Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Підручника, дізнайся, твори якої тематики ми будемо читати. Прочитай вступ (с. 4). Які завдання ти вже

Підручника, дізнайся, твори якої тематики ми будемо читати. Прочитай вступ (с. 4). Які завдання ти вже





Перший тиждень (1-5 вересня).

1. Літературне читання.

Познайомся з підручником: розглянь обкладинку, форзаци, титульний аркуш, умовні позначення. Знайди і проглянь зміст підручника, дізнайся, твори якої тематики ми будемо читати. Прочитай вступ (с.4). Які завдання ти вже виконав? Дай відповіді на питання.

Прочитай вступ до першого розділу. Ще раз перечитай найважливіші завдання (останній абзац), запам’ятай їх. А тепер починай читати твори на сторінках з 6 по 9. Постав собі оцінку за читання. Можеш краще? Потренуйся і прочитай ще раз.

Дай відповіді на всі питання, а потім запитай маму, як вона відповість на них. Не хвилюйся, якщо у вас різні думки, адже кожен може побачити щось своє, особливе.

Один із віршів вивчи напам’ять, виразно розкажи його мені.

Пам’ятай: головне – не просто прочитати твір, а зрозуміти: що хотів нам сказати письменник, які незвичайні слова і словосполучення він використав для того, щоб було цікаво читати твір і щоб він нам сподобався.
2. Українська мова

2 вересня:

Так само познайомся з підручником. Прочитай на с.4 інформацію про словники. Які з них ти маєш? Розглянь їх.

Перший розділ нагадає тобі, що ми вже знаємо про мову і мовлення. Прочитай завдання для роботи над цим розділом на с.5.

Виконай усно вправи 1, 2, 3, 4, 5, 6. Чи зумів ти дати відповіді на всі питання? Тепер вибери 2 тексти з цих вправ, які тобі найбільше сподобалися. Спиши ці тексти.

Повтори алфавіт (в.7), дай відповіді на питання. Виконай письмово в.8.

Виконай в.9 за завданням. Уважно САМ перевір написане. А тепер постав собі 2 оцінки: за відповіді на питання і за письмо в зошиті.

3 вересня:

Пригадай і розкажи алфавіт.

Прочитай § 2 (цей значок читається «параграф», тобто розділ). Що ти можеш розповісти про культуру усного і писемного мовлення? Виконай усно вправи 10, 11,. 12, 13, 14, 15, 16. Ще раз розкажи про культуру усного і писемного мовлення. Попроси маму доповнити твою розповідь. Постав собі оцінку за усну відповідь

Знайди у словнику слова із в.17. Перевір, чи правильно ти їх вимовляєш. Виконай в.18: спиши ці слова за алфавітом і постав наголос. Оціни свою роботу: грамотність, охайність, каліграфію.

Усно виконай в.19. Якщо ще не читав цю казку, обов’язково знайди і прочитай.

4 вересня:

Ще раз повтори алфавіт.

Навчися грамотно писати слова ввічливості: спиши їх із в.20 (с.13-14).

Виконай за завданням в.21. Самостійно перевір написане. Не забудь, що звертання на письмі виділяємо комами.

Виконай усно в.22. Якщо хочеш, намалюй малюнки.

Виконай в.23. Самостійно перевір написане. Постав собі оцінку.

Дай відповіді на запитання для повторення (с.15). Оціни свою відповідь. Спитай у мами, чи згодна вона з цією оцінкою.
5 вересня:

Ще раз дай відповіді на питання 1,2,3 на с.15. Запиши з пам’яті слова ввічливості. Перевір за підручником (с.13-14).

Прочитай на с.16 тему другого розділу. Що з прочитаного ти вже знаєш?

Уяви себе вчителем. Поясни мамі, що таке текст, чим він відрізняється від окремих речень. Разом виконайте усно в.24, 25, 26. Письмово виконай завдання 2 до вправи 26.

Поміркуй над в.27. Може, ти зможеш придумати продовження? Якщо хочеш, запиши його.

Вивчи правило на с.18.

Виконай в.28 за завданням. Уважно перевір написане. Повтори правило: що таке текст?

Оціни свою роботу
3. Математика

2 вересня:

Розглянь підручник. Прочитай звернення авторів до тебе.

Виконай усно завдання № 1, 2, 4, 6, 10.

Виконай письмово завдання № 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12. Відпочинь 5 хвилин і уважно перевір записи й обчислення. Якщо не знаєш, як записувати завдання, зателефонуй мені або знайди зразок у зошитах за 2 клас.

3 вересня:

Хвилинка каліграфії: красиво напиши рядок цифр за зразком на с.7.

Виконай усно завдання № 13, 17, 18, 21.

Виконай письмово завдання № 14, 15, 16, 19,20, 22, 23. Перевір роботу!

4 вересня:

Хвилинка каліграфії: красиво напиши рядок цифр за зразком на с.9.

Виконай письмово завдання № 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35. Усно - № 32. Перевір і оціни свою роботу.

5 вересня:

Хвилинка каліграфії: красиво напиши рядок латинських літер за зразком на с.11. Вони потрібні для позначення геометричних фігур.

Виконай усно завдання № 36, 43. Вивчи правило на с.11.

Виконай письмово завдання № 37, 38, 39, 40, 41(треба скласти рівняння), 42, 44, 45, 46, 47, 48. Повтори правило. Перевір і оціни свою роботу.
4. Природознавство

Познайомся з підручником! Він дуже схожий на попередній, для 2 класу, тому тобі буде легко і звично працювати з ним. Дізнайся за змістом (с.4), які теми будемо вивчати в цьому році. Правда, цікаво?!

На цьому тижні відбудуться зустрічі 1 і 2. Прочитай матеріал на с.5-7. Дай відповіді на питання. Задай мені або мамі питання, про що ти хочеш більше дізнатися.

Прочитай завдання для вивчення теми «Вода» на с.8. Опрацюй матеріал на с.10-12. Розглянь малюнки, дай відповіді на питання. Ще раз перечитай. Перекажи мамі прочитане. Ще раз перечитай і повтори найважливіше (с.12, текст виділено жирним шрифтом). Успіху тобі!

Візьми тонкий зошит у клітинку або блокнот. Щодня записуй погоду за зразком 2 класу.

5. Я у світі

У нас з’явився новий предмет. Уважно розглянь підручник, познайомся зі змістом. Прочитай навчальний матеріал на с.3-6. Дай відповіді на питання. Ще раз прочитай уважно тексти і перекажи прочитане.

Але цього мало, якщо ти хочеш бути мудрим і багато знати. Знайди разом з батьками відомості про те, хто такі Володимир Мономах і Володимир Вернадський; як жили і працювали люди в часи Володимира Мономаха; що зображено на малюнках на с.6; як поступово розвивалася техніка; яким був перший транспорт і як з’являлися нові види транспорту. Знайди і прочитай давньогрецьку легенду про Ікара. Поміркуй, чи всі досягнення людства приносять йому користь. Чому інколи вони несуть загрозу? Як треба жити людям, щоб загрози не було? Напиши в творчому зошиті свої міркування.
6. Трудове навчання

Розглянь новий підручник. Дізнайся, які роботи ми будемо виготовляти протягом року. Прочитай вступ – с.3-6. Повтори правила безпечної роботи. Прочитай матеріал на с.7-11. Подумай, чи бачив ти десь рельєфи і барельєфи (пригадай, як прикрашено наш шкільний холл. Це рельєф чи барельєф?). Потренуйся робити барельєф із пластиліну. Виконай барельєф «Морські мешканці» за зразком підручника, але доповни його своїми деталями. Обов’язково збережи його, щоб отримати оцінку!
7. Основи здоров’я

Розглянь підручник.

Прочитай с.3-11. Дай відповіді на всі питання.

Навчись вимірювати пульс. Виконай практичну роботу (с.11). Виміряй пульс у стані спокою. А тепер зроби 10 присідань і 10 стрибків. Ще раз виміряй пульс. Порівняй виміри. Чи підтвердилося те, що після фізичних вправ пульс прискорився? Відпочинь 3 хвилини і ще раз виміряй пульс. Чи змінився він?

УСПІХІВ ТОБІ!!!

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Пригадай прочитані вірші. Чим вони тобі сподобались?
Прочитай оповідання М. Сингаївського «Осіння гра» с. 10-11. Хто його головний герой? Як змальована в тексті білочка? Знайди І прочитай...

Творчі завдання з української мови Речення
Прочитай. Спиши текст, позначаючи межі речень. Допиши, що ще полюбляє їсти їжачок

Тема. В. Сосюра. «Васильки» взірець інтимної лірики
«Васильки»; розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння виразно І вдумливо читати твори, висловлювати власні...

Позакласне читання. Євген Гуцало. Поезії
Гуцала; художньою М. Приймаченко; вчити аналізувати вірші; розвивати чуття поетичного слова; розвивати вміння читати твори мистецтва;...

Поетичний дивосвіт Лесі Українки
Мета: узагальнити знання про творчість поетеси, розкрити красу І багатогранність її віршів, розвивати вміння виразно читати І аналізувати...

Залежно від цільової постановки завдання розрізняють переглядове,...
Залежно від цільової постановки завдання розрізняють переглядове, ознайомлювальне, вивчаюче та пошукове читання. Зріле вміння читати...

Технічне завдання на розроблення нд дсту-н системи відео спостереження
«Програма робіт із стандартизації на 2010-2017 р р. Тк 165 «Індустрія безпеки», затверджена рішенням засідання Ради вго «Українська...

Особливості змісту та методики нового підручника історії для 5 класу загальноосвітньої школи
України в контексті загального історичного процесу. Водночас, оскільки п'ятикласники вперше знайомляться з навчальним предметом «Історія»,...

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Для вирішення такого завдання недостатньо підручника І традиційної діяльності вчителя, пов’язанної з керуванням процесом навчання....

Тема. Звуки [м], [м`]. Букви Мм. Мета
Мета. Ознайомити учнів з буквами м та м. Навчити читати склади І слова з буквою «ем». Розвивати фонетичний слух, зв’язне мовлення,...

Анкета «Мої захоплення»
Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)

Прочитай вірш І знайди в ньому «веселкові» кольори

Ф. И. Тютчев стр. 218-219 прочитать статью о поэте. Выразительное чтение стихотворений
Укр літ стор. 158-165 прочитати, виконати завдання 1,2,3,4,5,6 письмово в зошиті. Стор. 166-168 читати

Методичні рекомендації до проведення уроків читання до підручника...
Додаткові навчальні посібники, які доречно використовувати на уроках навчання грамоти

Що ти любиш робити у вільний час ?
Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)

Вступ 3
Вміння та навички, з яких складається здатність учня самостійно виконувати домашнє завдання 9

Урок № Тема. Натуральні числа І цифри
Учні повинні знати: які числа називаються натуральними, вміти читати І записувати

І. Анкета. ІІ. Вступ
У північному степу на лівому березі Дніпра розкинулося с. Майське, яке є структурною одиницею Майської сільської ради, до складу...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт