|
Методичний кабінет відділу освіти Магдалинівської райдержадміністрації Затверджено на засіданні ради методичного кабінету протокол № ___ від _____2012 року План роботи методиста Стеценко Т.В. на 2012– 2013 навчальний рік Звіт про роботу методиста за 2011 – 2012 н.р. МО вчителів початкових класів працювало у 2011 – 2012 н.р. над проблемою «Педагогічні технології як фактор формування творчої особистості». Девізом роботи вчителів початкових класів стали слова «Дитина – це всесвіт. де завжди є місце для нових відкриттів». Фундаментальність початкової освіти не лише в міцності знань, а й у формуванні ключових компетентностей: інформаційно – комунікативних, загальнокультурних, громадянських, здоровєзберігаючих, уміння вчитися. Пріоритетними завданнями на 2011-2012 навчальний рік були:
Виконання цих завдань сприяло впровадженню інноваційних рефлексивно-ігрових технологій в освітнє середовище навчальних закладів, створенню ситуації партнерства вчителя, школи з батьками, утвердженні гуманізму в міжособистісних стосунках, позитивних змінах у ставленні учнів до духовних цінностей, навколишнього середовища, власного здоров‘я, створенню розвивального середовища для вільного саморозвитку, входження в соціум та активну життєву позицію соціально-ціннісного спрямування. Для формування у молодших школярів цих ключових компетентностей вчителі використовують різні методи, форми, інноваційні технології навчання. Щоб ця робота була результативна відділом освіти, керівниками районних та шкільних МО, творчою групою вчителів початкових класів проведено науково – методичну роботу:
(для вчителів початкових класів , іноземної мови, зарубіжної л-ри)
Початкові класи: 1.Підвищення ефективності якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження креативної освіти та моніторингових досліджень.(серпень) 2.Творчий потенціал молодшого школяра. Робота з обдарованими дітьми.(січень) 3.Організація та проведення державної підсумкової атестації у 4-класах ЗОШ району(квітень) Іноземна мова 1.Основні напрямки організації навчання в умовах модернізації освіти(серпень) 2.Актуальні проблеми виховних та розвиваючих технологій навчання іноземній мові(січень) 3.Створення інноваційного освітнього середовища для профільного навчання(березень) Світова література 1.Проблемне навчання як складова сучасних освітніх технологій у освітніх закладах. (січень) 2.Шляхи підвищення читацької активності учнів на уроках світової літератури.
Початкові класи 1Психологічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів та її аналіз (жовтень) 2 Творчі уроки-фактор навчання творчості(березень) . Іноземна мова 1.Формування компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов.(листопад) 2.Інновації у викладанні іноземної мови.(лютий) Світова літератури 1.Формування творчої індивідуальності учнів.(грудень) 2.Формування життєвих компетенцій учнів в процесі вивчення зарубіжної л-ри. (квітень) Результати олімпіад для учнів 4-х класів. В період з 27 листопада по 18 грудня 2011 року проведені районні олімпіади з математики, української мови, природознавства , в яких взяло участь 82 учасники. Переможцями стали :
Аналіз результатів моніторингового дослідження в 4 –х класах ( читання)
Опорні школи :
Проведено конкурс « Учитель року» в номінації « Англійська мова», переможцем якого стала вчителька Магдалинівської ЗОШ Дворник Т.М. На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 27.01.2012р №1\9 -61. «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011-2012 навчальному році» у 4-класах державна підсумкова атестація проводилась з 11 по 20 травня – 11.05 українська,15.05 читання , 17.05 математика. На 01.05.2012 року в 29 навчальних закладах Магдалинівського району налічується 300 учнів . Державну підсумкову атестацію з української мови склали 290 учнів, з математики – 288 учнів, з читання – 290 учнів. Державна підсумкова атестація у початковій школі проводилася з метою визначення відповідності освітнього рівня учнів 4-х класів вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти та готовності школярів до навчання в основній школі. Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт формувався відповідно до вимог Програми для середньої загальноосвітньої школи (1 – 4 класи), видавництво „Початкова школа”, 2006 рік. Для проведення підсумкових контрольних робіт були використані збірники, рекомендовані Міністерством освіти і науки України. Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснено відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи» (листа Міністерства освіти і науки України від 08.09.2009 р. №1\11-7407 « Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів початкової школи»). Аналіз підсумкової контрольної роботи з української мови робота № 3
Найкращі результати навчальних досягнень з української мови показали учні шкіл :
![]() Аналіз підсумкової контрольної роботи з математики робота № 11
Найкращі результати навчальних досягнень з математики показали учні шкіл :
![]() Аналіз підсумкової контрольної роботи з читання роботи №3
Найкращі результати навчальних досягнень з читання показали учні шкіл :
![]() Оновлення мети, змісту, методичного забезпечення початкової освіти відкриває перед учителями 4-річної початкової школи суттєво збагачені можливості для навчання, виховання і розвитку молодших школярів на засадах гуманної педагогіки, бо з 1 вересня 2012 року розпочнеться поетапне впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Вивчення , узагальнення та впровадження ППД:
Аналіз роботи районного МО вчителів російської мови та світової літератури Магдалинівського району за 2011 -2012 нр та завдання на 2012-2013 нр Методичне об'єднання вчителів російської мови та світової літератури Науково-методична проблема: |
В поточному році працювала над науково-методичною проблемою «Методичний супровід створення гнучкої системи організації навчально-виховного... | Реформування української системи освіти відбувається у відповідності до світових тенденцій, які встановлюють пріоритет творчого розвитку,... | ||
... | |||
Анкетування молодих учителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя гімназії | Ознайомитись з новими методичними рекомендаціями монмс що до вивчення фізики в 2012-2013 н р | ||
Анкетування молодих учителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя школи | Розділ основні підсумки діяльності управління освіти у 2012 році та завдання на 2013 рік | ||
План проведення занять Школи педагогічної майстерності молодого викладача на 2012-2013 навчальний рік | Аналіз роботи дошкільного навчального закладу Високобайрацького нвк 2012 – 2013 навчальний рік | ||
Аналіз роботи за 2011-2012 навчальний рік та перспективи модернізації навчально-виховної роботи на 2012-2013 навчальний рік | Теоретичні основи виховної роботи з класом. Аналіз виховної роботи за минулий рік | ||
Робота з батьками та її результативність. Організація роботи батьківського комітету | Найвищий відсоток якості знань у класах: 2-а-80 %, 2-б-74%, 2-в-68%, 3-в-60%, 4-в-64%, 5-б-41%, 11-б-58%. Найнижчий відсоток якості... | ||
«Про проведення атестації педагогічних працівників у 2012/2013 навчальному році», від 22 жовтня 2012 р. №395 «Про атестацію педагогічних... | Все це дає можливість створити умови для творчого саморозвитку. Мета, що стоїть перед школою досягається оптимальними шляхами з мінімальними... | ||
Аналіз роботи школи-інтернату за минулий рік та завдання на новий 2013/2014 навчальний рік | Опанасенко Вікторії Михайлівни на 2013-2014 навчальний рік ( ІІІ рік роботи над проблемною темою) |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |