Протокол від 31.01.2015 р. №1 м. Лебедин засідання педагогічної ради Голова педагогічної ради Кірдіщева Л.М. Секретар Моісеєнко С.О. Присутні 106 викладачів Порядок денний:
Ухвалили:
Протягом року; Педколектив.
Стеценко Н.В.
Протягом року. Голови ЦК
Протокол від 23.11.2015 р. №2 м. Лебедин засідання педагогічної ради Голова педагогічної ради Кірдіщева Л.М. Секретар Моісеєнко С.О. Присутні : 88 викладачів, 30 студентів представників студ. самоврядування, старости груп. Порядок денний:
Ухвалили: Дослідивши та обговоривши проблему «Застосування інноваційних технологій підготовки майбутніх педагогів до особистісно зорієнтованого виховання» педагогічна рада відзначає, що розвиток інноваційних процесів у освіті на сучасному етапі є об’єктивною закономірністю, що зумовлюється: інтенсивним розвитком інформаційних технологій у всіх сферах людського буття; оновленням змісту філософії сучасної освіти, центром якої став загальнолюдський ціннісний аспект; гуманістично зорієнтованим характером взаємодії учасників навчально – виховного процесу; необхідністю формування творчої особистості студента, його готовності до активної діяльності в нових соціально – економічних умовах. Модернізація вітчизняної освіти покликана зробити процес виховання відповідним до вимог теперішнього часу. Потреба в інноваціях у вихованні в сучасних умовах реформування освіти спричинена певними обставинами щодо реалізації стратегічних напрямів державної політики в сфері освіти, нових концептуальних ідей щодо розвитку освіти, методологічної переорієнтації процесу виховання, і перш за все виконання соціального замовлення сучасного етапу розбудови нашої держави — сприяння формуванню особистості, яка усвідомлює свою належність до Українського народу, європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя у постійно змінюваному, конкурентному, взаємозалежному світі, що потребує пошуку нових організаційних форм, індивідуального, компетентнісного підходу до виховання особистості, нових технологій виховання, удосконалення здібностей та поведінки особистості, досягнення соціальної зрілості та індивідуального зростання. Враховуючи вище зазначене, педагогічна рада ухвалила:
До 01. 09. 2016 р.; Магаляс О. М., Жовба О. А.
Квітень 2016 р.; Магаляс О. М., Жовба О. А.
Постійно; наставники груп.
Постійно; наставники груп.
З 01. 09. 2016 р.; Ворона А. М.
Постійно; наставники груп.
Січень 2016 р.; Кірдіщева Л. М.
Постійно; наставники груп. Протокол від 25.11.2015 р. №3 м. Лебедин засідання педагогічної ради Голова педагогічної ради Кірдіщева Л.М. Секретар Моісеєнко С.О. Присутні 88 викладачів. Порядок денний: 1. Про стан адаптації студентів-першокурсників до умов навчання в училищі та завдання колективу зі збереження контингенту студентів. (звіт завідувача дошкільним відділенням Чередніченко Н.М., та завідуючого шкільного відділення Бендюга М.В.) Ухвалили: Заслухавши та обговоривши співдоповіді завідуючого шкільним відділенням Бендюга М.В., завідуючого дошкільним відділенням Чередніченко Н.М., практичного психолога Баль О. В. та соціального педагога Коваленко С.Л., мала педагогічна рада вирішила:
Вересень 2016р Магаляс О.М., Жовба О.А., наставники груп.
Вересень-Жовтень 2016р. Завідувачі відділень, наставники груп. 1.3. Систематично вести організаторську роботу серед студентів груп з метою розвитку почуття відповідальності за наслідки навчальної діяльності, працювати над формуванням в групах авторитету і престижності знань. 1.4. Постійно підтримувати зв’язки з викладачами, які працюють у групах, проводити з ними заходи, які спрямовані на успішне навчання першокурсників. 1.5. Не рідше ніж раз на місяць інформувати батьків про стан успішності першокурсників. Слухати на засіданні методичного об’єднання наставників груп у травні 2016 р. Постійно. 1.6. З метою нормалізації адаптаційного процесу, провести виховні години, які сприятимуть згуртуванню студентської групи та формуванню емоційного мікроклімату на теми: «Я і моя група», «Моя дружна група» Січень 2016 р. 1.7. З метою формування позитивної мотивації до оволодіння майбутньою професією провести години спілкування на тему: «Моя майбутня професійна діяльність». Лютий 2016 р. 2. Викладачам: 2.1. Організувати самостійну роботу з першокурсниками на базі навчальних кабінетів з метою вироблення вмінь і навичок самостійної роботи та самопідготовки. До кінця навчального року 2.2. З метою розвитку загальнонавчальних умінь і навичок на кожному занятті вчити студентів виділяти головне в навчальному матеріалі, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, розвивати творчу думку, вміння логічно мислити. Постійно. 2.3. Забезпечувати диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу з урахуванням індивідуальних особливостей першокурсників. Постійно. 3. Головам циклових комісій: 3.1. При підведенні підсумків роботи у I семестрі на засіданні циклових комісій розглянути стан викладання навчальних дисциплін на перших курсах, рівень знань студентів першого курсу та заходи спрямовані на піднесення рівня навчальної діяльності першокурсників. Січень 2016 р.
до 20.12 2015 р.
Грудень 2015 р.
По лютий 2016 р. 4.4. З метою згуртування студентського колективу, розвитку навичок безконфліктного спілкування провести практичні заняття на тему: «Спілкуємось без конфліктів», «Толерантність до себе і інших» (січень-лютий 2014р.). Протокол від 29.02.201 6 р. № 4 м. Лебедин засідання педагогічної ради Голова педагогічної ради Кірдіщева Л.М. Секретар Моісеєнко С.О. Присутні : 48 викладачів, Порядок денний:
Ухвалили:
Протягом навчальних семестрів
Постійно
Протягом року
Протягом навчальних семестрів
Голова ЦК Криворука В.В., до 01.09.2016р.
Постійно, протягом року
Голова ЦК Криворука В.В., протягом навчальних семестрів
Ворона А.М., Стеценко Н.В., до 01.09.2016р.
Ворона А.М., до 01.06.2016р. Протокол від 18.04.201 6 р. № 5 м. Лебедин засідання педагогічної ради Голова педагогічної ради Кірдіщева Л.М. Секретар Моісеєнко С.О. Присутні : 96 викладачів, Порядок денний:
Ухвалили: Заслухавши та обговоривши доповідь заступника директора з навчальної роботи Ворони А.М. «Інновації в освіті: їх вплив на успішність студентів та зв’язок з вибором моделей технологій навчання», виступи викладачів з даної проблеми педагогічна рада постановляє: І. Викладачам, головам ЦК: 1.1. Проектуючи педагогічну діяльність відповідно нововведень та аналіз результативності своєї діяльності, продовжувати активно впроваджувати інноваційні технології у навчальний процес, спрямовуючи їх вплив на підвищення успішності студентів.
1.2. Активізувати викладачів на активне впровадження ІКТ, створення власних блогів. Звіти окремих викладачів заслухати на засіданнях циклових комісій, методичній раді.
1.3. З метою підвищення рівня індивідуальної роботи зі студентами, забезпечення психологічного комфорту у процесі навчання та умов для їх саморозвитку і самореалізації активізувати викладачів на реальне і оптимальне впровадження технологій особистісно-зорієнтованого навчання та ситуації створення успіху.
1.4. Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти; поглиблювати її за індивідуальною траєкторією розвитку та само менеджменту, реалізовуючи основні завдання науково-методичної проблеми училища (V етап) «Підготовка майбутнього педагога до здійснення інноваційної діяльності в умовах сучасного освітнього середовища». ІІ. Методичному кабінету. 2.1. З метою виявлення рівня готовності всіх викладачів до інноваційної діяльності провести діагностування «Оцінка рівня інноваційного потенціалу викладачів».
2.2. Створити банк даних педагогічного досвіду викладачів училища по впровадженню інновацій у навчальний процес.
2.3. Створити банк моніторингу участі студентів та викладачів училища у науково-дослідницькій роботі.
ІІІ. Адміністрації училища. 3.1. З метою більш активного використання ІКТ поповнити матеріальну базу ЦК шкільної та дошкільної педагогіки проекторами, ноутбуками. Кірдіщева Л.М., протягом року |
Основні завдання Центру на 2015 рік. Циклограма щомісячної діяльності Центру. Внутрішкільний контроль | Присутні: 16 членів навчально-методичної ради згідно зі списком (список додається) | ||
Харківського державного професійно — педагогічного коледжу ім. В.І. Вернадського (хіпту) | Особистісний ріст молодого педагога в умовах самоосвітньої діяльності як мета педагогічного процесу | ||
У 2013/2014 н р робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми: «Формування життєвих... | Про узагальнення досвіду роботи вихователя Шабленко Г.І. з проблеми «Інноваційні оздоровчі технології в освітньому процесі» | ||
Приймальну комісію Харківського індустріально-педагогічного технікуму в 2017 році | ... | ||
Про внесення змін до рішення Зеленодольської міської ради від 24 грудня 2015 року №44 Про бюджет Зеленодольської міської ради на... | Обговорення плану роботи методичної ради. Розподіл обов’язків між членами методичної ради | ||
«Профільна школа в особистісно-розвивальному середовищі: практика, проблеми, перспективи» | ... | ||
Розділ ІІ. Методи й форми проведення педагогічної ради. 19 с. Нестандартні форми проведення педагогічної ради. 19с | Для ефективного розв’язання педагогічної проблеми слід ретельно спланувати роботи з її реалізації, увівши систему заходів до річного... | ||
Про внесення змін до складу постійних комісій Зеленодольської міської ради VII скликання | ... | ||
Науково методична діяльність | Це Положення визначає порядок та умови проведення Мистецького конкурсу «Усі ми діти твої, Тарасе» |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |