учнів Мова навчання – українська. Середня наповнюваність класів - 31 учень. Функціонувала 1 група продовженого дня. Школа працювала в дві зміни. У ІІ зміну навчались учні 3, 5, 6 класів (230 учнів). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 2015-2016 навчальному році школа працювала у дві зміни: у І зміну навчались 26 класів (727 учнів), у ІІ зміну – 7 класів ( 230 учнів). Початок занять - о 8.30, закінчення 10 уроку – о 18.00. Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку була:
Перерви – тривалістю 10 та 20 хвилин. Для забезпечення належної організації гарячого харчування впроваджено 2 великі перерви по 20 хвилин. Робочі навчальні плани школи відповідали Типовим планам спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов і були погоджені Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради та державним санітарним лікарем м. Тернополя. За 2015-2016 н.р. зроблено суттєві кроки щодо переходу на новий зміст навчання, його варіативність, відповідність вимогам сучасного суспільства. Учні 3-4 класу навчались за новим Державним стандартом початкової освіти, учні 5-7 класів – за новим Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, за новими програмами, підручниками. Основним завданням школи було формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, тому години варіативної складової у 2-4-х класах виділено на вивчення курсу «Я у світі», у 5-6-му класах – на курс «Історія Тернополя», які викладаються англійською мовою. Робота школи побудована відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність школи, а саме: Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Національної доктрини розвитку освіти України на ХХІ ст., Державного стандарту загальної і середньої освіти, Державного стандарту початкової освіти, Концепції профільного навчання в старшій школі, Декларації прав людини, Декларації прав дитини, Кодексу законів «Про працю України», Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» тощо. Оцінювання навчальних досягнень школярів відбувалося відповідно до Критеріїв навчальних досягнень учнів, затверджених наказами МОН України «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи» №755 від 20.08.2008р. та «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» №371 від 05.05.2008 р. Ведення шкільної документації здійснювалося відповідно до нормативно-правових документів МОН України. Діяльність Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 3 спрямовувалась на реалізацію програмно-методичного забезпечення освітнього процесу, роботі над науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Методичний супровід навчально-виховного процесу відбувався у відповідності з Програмами, підручниками, методичними рекомендаціями, затвердженими МОН України для використання в поточному навчальному році. Науково – методичне забезпечення діяльності закладу передбачало:
Для забезпечення навчальної діяльності у школі функціонували:
У навчальному закладі обладнано один комп’ютерний клас для навчання учнів старшої школи із загальною кількістю 11 комп’ютерів та один комп’ютерний клас для навчання учнів початкової школи із загальною кількістю 9 комп'ютерів. Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнано медичний пункт, працювало 2 шкільні медичні сестри, які організовували систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечували профілактику дитячих захворювань, та 1 дитячий лікар. Школа забезпечувала науково-теоретичну, гуманітарно-мовленнєву (знання двох іноземних мов), загальнокультурну підготовку дітей. Набір учнів у 1-11-і класи здійснювався на конкурсній основі. |
Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст з поглибленим вивченням іноземних мов | «Харківська спеціалізована школа І –ііі ступенів №11 з поглибленим вивченням окремих предметів Харківської міської ради Харківської... | ||
Педагогічний аналіз за 2015-20156навчальний рік. Пріоритетні цілі І завдання на 2016-2017навчальний рік | Херсонський Таврійський ліцей мистецтв Херсонської міської ради (далі хтлм) – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів,... | ||
З метою якісної організації конкурсного приймання дітей до школи, відповідно до „Правил конкурсного приймання до Харківської спеціалізованої... | |||
Комунального закладу «Люботинська спеціалізована школа-інтернат I-III ступенів “Дивосвіт”» | |||
Затвердити номенклатуру справ Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №62 Харківської міської ради Харківської області на... | «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів І спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних... | ||
«Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №15 з поглибленим вивченням окремих предметів Харківської міської ради Харківської... | |||
Директор нвк «знз І-ІІІ ступенів №9 – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради | Головною проблемою сучасної школи є опанування учнями вмінь та навичок саморозвитку та самовиховання творчої особистості, що значною... | ||
У 2014-2015 навчальному році педагогічний колектив та адміністрація школи працювали, керуючись | Місце роботи: Мукачівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Мукачівської... | ||
Першочергові заходи з виконання пріорітетних завдань школи на 2016-2017 навчальний рік | Підготувала Бойко Людмила Юріївна, учитель вищої категорії Прилуцької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням інформаційних... |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |