Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Першолипневі зміни для платників пдв

Першолипневі зміни для платників пдв





Першолипневі зміни для платників ПДВ


Прилуцька ОДПІ повідомляє, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу інформує, що починаючи з 01.07.2017 реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) може бути зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України при відповідності податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (далі – Критерії).

Платник податку при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а в перехідний період (з 01.04.2017 до 01.07.2017) при отриманні квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).

Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

Звертаємо увагу, що при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.

Зразок заповнення Таблиці можна віднайти на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/301239.html.

За ІІ квартал декларація екологічного податку подається за оновленою формою


Державна фіскальна служба України листом від 04.05.2017 № 11086/7/99-99-12-03-04-17 “Про затвердження Змін до форми Податкової декларації екологічного податку” повідомила, що наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2016 N 1177 (далі - Наказ N 1177) затверджені зміни до форми Податкової декларації екологічного податку. У новій редакції додаток 4 “Розрахунок за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені)” до Декларації.

Так, раніше діючий додаток доповнено рядками 4.2.1.2.4, 4.2.2.2.4, 4.3.1.2.4, 4.3.2.2.4, які мають назву “коригуючий коефіцієнт”, оскільки податкові зобов'язання з екологічного податку у частині екологічного податку за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) стосовно накопичених до 1 квітня 2009 року відходів обчислюються із застосуванням коригуючого коефіцієнта.

Згідно з пунктом 46.6 статті 46 Податкового кодексу України до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Таким чином, додаток 4 до Декларації за I квартал 2017 року подається за старою формою, а за II квартал та наступні податкові періоди подається за новою формою, затвердженою Наказом N 1177.

Актуально: відпустка та лікарняні для підприємця-єдинника


Фахівці Прилуцької ОДПІ роз’яснюють чи звільняється від сплати авансового внеску платник єдиного податку першої або другої групи, який не використовує працю найманих осіб, якщо тривалість відпуски є меншою календарного місяця.

Відповідно до п.295.1 ст.295 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів (п.295.5 ст.295 ПКУ). Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається за заявою у довільній формі (пп.298.3.2 п.298.3 ст.298 ПКУ).

Таким чином, якщо тривалість відпуски є меншою одного календарного місяця, то підстави для звільнення від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця відсутні.

Змінив місце роздрібної торгівлі алкогольними напоями – придбай нову ліцензію!


Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин), пивом або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, лише за наявності у них ліцензій.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8 000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі – 2 000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, і 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством. 

У разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

Таким чином, для здійснення підприємницької діяльності на новому торговому місці  суб’єкт господарювання повинен придбавати нову ліцензію.

Чи буде змінюватись реєстраційний номер облікової картки жінки, яка вийшла заміж і змінила прізвище?


У випадку зміни прізвища реєстраційний номер облікової картки платника податків міняти не треба - він залишається той самий, але змінюється прізвище на бланку.

Так, відповідно до п.70.7 ст. 70 р. ІІ Податкового кодексу України та п.1 р.IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 (далі - Положення), фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5ДР (додаток 11 до Положення) або за формою № 5ДРП (додаток 12 до Положення) відповідно.

Фізичні особи подають зазначені Заяви особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем проживання, у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування (п. 2 р. IX Положення).

Згідно з п. 3 р. IX Положення для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу громадянина, та інших документів, які подаються у разі зміни таких даних.

Здійснити відповідні зміни можна, звернувшись до Центру обслуговування платників з оригіналом паспорта (де змінене прізвище), в місячний термін.

Слід зазначити, що фізичні особи - громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися для подання Заяви за формою  №5ДР або за формою № 5ДРП про зміну даних, до будь-якого контролюючого органу, незалежно від реєстрації їх місця проживання чи перебування або відсутності такої реєстрації.

Чи застосовується РРО при продажу б/у телефонів?


Прилуцька ОДПІ нагадує: згідно з п. 296.10 ст. 296 Кодексу РРО не застосовуються платниками єдиного податку першої, другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень.

Водночас норми цього пункту не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

За поданням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО затверджено постановою Кабінету Міністрів України  від 16 березня 2017 року № 231 (далі – Перелік № 231).  

Згідно з Переліком № 231 до таких товарів належать, зокрема, смартфони та мобільні телефони, що мають згідно з УКТ ЗЕД код 8517 12 00 00.

При цьому винятків щодо можливості незастосування РРО для техніки, яка була раніше у використанні, нормативно-правовими актами не передбачено.

Отже, при роздрібній торгівлі мобільними телефонами, які були у використанні, фізичним особам – підприємцям – платникам єдиного податку необхідно проводити розрахункові операції із застосуванням переведеного у фіскальний режим РРО.

Детальніше у листі ДФС України від 16.05.2017 № 205/Б/99-99-14-05-01-14/ІПК.

Які послуги можна отримати у ЦОП міської податкової


Центром обслуговування платників Прилуцької ОДПІ та її відділеннями надається широкий спектр безкоштовних послуг для своїх відвідувачів. Серед них приймання податкової звітності, видача ідентифікаційного номера, отримання електронного цифрового підпису тощо. Також для зручності відвідувачів в Центрі функціонує система Wi-Fi.

У залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на «швидкоплинному рядку» та TV-моніторах. Крім того, з метою інформування платників про зміни в законодавстві в Центрі розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури тощо.

В окремому кабінеті ЦОПу облаштовано Центр сертифікації ключів електронного цифрового підпису.

Протягом січня – червня 2017 року Центром обслуговування забезпечено надання платникам податків послуг у наступній кількості: прийом звітності (з додатками) – понад 25 тисячі, прийом та реєстрація вхідної кореспонденції – 10,5 тисяч,  адміністративних послуг – майже 10 тисяч.

Сервіс ДФС - допомога для платників податків


Прилуцька ОДПІ нагадує платникам податків про можливості роботи модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

Щоб скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис.

Скористатися зазначеним сервісом можуть всі платники податків: юридичні особи, фізичні особи-підприємці та фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, які мають доступ до Інтернету.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

• підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

• переглядати особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.

Крім того, за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», платникам вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати.

Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.


У Головному управлінні ДФС в області відзначили кращих
З нагоди 21-річниці Конституції України у Головному управлінні ДФС в області відзначили співробітників, які досягли значних успіхів у професійній діяльності.

За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня Конституції України працівники Головного управління та територіальних підрозділів отримали відзнаки Чернігівської обласної державної адміністрації та Чернігівської обласної ради.

Почесні грамоти та подяки від Голови Чернігівської ОДА вручили Валентині Дубок, Ніні Жук, Ірині Щербині, Світлані Волковій, Любові Молодцовій, Андрію Привалову, Олександру Репеху, Юрію Романченку, Тетяні Рубан та Ірині Соболевій.

Голова Чернігівської обласної ради відзначив почесними грамотами та нагрудними знаками керівників ведучих підрозділів Головного управління ДФС в області – Світлану Волкову, Любов Ковальову, Ларису Сич та Євгена Шульгу.
На Чернігівщині активізувалися незаконні перевізники

білоруських цигарок
Чергову спробу незаконного ввезення тютюнових виробів припинили у неділю - 25 червня - у пункті пропуску «Нові Яриловичі». Про це повідомили у Чернігівській митниці ДФС.

Понад 1,5 тисячі пачок цигарок білоруського виробництва знаходились у багажному відділенні рейсового автобуса «Вільнюс-Одеса», який слідував з Республіки Білорусь в Україну. Вантаж, що значно перевищував дозволену до ввезення норму, виявили співробітники митниці спільно з прикордонниками під час здійснення контрольних заходів. Власником цигарок виявився громадянин України. Відносно нього митниками складено протокол про порушення митних правил за 472 Митного кодексу України. Цигарки оцінено у майже 13,5 тисяч гривень. Санкції порушеної статті передбачають накладення штрафу у розмірі 100 відсотків від вартості предметів правопорушення.

Значно серйозніше покарання очікує на власника 1660 пачок цигарок, оцінених майже у 14 тисяч гривень, які 20 червня цього року громадянин України також намагався незаконно ввезти в Україну через пункт пропуску «Нові Яриловичі». Щоб було «надійніше», він сховав цигарки під обшивкою автомобіля. Отже, митникам разом з прикордонниками довелося знімати бокові панелі салону автомобіля, щоб дістатися до прихованого вантажу. Санкції статті 483 Митного кодексу України, за якою кваліфікується дане порушення, передбачають не тільки 100-відсотковий штраф, а й конфіскацію транспортного засобу, який використовувався для приховування.

У Чернігівській митниці ДФС повідомили, що вартість вилучених з початку року тютюнових виробів перевищила 53 тисячі гривень.
Аудиторами фіскальної служби області встановлено заниження орендної плати за землю та спрямовано до бюджету 670 тисяч гривень
В ході документальної позапланової виїзної перевірки одного із товариств з обмеженою відповідальністю, підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області було встановлено, що між орендодавцем «М» та  ТОВ «Ф» у 2006 році було  укладено договір оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення.   

Порядок визначення розміру орендної плати врегульований статтею 288 Податкового кодексу України відповідно до якої, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (ст. 288.1). Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом (стаття 288.5.1).

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Крім того, до нормативної грошової оцінки землі застосовується коефіцієнт індексації, кумулятивно залежно від дати проведення нормативно грошової оцінки земель.

За наслідками перевірки дотримання вимог податкового законодавства при декларуванні сум податкових зобов’язань з орендної плати за землю, підприємству ТОВ «Ф» донараховано до сплати в бюджет 670 тис. гривень.

Нереалізований товар до доходу підприємця не включається


Об’єктом оподаткування для підприємця є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такого підприємця (п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України, далі – ПКУ).

Разом з цим, у разі якщо підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими цим Кодексом для платників податку - фізичних осіб (п 177.6 ст. 177 ПКУ).

Отже, залишки товарно - матеріальних цінностей, придбаних, але нереалізованих підприємцем під час здійснення господарської діяльності, після скасування реєстрації такого суб’єкта господарювання залишаються у його власності. При цьому вартість таких залишків не включається до доходів, отриманих підприємцем від провадження господарської діяльності, та загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Актуально для платників пдв: порядок подання заяви для реєстрації платником пдв!
Пдв визначаються Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене наказом Міністер ства фінансів України...

Кіцманська одпі повідомляє: Нова фінансова відповідальність для продавців-платників пдв
З 1 січня 2016 року вводиться нова фінансова відповідальність для продавців-платників пдв, які будуть видавати покупцям податкові...

До уваги платників пдв!!! Правильне заповнення реквізитів платіжного...
Гу дфс у Дніпропетровській області повідомляє, що сплата нарахованих сум пдв по податкових деклараціях з пдв починаючи з лютого 2015...

Конспект семінару: Останні зміни щодо пдв. Податок на прибуток: практичні...
Чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника...

Щодо оподаткування пдв операцій з відступлення аграрної розписки
«Про особли- вості оподаткування пдв операцій, пов’язаних з обігом аграрних розписок» (далі – лист дфс №32818) надано роз’яс- нення...

Типові помилки суб’єктів господарювання при реєстрації платником пдв
Міністерства фінансів України від 21. 12. 2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків І зборів та Положення...

Відповіді на актуальні питання платників щодо системи електронного адміністрування пдв
Як зареєструвати в єрпн податкову накладну, якщо за даними Системи електронного адміністрування пдв сума податку, на яку платник...

Зміни
Пдв, податку на доходи фізичних осіб, застосування рро, спрощена система оподаткування обліку та звітності, електронна звітність...

Практичний приклад
Тов «А» з вторинної сировини (макулатури, відходів паперово-целюлозного виробництва), придбаної у постачальників (платників та неплатників...

Щодо свідоцтва платника пдв
З 1 січня 2014 року до вступу в дію нових відповідних форм документів платники пдв не зазначають номер Свідоцтва платника пдв у

Про систему електронного адміністрування пдв
Головним управлінням дфс в областях, м. Києві, Міжрегіональному головному управлінню дфс центральному офісу з обслуговування великих...

Лист дфс україни від 20. 05. 2016 №17612/7/99-99-15-03-02-17
Пдв щодо порядку відображення у податковій звітності з пдв операцій суб'єкта спеціального режиму оподаткування пдв з надання іншим...

Уповноваженій особі Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію пат «радикал банк»
Пдв або належним чином завірена копія свідоцтва платника пдв (якщо юридична особа або фізична особа-підприємець зареєстрована платником...

Про зміни у заповненні платіжних документів
Пдв, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Відповідний наказ Міндоходів від 22 жовтня 2013 року №609 набув чинності...

Новые онк затверджено
Закон України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні", пунктом 1 розділу...

Дфс проведено семінар для платників податків щодо електронної системи...
Києві 21-ї Генеральної Асамблеї Внутрішньо-єворопейської організації податкових адміністрацій вдалося досягти значних результатів,...

2. До уваги платників податків!
Важливо знати! Порядок оподаткування операцій з (продажу обміну) об’єктів рухомого майна регламентовано ст. 173 Податкового кодексу,...

План проведення особистих зустрічей керівників територіальних органів...
Електронне адміністрування пдв, зміни в застосуванні рро та інші новації податкового законодавства. Легалізація доходів найманих...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт