Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Рекомендації за результатами засідання Міжвідомчої координаційно методичної ради

Рекомендації за результатами засідання Міжвідомчої координаційно методичної ради





Сторінка1/6
  1   2   3   4   5   6







Головне ТеРИТОРІАЛЬНЕ управління юстиції у Дніпропетровській області



Дніпропетровська обласна

державна адміністрація





Рекомендації за результатами засідання Міжвідомчої

координаційно – методичної ради

з правової освіти населення

при Дніпропетровській обласній державній адміністрації
«Ми створюємо належні умови для підвищення рівня правової

обізнаності громадян»

м. Дніпро

2017 рік



МІЖВІДОМЧА КООРДИНАЦІЙНО - МЕТОДИЧНА РАДА

З ПРАВОВОЇ ОСВІТИ НАСЕЛЕННЯ ПРИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ

ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ
м. Дніпро 28 березня 2017 року
Перше питання

«Оптимізація адміністративних послуг. Шляхи вирішення»

Доповідачі:

Усі члени засідання
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Дніпропетровській області надає наступні пропозиції:

1. Під час надання адміністративних послуг в частині прийняття та видачі документів для реєстрації громадських формувань виникає проблема щодо надання правової оцінки правовстановлюючим документам, що може призвести до відмови в проведенні реєстраційної дії або відправлення документів на доопрацювання, що затягує процес реєстрації дії у часі.

Можливий варіант вирішення даної проблеми – проведення додаткових семінарів - тренінгів для працівників фронт-офісів.

2. Відсутність налагодженої системи передачі оригіналів документів при реєстрації громадських об’єднань реєстратору, оскільки окрім функцій прийому та видачі документів, співробітникам центру необхідно самостійно відвозити та забирати від реєстраторів документи, на що витрачається багато часу, так як реєстратори знадяться у віддалених районах міста.

3. Складність і тривалість процедури отримання адміністративних послуг, що є перешкодою для своєчасної реалізації суб’єктивних прав конкретної особи.

Вирішення даного питання може бути досягнуто шляхом впровадження інформаційних технологій у сфері надання адміністративних послуг, запровадження он-лайн сервісів, на яких буде зібрана велика кількість популярних послуг як для фізичних осіб, так і для бізнесу, функціонування системи «єдиного вікна», в якому буде можливо отримувати широкий перелік послуг в он-лайн режимі. Це сприятиме підвищенню зручності пошуку необхідної послуги та її отримання.

Полегшенню та скороченню термінів надання адміністративних послуг сприятиме встановлення систем електронного документообігу, впровадження програмного забезпечення та автоматизованого обміну даними між адміністраторами, суб'єктами надання адміністративних послуг та віддаленими робочими місцями для адміністраторів. Наприклад впровадження електронного обміну інформацією на запит суб'єкта надання адміністративних послуг за письмовою згодою (довіреністю) клієнта в тому числі щодо майнового стану такого клієнта.

4. Наявність черг та незручний графік прийому громадян у приміщеннях надання адміністративних послуг, що зумовлена відсутністю системи регулювання черги у ЦНАПах, розташованих у Павлоградському, Нікопольському, Криворізькому районах. Впровадження системи електронної черги та можливість попереднього запису для відвідування можуть вирішить проблему. На сьогоднішній день система електронної черги є лише в ЦНАПах, розташованих в м. Дніпрі та в м. Дніпродзержинську. Окрім того, для громад, які знаходяться у віддалених районах від ЦНАПів необхідно утворювати відповідні філії ЦНАП, для полегшення доступу до послуг, зменшення витрат часу та коштів на проїзд. Особливої уваги також потребує забезпечення умов для громадян з обмеженими можливостями - обладнання пандусами, пристосованим інформаційним терміналом самообслуговування, кнопками виклику біля дверей, облаштування спеціально обладнаних місць очікування для осіб з дітьми.

Вирішення проблеми – запровадження системи електронної черги, належне облаштування приміщень ЦНАПів для осіб з обмеженими можливостями, облаштування місць очікування для осіб з дітьми.

5. Відсутність належного інформування щодо можливості отримання адміністративних послуг.

Велике значення на шляху до спрощеного доступу для отримання адміністративних послуг має ефективне інформування громадян про діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування щодо надання адміністративних послуг, зокрема, поширення інформації щодо режиму роботи відповідних органів, оприлюднення вичерпного переліку документів, необхідних для отримання певної послуги, надання зразків заповнення заяв та бланків, оприлюднення та банківських реквізитів для оплати послуг).

Дане питання може бути вирішено шляхом інформування громадян через мережу Інтернет, створення та забезпечення функціонування веб-сайтів установ, що надають адміністративні послуги; інформування за допомогою засобів телекомунікації розміщення інформаційних стендів.

Електронний єдиний державний портал адміністративних послуг потребує постійного поширення інформації для громадськості щодо його діяльності, що дасть змогу розвантажити ЦНАПи.

6. Відсутність можливості скористатися супутніми послугами на місцях отримання адміністративних послуг: ксерокопіювання, друк матеріалів, ламінування, виготовлення фото на документи, придбання канцтоварів, оплати наданих послуг.

Варіант вирішення проблеми – облаштування ЦНАПів необхідною оргтехнікою та вільний доступ до неї всіх громадян.

7. Сьогодні ускладнюється робота з надання БВПД в частині своєчасного отримання довідок про доходи громадянами від органів фіскальної служби, а саме у зв’язку з тривалими строками отримання даних довідок, в той час коли вторинна допомога повинна бути надана в коротші терміни, пов’язані з процесуальними строками та подіями.

Так, наприклад територія обслуговування Павлоградського центру м. Першотравенськ, м. Тернівка, Юріївський, Межівський, Васильківський, Покровський та Петравлівський райони, де відсутні фіскальні служби, у зв’язку з чим виникають труднощі у отриманні зазначених довідок.

Завдання на шляху вирішення проблемних питань:

  • розглянути можливість отримання Центрами БВПД (крім бюро) доступу (сертифікату) до електронного сервісу фіксальної служби з метою отримання довідок про доходи в електронному вигляді, (така можливість є при отримання інформації про доходи на сайті sfs.gov.uа) інформація надається миттєво.

8. Низький рівень обізнаності громадян про доступ до отримання адміністративних послуг у ЦНАПах та доступ до безоплатної правової допомоги.

Прийом у Муніципальному центрі послуг міста Кривого Рогу забезпечують Перший та Другий місцеві центри з надання БВПД щовівторка та щоп'ятниці з 9.00 до 15.00; у ЦНАПі Криворізького району — Криворізьке бюро правової допомоги щосереди та щоп'ятниці з 8.00 до 12.00. За 2016 рік під час проведення 41 прийому (один прийом на тиждень) Першим криворізьким МЦ у ЦНАПі прийнято 160 осіб, що є низьким показником, а тому питання подальшого інформування мешканців та розміщення наочних матеріалів є актуальним. Було б доцільно, щоб в усі інші дні, постійно або за визначеним графіком, при ЦНАПах також забезпечувався прийом громадян з надання безоплатної первинної правової допомоги силами органів місцевого самоврядування.

На шляху до вдосконалення/організації надання безоплатної первинної правової допомоги при центрах з надання адміністративних послуг може бути:

- розміщення кольорових стендів про забезпечення доступу до безоплатної правової допомоги у приміщеннях ЦНАПів та їх територіальних підрозділів у районах;

- друк та розповсюдження у ЦНАПах інформаційних флаєрів про безоплатну правову допомогу;

- забезпечення прийому громадян з надання безоплатної первинної правової допомоги, як це зроблено при ЦНАПі Вінницької міської ради, де прийом забезпечує спеціаліст відділу з надання безоплатної первинної правової допомоги департаменту з правових питань міської ради, а відповідна послуга виведена на цифровий інформаційний кіоск, де людина, натискаючи кнопку «Безоплатна правова допомога», отримує талон і згідно з чергою йде на прийом до спеціаліста.

За умови розміщення у приміщеннях ЦНАПів, управлінь праці та соціального захисту населення та біля приймалень громадян органів місцевого самоврядування кольорових інформаційних стендів про доступ до безоплатної правової допомоги кількість осіб, які звертаються за безоплатною правовою допомогою може збільшитись на 20-30 відсотків.
Координаційна рада молодих юристів при Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області надає наступні пропозиції:

  1. Комплексний підхід

    1. Співпраця з суб’єктами господарювання

Забезпечення комплексного підходу для впровадження ініціатив з оптимізації надання адміністративних послуг полягає у підтримці тісних зв’язків не тільки в системі органів державної влади та органів місцевого самоврядування, але й з суб’єктами господарювання, які надають послуги або продають товари для населення. Наприклад, після введення паспорту громадянина України ID – картки виникла проблема у отриманні фінансових послуг у банківських установах, оскільки їх внутрішні процедурні документи не були готові для такого роду ідентифікації клієнтів, що стало наслідком неможливості отримання вчасно фінансових послуг. Тобто, забезпечуючи комплексний підхід щодо співпраці з суб’єктами господарювання можна втілювати оптимізаторські ініціативи, які можуть реалізовуватися громадянами одночасно, а не за деякий час.

Окрім цього, співпраця з суб’єктами господарювання дозволить знаходити додаткові ресурси для впровадження тих чи інших ініціатив.

    1. Об’єднання зусиль між органами державної влади та органами місцевого самоврядування

На теперішній час у цьому питанні є проблема невизначеності єдиного уповноваженого органу з реалізації реформування у сфері адміністративних послуг, що призводить до невизначеності органу, який має координувати діяльність щодо співпраці з суб’єктами господарювання. Це призводить до того, що окремі суб’єкти реалізації реформ у сфері надання адміністративних послуг здійснюють співпрацю з окремими суб’єктами господарювання без забезпечення комплексного підходу, що не призводить до дієвих результатів.

Пропозиція: визначення єдиного координаційного органу з питань реформ у сфері надання адміністративних послуг за участі всіх суб’єктів реалізації (таких як Дніпропетровська обласна державна адміністрація, Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області, Дніпровська міська рада та інші) з метою забезпечення комплексного підходу у реалізації реформ у сфері адміністративних послуг.

    1. Забезпечення обміну досвідом

На рівні територіальних громад існує нагальна потреба у обміні досвідом з метою пошуку та реалізації оптимальних шляхів вирішення проблем та пошуку раціональних шляхів надання адміністративних послуг, які відносяться до відання органів місцевого самоврядування.

Наприклад, нещодавно виконком Дніпровської міської ради прийняв рішення про затвердження порядку надання довідки про склад сім’ї, відповідно до якого для отримання довідки про склад сім’ї необхідно надати повний перелік документів на право власності/користування квартирою та копії паспортів та ІПН усіх, хто проживає у квартирі. Тобто, цим рішенням фактично ускладнюється процедура надання такої адміністративної послуги, як довідка про склад сім’ї. Проте, це зроблено для формування реєстру жителів міста, завдяки реалізації якого в майбутньому дана послуга буде отримуватись набагато простіше. Також відповідно до вищезазначеного рішення єдиним суб’єктом щодо надання довідок про склад сім’ї є департамент дозвільних процедур та адміністративних послуг Дніпровської міської ради.

В той же час, у інших містах на теперішній час існує більш ширше коло суб’єктів надання довідок про склад сім’ї, що дозволяє отримувати цю послугу зручніше.


  1. Електронні послуги – запорука майбутнього

У той час, коли в Естонії запровадили електронне громадянство, в Україні з метою отримання дозвільного документу на провадження господарської діяльності у певній сфері необхідно збирати пакет документів на паперовому носії.

Ми вважаємо, що для поліпшення бізнес-клімату в області необхідно ініціювати перед Кабінетом Міністрів України внесення змін до низки регуляторних актів у сфері дозвільної системи, з метою запровадження можливості подання документів на отримання будь-яких дозволів, погоджень в електронному вигляді.

Нажаль, на місцевому рівні така ініціатива не можлива без відповідних внесень змін до актів, встановлених на загальнодержавному рівні.

Алгоритм отримання дозвільного документу має відбуватися наступним чином:

  • Подання є-заяви зі скан-копіями документів, які визначені законодавством;

  • Розгляд уповноваженим органом документів, перевірки через є-реєстри відомостей, зазначених у заяві;

  • Винесення рішення про надання дозволу в порядку та на умовах, визначених законодавством;

  • Повідомлення в електронному вигляді про рішення уповноваженого органу заявника;

  • Внесення до реєстру дозволів відповідної інформації;

  • Надання витягу з є-реєстру дозволів заявнику.

В подальшому перевірка та отримання основної інформації щодо дозволу має відбуватися шляхом отримання відповіді на запит до реєстру дозволів.
Головне управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області надає наступні пропозиції з метою покращення обслуговування населення щодо документування паспортами громадянина України з застосуванням засобів Реєстру:

- обладнання всіх територіальних підрозділів робочими станціями та обладнання додатковими робочими станціями територіальних підрозділів з великою кількістю суб’єктів звернень;

- постійний моніторинг звернень з оформлення документів, з урахуванням видів документів, за якими звертаються суб’єкти звернень, вибір ними форми запису до електронної черги, співвідношення суб’єктів, які звернулись через канали електронного зв’язку та безпосередньо до суб’єкта надання адміністративної послуги, розподілу звернень за бажаним часом, з метою корегування черги для вибору суб’єктами більш зручного часу та форми звернення;

- прийняття заходів по матеріально - технічному забезпеченню робочими станціями центрів надання адміністративних послуг та запровадження в них адміністративних послуг по оформленню паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

- взаємодія по висвітленню порядку надання адміністративних послуг, їх перелік, форми звернень, врахування пропозицій суб’єктів звернень через засоби масової інформації.

Позитивно на зменшення переліку документів, які надаються суб’єктами звернень та відповідно скороченню терміну розгляду заяв і оформлення паспортних документів вплине підключення ДМС до Реєстру одержання відомостей з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, які підлягають обов’язковому внесенню до Реєстру та інших інформаційних баз, що перебувають у власності держави або підприємств, установ та організацій, в обсязі, необхідному для ідентифікації особи (Державна фіскальна служба України).
  1   2   3   4   5   6

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Рекомендації за результатами засідання Міжвідомчої координаційно методичної ради
Бюджетного кодексу України від 8 липня 2010 року №2456 у частині посилення бюджетної дисципліни, заходів впливу за порушення бюджетного...

З а с І дання №1 Шишацької районної міжвідомчої координаційно-методичної...
Завідувач сектору юридичної та реєстраційної роботи апарату райдержадміністрації

Засідання методичної ради
Обговорення плану роботи методичної ради. Розподіл обов’язків між членами методичної ради

Методичні рекомендації Розробка письмових інструктажів
Дані рекомендації слід використовувати для створення однакових підходів до письмового інструктування на уроках виробничого навчання...

Засідання навчально-методичної ради від 22. 06. 2016 р
Присутні: 16 членів навчально-методичної ради згідно зі списком (список додається)

Рішенням Методичної ради нотаріусів
Методичної ради нотаріусів при Головному територіальному управлінні юстиції у Запорізькій області. За результатами обговорення питання...

Схвалено
Протокол засідання методичної ради Комунального заклади Київської обласної ради Центр творчості дітей та юнацтва Київщини від 26...

Методичні рекомендації щодо впровадження програми розвитку дітей...
Друкується за рішенням методичної ради центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської...

Засідання методичної ради, методичних об’єднань, атестаційної комісії, педагогічної ради центру
Основні завдання Центру на 2015 рік. Циклограма щомісячної діяльності Центру. Внутрішкільний контроль

Управління освіти макіївської міської ради
За результатами перевірки складено довідку (додаток 1), надано вчителям рекомендації

Засідання навчально-методичної ради від 22. 03. 2016 р
...

Засідання навчально-методичної ради від 21. 04. 2015 р
Про хід та результати підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу Луцького нту

Засідання науково-методичної ради ніез «Переяслав»
Це Положення визначає порядок та умови проведення Мистецького конкурсу «Усі ми діти твої, Тарасе»

Методичні рекомендації
Рішення Методичної ради з питань нотаріату при Головному управлінні юстиції у Київській області

Методичні рекомендації
Рішенням Методичної ради з питань нотаріату при Головному управлінні юстиції у Київській області

Засідання науково-методичної ради квнз кор "Академія неперервної освіти"
Про програму освітньої діяльності курсів підвищення фахової кваліфікації вчителів – учасників Всеукраїнського конкурсу "Учитель року"...

Нака з
Азарова від 20 липня 2011 року №34184/2/1-11 до підпункту 10 пункту 2 частини першої Протокольного рішення за результатами засідання...

Рішенням Методичної ради нотаріусів
Запорізькій області. За результатами обговорення питання стосовно недійсності та обміну паспортів, посвідок на постійне та тимчасове...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт