Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Урок №15 підсумковий урок за темою: «ОБ’ємно-просторова форма. Архітектура І місто»

Урок №15 підсумковий урок за темою: «ОБ’ємно-просторова форма. Архітектура І місто»






Розроблено вчителем ОТМ ГЗОШ І-ІІІ ступенів №41 Коруц О.І.


1 семестр

Дата ______________________

Класс ____________________________


ТЕМА 2. ОБ'ЄМНО-ПРОСТОРОВА ФОРМА. АРХІТЕКТУРА І МІСТО.

Урок №15

ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ:

«ОБ’ЄМНО-ПРОСТОРОВА ФОРМА. АРХІТЕКТУРА І МІСТО»

Колективна робота «Місто майбутнього».

Мета уроку: 1. Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Об’ємно – просторова форма. Архітектура і місто».

2.Навчити дітей виконувати колективну роботу, виховуючи почуття співпраці, товариства, взаємодопомоги.

3. Розвивати творчу ініціативи, фантазію, увагу, образне мислення.

Тип уроку: закріплення набутих знань

Техніка виконання: за вибором учнів ( живопис, аплікація, графіка тощо)

Обладнання: для учнів – кольоровий папір, клей, ножиці; альбом, фломастери фарби акварельні та гуаш , гелеві ручки.

для вчителя – зразки футурологічних проектів.

Вузлики на пам'ять:

  1. Футурологія – наука про майбутнє; наукове прогнозування майбутнього; метою ф. є також інтерпретація сучасного з точки зору майбутніх результатів теперішніх явищ, рішень, процесів.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми узагальнимо ваші знання з теми «Об’ємно – просторова форма. Архітектура і місто» та виконаємо панно «Місто майбутнього»

ІІІ. Закріплення набутих знань.

Тест ( самооцінювання – кожна вірна відповідь 1 бал)

  1. Про який із видів образотворчого мистецтва кажуть «Замурована музика», «кам’яний літопис світу»?

а) скульптура

б) живопис

в) графіка

г) архітектура

  1. Основні види архітектури:

а) побутова, громадська, спеціальна

б) архітектура об’ємних споруд, ландшафтна архітектура, містобудування.

в) історична, сучасна

3. Які якості повинні бути притаманні архітектурній споруді?

а) краса, привабливість

б) міцність, краса, корисність

в) міцність, пристосованість для кліматичних умов

4. Що таке екстер’єр?

а) зовнішній вигляд архітектурної споруди

б) зображення частини внутрішнього вигляду архітектурної споруди

в) внутрішній вигляд архітектурної споруди

5. На які підвили поділяється архітектура за призначенням?

а) об’ємна, містобудівна, промислова

б) промислова, громадська, житлова

в) житлова, культова, громадська, промислова

6. Сукупність найтиповіших ознак, засобів виразності, творчих прийомів, що склалися у певного народу у певний історичний період:

а) образ

б) нюанс

в) стиль

г) ефект

7. Колони «дарицького», «іоничного», «коринфського» ордерів є характерними для архітектури:

а) Давній Греції

б) Доколумбової Америки

в) Візантії

г) Стародавнього Єгипту

8. Для якого стилю притаманні підкреслена спрямованість в небо, стріль чати арки, каркасні конструкції, велетенські вітражі?

а) романський

б) бароко

в) готичний

г) модерн

9. Ландшафтний дизайн – це

а) мистецтво гармонійного поєднання рукотворних куточків природи і краєвидів з формами архітектурних споруд, скульптурами

б) мистецтво планування архітектурних споруд

в) мистецтво дизайну внутрішніх приміщень споруди

г) мистецтво дизайну зовнішнього вигляду архітектурної споруди

10. До монументального живопису відносяться …

а) портрет, пейзаж, натюрморт

б) мозаїка, фреска, вітраж

в) станкова, монументальна, мініатюра

г) історична, анімалістична, побутова картини

ІV. Отримання нових знань

Будинок майбутнього… Місто майбутнього…Яким чином вони будуть розвиватися? Найчастіше про це думають архітектори. Технічна вигадка, своєрідність, містобудівне винахідництво архітекторів – футурологів ( «футурум» - майбутнє) буквально не знають меж фантазії. Єдине світове місто, міста – мости, перекинуті над протоками, що розділяють континенти й острови, міста – кратери, гори – лабіринти, підводні та плаваючі поселення та жилі штучні супутники Землі… - неможливо перелічити все різноманіття ії проектів.

Жак Фреско

94-річний футуролог з Флориди пропонує людям всій Землі відмовитися від грошей, урядів, бізнесменів і рекламних агентів, живцем ідеальної життям в ідеальних містах за його проектами.

Архітектор і промисловий дизайнер, виробничий інженер і винахідник, соціолог і футуролог - все в одній особі. І у всьому самоучка. Жак Фреско дивиться в наше спільне майбутнє і бачить там тільки гарне. В абсолютно ідилічному майбутньому Фреско немає бідних і немає багатих, усі рівні, живуть в одному світі без кордонів і ніщо не затьмарює їхнього існування. Якщо робота, то тільки та, що приносить радість, і на благо всього людства. Земна куля - спільний дім для всіх, затишний і куди більш комфортабельний, ніж зараз. Працювати в Нью-Йорку, а ввечері на швидкісному підземному експресі (6500 км / ч) повертатися до Москви. За квиток не платити ні копійки. Жити в хмарочосі посеред океану і не платити за оренду. А можна взагалі не працювати і хоч до старості вчитися у найкращих університетах світу.

ПРОЕКТ «ВЕНЕРА»





За даними статистики, 50% людей у світі - жителі міст. Можливо, ця цифра буде збільшуватися рік від року, а може бути ... міста почнуть зникати з лиця планети! Принаймні такий варіант розвитку подій не виключає футуролог Данила Медведєв.

То якими ж вони будуть - мегаполіси майбутнього? На цей рахунок у Данила прогнози практично фантастичні: «Найбільші міста планети будуть більше пов'язані один з одним, ніж з власними країнами. Глобальні мегаполіси (так званий клуб елітарних міст) будуть центрами інновацій, розваг, туризму і просто людського спілкування ». Ці «столиці світу» будуть пропонувати не товари і навіть не послуги, а спосіб життя. Вони розділять між собою обов'язки: попрацювавши у фінансовій столиці, людина зможе підлікуватися в медичній, а на вихідні виїхати в театральну. Власні квартири в таких містах стануть пережитком минулого. Динамічні і мобільні професіонали будуть часто і легко переїжджати з місця на місце. Різниця - інший район або інший континент - для них зникне.

Ті ж, кого не влаштує неймовірний темп життя нових надміста, зможуть перебратися в невеликі поселення. У них збережеться звичний спосіб життя, але повністю зміниться технічне забезпечення. Будинки будуть оснащені сонячними і вітряними генераторами, а машини - їздити на біопаливі, зробленому зі сміття. У будинках буде панувати розумна техніка. Розвиток віртуальної реальності дозволить більшості людей працювати дистанційно.

Промисловість, навколо якої колись і виникли наші мегаполіси, більше не гратиме у житті міст ніякої ролі. Десь на Землі залишаться заводи і фабрики, але оскільки працювати там будуть тільки роботи, то мало хто буде навіть знати, де вони розташовані. Роботи заповнять і вулиці міст.

Пробки зникнуть: «По-перше, літаючі автомобілі вже на підході. Дослідні зразки існують, і, думаю, приблизно через десять років ми побачимо перші летомобілі.

Також, за прогнозами Данила, вулиці будуть забудовані будинками-трансформерами: «Перетворення будівлі з університету в офіс, а з театру - в житло дозволить задовольняти швидкозростаючі і часто мінливі потреби жителів».



Один з таких проектів представив недавно болгарський архітектор Цветан Тошка (Tsvetan Toshkov). За його задумом у містах майбутнього повинні піднестися до неба величезні міста-квіти з великою кількістю сонячного світла і зеленню.





Розглянемо футуристичні малюнки сучасного художника Вадима Дремова



V. Практична робота

Архітектура не може розвиватися без пошуку й експерименту. Однією з традиційних «лабораторій» архітектури була й залишається архітектурна фантазія. Ми постараємося відірватися від повсякденного життя і здійснити «прорив» у майбутнє.

Кожен учень вибирає самостійно техніку виконання роботи.

VІ . Перевірка домашнього завдання за темою «То, що прикрашає архітектуру»

VІІ . Підсумок уроку. Аналіз учнівських робіт. Виставка кращих.


поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Урок №24 Підсумковий урок за темою: «природне І культурне оточення людини»
Підсумковий урок за темою: «природне І культурне оточення людини». Узагальнення І закріплення знань про взаємовплив природних елементів...

Урок №2 Тема: Візуальні мистецтва. Архітектура. Види, художні засоби....
Мета: 1 повторити, узагальнити знання про архітектуру як вид просторового мистецтва; 2 ознайомити з пам’ятками архітектури Стародавнього...

Урок №37 Тема уроку: Підсумковий урок «Електромагнітні хвилі в природі та техніці»
Методична мета: використання проектних технологій при вивченні предмета «Фізика»

План конспект уроку з української мови в 4 класі за темою «Неозначена...
Скажемо гостям на який урок ми їх запросили (на урок української мови). Девізом нашого уроку є : Рідну мову я вивчаю

Урок математики 3 клас «Вправи І задачі на засвоєння таблиці ділення на 9»
Урок навчання грамоти у 1-му класі за темою «Звуки д,д та позначення їх буквами Дд»

Уроку: тематичний, образотворче мистецтво, простір І об’ємно-просторова форма
Елювання на прикладі живописних робіт Л. Левицького (експонованих у хмм л. Левицького) викликати в учнів бажання якомога більше дізнатися...

Урок 34 Тема: Стилі та напрями в різних видах мистецтва. Підсумковий урок
Мета: узагальнити знання І навчальні досягнення учнів з тем, повторити пройдені поняття, основні розділи з теорії мистецтва та терміни,...

Урок Архітектура та її види. Створення графічного ескізу архітектурної споруди за вибором учня
Урок Архітектура та її види. Створення графічного ескізу архітектурної споруди за

Урок з «Основ здоров’я»
Форма уроку: інтерактивний мультимедійний урок-тележурнал «Все буде добре», тренінг з елементами чпкм та ікт

2. Візуальні мистецтва Урок Архітектура. Скульптура
Архітектура – складає одну з найважливіших галузей матеріальної культури, в той же час деякі елементи мають відношення до духовної...

Урок тема. Андрій Чайковський «За сестрою». Геройство І лицарська відвага. Підсумковий урок
Е минуле українського народу; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння грамотно висловлювати...

Перетіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Підсумковий урок-концерт із застосуванням проектної та мультимедійної технологій з теми

Урок у 5 класі за темою «Слово як основна одиниця мови»
Учитель. Діти, сьогодні в нас звичайний І незвичайний урок, бо матеріал, який опрацьовуватимемо, відомий вам не тільки з попередніх...

Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання правил за темою «Поведінка в осінньому лісі»

Урок вивчення нового матеріалу. Форма уроку: урок-дослідження (з...
Тема уроку. Визвольний рух та виступи опришків Західної України в І половині ХVІІІ ст

Урок 1 Тема уроку. Складання таблиць додавання та віднімання числа 1
Сьогодні у нас незвичайний урок. Спробуйте відгадати загадку І ви дізнаєтеся, хто завітає до нас на урок

Урок №6 Тема
Мета уроку: здійснити контроль за темою за допомогою комп’ютера; виховувати прагнення досягти високого результату

Урок №13 Зв'язок споруд з природою. Садово-паркова архітектура. Виконання...
Обладнання: для вчителя репродукції зі зразками парків, вірші, презентація або відеофільм «Софіївка»



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт