Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Державна фіскальна служба україни інформує

Державна фіскальна служба україни інформує






Експрес-меседж на сайти райрад та держадміністрацій Дніпропетровського, Синельниківського та Солонянського районів

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ІНФОРМУЄ


Роман Насіров: Надходження до бюджету на 16 млрд грн. більше запланованого

З початку року планові показники з надходжень до бюджету перевиконані на 16 млрд гривень. До загального фонду державного бюджету надійшло 157,5 млрд грн. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров в ефірі «5 каналу».

За словами Романа Насірова, таке перевиконання свідчить, що економіка почала виходити з тіні, особливо по таким податкам, як податок на додану вартість. Так, у першому півріччі минулого року середній збір ПДВ з вироблених товарів був на рівні 8 млрд гривень. Починаючи з липня збір цього податку до бюджету постійно збільшується. Це відбувається за рахунок детінізації економіки, руйнування податкових ям та майданчиків.

«У листопаді-жовтні збір ПДВ вже досяг цифри в 11 млрд гривень, а починаючи з грудня – бюджет отримує щомісяця більше 12 млрд гривень. Тобто третина ПДВ була в тіні і залишалася в кишенях шахраїв. Зараз ці гроші йдуть до бюджету країни. Але досі кожного тижня ми зупиняємо роботу двох конвертаційних центрів. Це, на жаль, є свідченням того, що значна частина бізнесу продовжує користуватися цими центрами», - зазначив Роман Насіров.

Голова ДФС впевнений, для того, щоб бізнес повністю вийшов з тіні, потрібно вже цього року запровадити нульову декларацію для всіх громадян, статки яких перевищують, наприклад, мільйон гривень. Нульове декларування передбачатиме розкриття інформації про незаконно нажиті активи в обмін на амністію, що стане дієвим інструментом для боротьби з корупцією та детінізації економіки.

Викрито посадовців комерційного підприємства, які не сплатили податків на суму 75,2 млн. гривень

Співробітниками Центрального офісу з обслуговування великих платників зареєстроване кримінальне провадження, що кваліфікується за ч.3 ст.212 КК України, за фактом порушення податкового законодавства посадовими особами комерційного підприємства.

Як з’ясувалося, посадовці підприємства, яке здійснює діяльність у сфері роздрібної торгівлі пально-мастильними матеріалами, у 2015 році за рахунок проведення фінансових операцій з фіктивними підприємствами безпідставно сформували податковий кредит з податку на додану вартість та ухилились від сплати податків на суму 75,2 млн. гривень.

Слідчі дії тривають.

Зняття з обліку платника єдиного внеску при припиненні підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

Законом України від 13 травня 2014 року № 1258-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців за заявницьким принципом» внесено зміни до Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Так, зняття з обліку платників єдиного внеску – фізичних осіб – підприємців здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку (абз. 7 частини 1 ст. 5 Закону № 2464). 

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця така фізична особа користується правами, виконує обов’язки та несе відповідальність, що передбачені для платника єдиного внеску, в частині діяльності, яка здійснювалася нею як фізичною особою – підприємцем (частини 4 ст. 6 Закону № 2464).

При цьому останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такої фізичної особи (частина 8 ст. 9 Закону № 2464).

Платник єдиного внеску (фізична особа – підприємець) знімається з обліку після проведення перевірки (у разі її проведення) та здійснення остаточного розрахунку зі сплати єдиного внеску.

До реєстру страхувальників вносяться відповідні записи із зазначенням дати та причини зняття з обліку платника єдиного внеску.

Датою зняття з обліку платника єдиного внеску є дата внесення запису до реєстру страхувальників.

Які податкові пільги передбачено для учасників АТО
На веб-сайті ГУ ДФС у м. Києві розміщена узагальнююча інформація щодо пільг учасників АТО та сплати ними податків і зборів:

1. Не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу та не обкладається ПДФО сума щорічної разової грошової допомоги, яку надають учасникам АТО.

2. Не обкладаються ПДФО доходи учасника бойових дій під час АТО, отримані як благодійна допомога.
Також передбачається пільга й для самих благодійників — не оподатковуватимуть доходи, отримані ними для надання благодійної допомоги учасникам АТО.
Наприклад: фізична особа, унесена до Реєстру волонтерів антитерористичної операції, отримала кошти від населення, які передасть бійцю АТО. Ані у волонтера, ні в бійця АТО доходи у вигляді отриманих грошових коштів не обкладатимуться ПДФО.
Окрім цього, не оподатковуються доходи у вигляді благодійної допомоги, наданої міжнародними благодійними організаціями особам, що проживають на території проведення АТО, чи особам, які вимушено її покинули.

3. Особі, яка перебуває в зоні АТО, виплачують грошове забезпечення. На період перебування такої особи в зоні антитерористичної операції вся сума грошового забезпечення не підлягає обкладенню військовим збором.

4. Для учасників АТО також передбачена пільга щодо сплати земельного податку. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання в межах граничних норм, установлених ст. 281 Податкового кодексу України.
Наприклад: для будівництва індивідуальних гаражів — не більш як 0,01 гектара, а для ведення особистого селянського господарства — у розмірі не більш як 2 гектари.

5. Щодо місцевих податків, то місцевими радами можуть надаватися пільги щодо їх сплати. Так, наприклад, рішенням Київської міської ради булла встановлена пільга щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для квартир/житлових будинків, що належать учасникам АТО чи сім'ям загиблих учасників.

6. Якщо особа не змогла вчасно подати податкову звітність через те, що вона перебувала в зоні АТО чи на цій території розташоване її підприємство, вона звільняється від відповідальності, оскільки АТО є форс-мажорною обставиною. Але такий факт обов'язково повинен бути засвідчений Торгово-промисловою палатою, яка видає відповідне свідоцтво.

7. Фізичні особи — підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, призвані на військову службу під час мобілізації чи залучені до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь період їх військової служби звільняються від обов'язку нарахування, сплати й подання податкової звітності з ПДФО та ЄСВ.
Чи може особа, якій не вистачає до страхового стажу декілька місяців, заключити на період менше одного року договір про добровільну участь, яким передбачена одноразова сплата?

Відповідно до частини другої ст. 10 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) особи, зазначені в частині першій ст. 10 Закону № 2464, беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного в договорі про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату). Згідно з абзацом першим частини п’ятої ст. 10 Закону № 2464 договором про добровільну участь може бути передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року). Пунктом 3 розд. V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (далі – Інструкція № 449), визначено, що у разі бажання особи сплатити єдиний внесок за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 01 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року), і отримання від неї заяви про одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування після перевірки викладених у заяві відомостей фіскальними органами у строк не пізніше ніж 30 календарних днів з дня отримання заяви укладається договір відповідно до типового договору про одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування за формою, наведеною в додатку 5 до Інструкції № 449. При цьому сума сплаченого ЄВ за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок та більшою за суму ЄВ, обчисленого виходячи з максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановлених на дату укладення договору. Відповідно до абзацу другого п. 5 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, звітним періодом є тривалість дії договору, а якщо договором про добровільну участь передбачено одноразову сплату особою ЄВ за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі з 01 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року), - період, за який одноразово сплачено ЄВ за попередні періоди. Враховуючи викладене, особа, якій не вистачає до страхового стажу декількох місяців, може заключити договір про добровільну участь, яким передбачена одноразова сплата ЄВ за попередні періоди (у тому числі за період з 01 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року), в яких вона не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню на будь-який період, але не менше одного місяця. При цьому сума сплаченого ЄВ за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок та більшою за суму ЄВ, обчисленого виходячи з максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановлених на дату укладення договору.

Викрито посадовців столичних товариств, які проводили махінації з бюджетними коштами

Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у м. Києві спільно з СБУ встановлено факти ймовірного проведення незаконних фінансових операцій з бюджетними коштами київськими товариствами з обмеженою відповідальністю.

Як з’ясувалося, два товариства за результатами конкурсних торгів отримали від державних установ кошти для надання інформаційних послуг. Для прикриття махінацій посадовці товариств внесли до первинних бухгалтерських документів неправдиві дані та перерахували державні кошти на рахунки низки підприємств з ознаками фіктивності.

Загальна сума можливої легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, складає 78,1 млн. гривень.

За вказаним фактом до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину. Передбаченого ч.5 с. 191 КК України.

Здійснюється кримінальне провадження.

Під час обшуку посадовців банків вилучено 20 млн. грн. готівки, вогнепальну зброю та гранати
Співробітниками податкової міліції м. Києва в рамках оперативного супроводження кримінального провадження, зареєстрованого за ст.364 КК України, викрито протиправні дії посадових осіб низки банківських установ.

Як з’ясувалося, зазначені особи за 15-відсоткову грошову винагороду допомагали фізичним та юридичним особам переводити безготівкові кошти у готівку. Для цього кошти перераховувалися на підконтрольні підприємства, зареєстровані в Німеччині, США та Латвії, з використанням банківських систем швидкого перерахунку коштів Western Union та Money Gram.

За адресами проживання фігурантів провадження та в офісному приміщенні підконтрольного їм підприємства проведено 8 обшуків. За їх результатами вилучено 678 тис. доларів США, 16,8 тис. Євро, 58,2 тис. гривень готівкою (еквівалент у гривні становить 20 млн. грн.), 9 одиниць незареєстрованої вогнепальної зброї (мисливські рушниці) та набої до неї, 2 предмети, схожі на гранати Ф-1 із запалами до них, 4 печатки підприємств нерезидентів, 14 електронних носіїв інформації, 10 одиниць комп’ютерної техніки та фінансово-бухгалтерську документацію, яка свідчить про протиправну діяльність.

Слідчі дії тривають.

РОМАН НАСІРОВ: ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ МИТНИЦІ

Угода про Асоціацію з Євросоюзом вимагає імплементації низки положень в митній сфері. В першу чергу йдеться про проведення низки реформ. Сьогодні службою визначено пріоритетні напрями реформування митниці. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

За його словами, серед важливих завдань, які допоможуть вдосконалити митну систему України та налагодити взаємовідносини з бізнесом - спрощення митних процедур, електронізація сервісів, вдосконалення системи аналізу ризиків, повний запуск «Єдиного вікна», мінімізація митних правопорушень, приєднання до NCTS, розбудова інфраструктури та створення інституту уповноваженого економічного оператора (УЕО).

«Не менш важливим для розбудови митної справи є співпраця з міжнародною спільнотою. Для цього ми працюємо над реалізацією низки ініціатив - дотримання курсу на міжнародне співробітництво, інтенсифікація обміну інформацією, поширення інтегрованого управління кордонами на всі пункти пропуску та запровадження посади митного аташе», - зазначив Роман Насіров.

«Впровадження запропонованих реформ стане відображенням найкращого європейського та світового досвіду в галузі митної справи, дозволить пришвидшити митні процедури і встановити новий формат взаємодії між митними органами та бізнесом», - наголосив він.


ЩОДО ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ ПЛАТНИКОМ АКЦИЗНОГО ПОДАТКУ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб – підприємців до початку здійснення реалізації пального.

При цьому, згідно з абзацом другим п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, реалізацією пального для цілей розділу VI «Акцизний податок» Кодексу є будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (у т.ч. передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання.

У разі реалізації пального реєстрація як платника акцизного податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Кодексу).

З метою забезпечення виконання норм п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212, п. 231.8 ст. 231 та ст. 232 Кодексу прийнято постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № № 113 та 114, якими затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального (далі – Порядок № 113) та Порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних (далі – Порядок № 114) відповідно.

Також на виконання норм ст. ст.231 та 232 Кодексу та вказаних вище постанов Уряду Міністерством фінансів Україні 25.02.2016 видано накази: - № 218 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535); - № 219 «Про затвердження форми Акта інвентаризації обсягів залишку пального та Порядку його заповнення та подання» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за № 377/28507).

Згідно з пунктом 6 розділу ІІ Порядку № 113 заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального (далі – Заява) складається та подається до контролюючого органу за основним місцем обліку особи як платника податків засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

У Заяві надається інформація про всі введені в експлуатацію пункти (склади, комплекси, станції, інші об’єкти) з реалізації пального. Такі відомості мають містити перелік всіх пунктів з реалізації пального, де платником здійснюються операції, що відносяться до операцій з реалізації пального, визначені абзацом другим п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, незалежно від того, перебувають чи ні такі пункти у власності або оренді платника податку.

Заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтвердженням про отримання контролюючим органом Заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки Заяви платнику не пізніше наступного робочого дня направляється друга квитанція.

У другій квитанції зазначається інформація про результати розгляду, а саме: повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення її до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального (далі – Реєстр платників); або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення і подання Заяви.

Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє особі засобами електронного зв’язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників.

Також переглянути інформацію з Реєстру платників можливо в оновленому «Електронному кабінеті платника» (відкрита та закрита частини/Інформація з Реєстрів ДФС/Реєстр платників акцизного податку).

http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/247232.htm

Як змінилася ДФС: кадрова реформа

Зміна кадрової політики – це перший крок на шляху до реформування державної служби України. 

В мене, як очільника відомства, є чіткий план дій та бачення кінцевого результату реформування фіскальної служби. Нова кадрова політика – один з обов’язкових пунктів цього плану. І він включає не лише оптимізацію штату, але й нову для служби систему відбору людей та їхнього оцінювання. Мова йде, в першу чергу, про тестування як необхідний інструмент для визнання компетентності та фаховості працівників ДФС.

Однак хочу нагадати, що реалізація кадрової реформи – справа не одного дня. Не можна одним помахом руки скоротити в половину чисельність працівників. Скорочення не повинно вплинути на ефективність роботи самої служби. Ця процедура повинна бути прозорою та відкритою. Адже саме цього вимагає суспільство.Крім того, треба розуміти, що сам процес з юридичної точки зору нелегкий і вимагає виконання ряду процедурних вимог, от як відпрацювання протягом двох місяців.

Завдання полягає не в тому, щоб механічно скоротити число працівників, але, перш за все, відібрати найкращих з них, особливо серед керівників всіх рівнів у Центральному апараті та регіонах.

На даний момент тестування пройшли 952 особи, зокрема: 538 керівників Центрального апарату та 339 керівників територіальних органів. Оцінювався їхній професіоналізм, благонадійність, а також лідерські якості. Для об’єктивної оцінки кадрового потенціалу перевірка проводилася із залученням незалежних HR-експертів. Якщо виникала необхідність, співробітники проходили додатково співбесіду в департаменті внутрішньої безпеки і перевірку на поліграфі. Такі заходи не випадкові. Вони спрямовані на те, аби залишити у службі лише тих керівників, які здатні якісно виконувати покладені на них завдання, в першу чергу – здійснювати реформи.

В результаті ретельного вивчення навантаження праці на кожну особу по територіальним органам вдалося обґрунтовано та об’єктивно визначити чисельність персоналу у службі загалом та в її підрозділах зокрема.

Станом на сьогодні укомплектування штату відповідно до оновленої структури завершено на 91%. З них у Головному управлінні - на 89%, на митницях - 97%, в апараті - 97%. В процесі реорганізації звільнено 2033 керівників та заступників територіаль¬них органів та працівників Центрального апарату, серед яких 345 звільнено на виконання закону «Про очищення влади».

В результаті скорочення штату та переведення частини працівників в ДФС з майже 59 тисяч залишилося трохи більше 44 тисячі чоловік. Тобто зменшили штат майже на 15 тисяч осіб.

Успіхи у реформуванні відомства, зокрема у частині виконання Плану інституціональних змін, були високо оцінені Національною Радою Реформ.
План скорочення чисельності працівників та оптимізації структури ДФС, за даними Нацради, виконано майже на 100%.

Однак на цьому кадрова реформа не зупиняється. В ДФС активно працюють над автоматизацією кадрових процесів. Її завдання – зберегти час робітникам служби. Сьогодні концентруємо зусилля на тому, аби кожен з фахівців мав власний електронний кабінет та цифровий підпис. Ця система зараз розробляється і ми плануємо її протестувати і втілити до кінця року.

Також сформовано основні цілі для керівного складу ДФС. Це - наповнення бюджету та підвищення якості сервісу, який надає фіскальна служба. Виконання цих завдань буде ретельно перевірятися. Щоб ця процедура була більш прозорою та об’єктивною, до оцінювання якості роботи залучатимуться іноземні фахівці та міжнародні організації. Зокрема, ДФС домовилася з німецьким фондом GIZ щодо здійснення контролю діяльності служби. Фонд буде проводити дослідження рівня задоволеності платників податків роботою ДФС, при чому, це торкнеться не лише центральних органів, але й регіональних. Такий підхід дасть змогу скласти комплексне уявлення про зміни, які відбуваються у службі, побачити картину очима платників податків, визначити напрямки подальшого удосконалення нашої діяльності. Що ще важливіше, так це оцінювання нашої роботи за міжнародними стандартами. Західні країни є хорошим орієнтиром для того, аби зрозуміти, чи на правильному шляху ми перебуваємо.

Здійснені кроки – це лише частина запланованих реформ. Адже наша мета полягає не лише в «перетасуванні» кадрів, але й зміні філософії функціонування ДФС. Платники податків повинні бути задоволені процесом адміністрування та тим сервісом, який ми надаватимемо. Це стосується як великих холдингів, так і середнього бізнесу та окремих підприємців. У цьому - суть всіх реформ.
ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ТРАНСФЕРТНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що починаючи з 1 січня 2015 року, змінено вимоги до джерел інформації, що використовуються для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки», зокрема відсутні офіційно визначені джерела інформації про ‪‎ринкові_ціни‬.

Відповідно до п.п. 39.5.3.1 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 Податкового Кодексу України (далі - Кодекс) платник податків та контролюючий орган використовують джерела інформації, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій згідно з п.п. 39.2.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, зокрема:

а) інформацію про зіставні неконтрольовані операції платника податків, а також інформацію про зіставні неконтрольовані операції його контрагента – сторони контрольованої операції з непов'язаними особами;

б) будь-які інформаційні джерела, що є загальнодоступними та надають інформацію про співставні операції та осіб.

Підпунктом 39.2.2.1 п.п. 39.2.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу визначено, що контрольовані операції визнаються зіставними з неконтрольованими, якщо:

- немає значних відмінностей між ними, що можуть істотно вплинути на фінансовий результат під час застосування відповідного методу трансфертного ціноутворення;

- такі відмінності можуть бути усунені шляхом коригування умов та фінансових результатів неконтрольованої операції для уникнення впливу таких відмінностей на порівняння.

dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/247113.html
Деякі особливості заповнення розрахунків коригування, складених після 01.04.2016 до податкових накладних, складених до 01.04.2016, які не підлягали наданню покупцям

З 01.04.2016 податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних складаються за формою та у порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267 (далі – наказ №1307).

Так, Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказом №1307 (далі – Порядок №1307), (на відміну від порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.2014 №957), зазнав деяких змін в частині зазначення в податкових накладних умовних індивідуальних податкових номерів (далі – ІПН) покупців у випадках, передбачених пунктами 10 – 13 Порядку №1307, коли податкові накладні не видавались покупцям.

Відповідно до пункту 21 Порядку №1307 порядок складання розрахунку коригування та його реєстрації в ЄРПН аналогічний порядку, передбаченому для податкових накладних, крім випадків, передбачених цим Порядком.

Таким чином, у розрахунках коригування, складених після 01.04.2016 до податкових накладних, складених до 01.04.2016, мають зазначатись умовні ІПН покупця, які вказані у податкових накладних, до яких вони складені.

Привітання Голови ДФС Романа Насірова з Великим Днем світлого Христового Воскресіння!

Шановні колеги! 

Прийміть найщиріші вітання з Великим Днем світлого Христового Воскресіння! 

У житті кожного Великдень – свято особливо шановане.

Воно зміцнює нас духовно, збагачує інтелектуально, єднає вірою в торжество добра і справедливості. 

Свято Воскресіння Христового – це можливість для кожного ще раз замислитися над необхідністю духовного відродження.

Свято, яке наповнює серця любов’ю і надією.

Вірю, що єдність, заснована на віковічних християнських моральних цінностях, буде запорукою миру на нашій землі, духовного піднесення України, здійснення найзаповітніших мрій та сподівань.

Сердечно вітаю Вас із світлим Воскресінням Христовим!

Щиро зичу щастя кожній родині, любові, радості та злагоди на довгі роки. 
З повагою
Голова ДФС

Роман Насіров

Роман Насіров: Кадрова політика – один із основних пунктів реформування ДФС

Зміна кадрової політики – це перший крок на шляху до реформування Державної фіскальної служби України. На цьому наголосив Голова ДФС Роман Насіров у своїй статті на порталі «Лівий берег».

За його словами, завдання реформи полягає не в тому, щоб механічно скоротити кількість працівників, але, перш за все, відібрати найкращих з них, особливо серед керівників усіх рівнів у центральному апараті та регіонах. 

«У результаті ретельного вивчення навантаження праці на кожну особу по територіальним органам вдалося обґрунтовано та об’єктивно визначити чисельність персоналу у службі загалом та в її підрозділах зокрема. Станом на сьогодні укомплектування штату відповідно до оновленої структури завершено на 91%. З них у Головних управліннях - на 89%, на митницях - 97%, в апараті - 97%. В процесі реорганізації звільнено 2033 керівників та заступників територіальних органів та працівників центрального апарату, серед яких 345 звільнено на виконання закону «Про очищення влади», - повідомив Роман Насіров.

Таким чином, в результаті скорочення штату та переведення частини працівників в ДФС з майже 59 тисяч залишилося трохи більше 44 тисяч осіб. Тобто штат зменшився майже на 15 тисяч осіб.

«Успіхи у реформуванні відомства, зокрема, у частині виконання Плану інституційних змін, були високо оцінені Національною Радою Реформ. План скорочення чисельності працівників та оптимізації структури ДФС, за даними Нацради, виконано майже на 100%», - підкреслив очільник відомства і додав, що на цьому реформа не зупиняється.  Сьогодні в ДФС  активно працюють над автоматизацією кадрових процесів. Крім того, сформовано основні цілі для керівного складу ДФС. Це - наповнення бюджету та підвищення якості сервісу, який надає фіскальна служба.

«Здійснені кроки – це лише частина запланованих реформ. Адже наша мета полягає не лише в «перетасуванні» кадрів, але й зміні філософії функціонування ДФС. Платники податків повинні бути задоволені процесом адміністрування та тим сервісом, який ми надаватимемо. Це стосується як великих холдингів, так і середнього бізнесу та окремих підприємців. У цьому - суть всіх реформ», - наголосив Голова ДФС. 

Під час обшуку «конверту» у Кіровограді вилучено зброю та набої

Співробітниками податкової міліції Кіровоградської області в рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.205, ч. 5 ст.27, ч. 3 ст. 212 КК України, припинено діяльність конвертаційного центру, який діяв у Кіровограді.

Організувала злочинну діяльність група осіб, які «допомагали» підприємствам мінімізувати податкові зобов’язання та здійснювали конвертацію безготівкових коштів у готівку.

Клієнтами центру були підприємства реального сектору економіки, зареєстровані на території Кіровоградської, Київської, Черкаської та інших областей. Вони перераховували безготівкові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи на банківські рахунки транзитних підприємств, підконтрольних конвертаторам.

У подальшому транзитні підприємства формували податковий кредит шляхом відображення в бухгалтерських документах неіснуючих операцій з придбання товарів у суб’єктів господарювання реального сектору економіки, які здійснюють оптово-роздрібну торгівлю будівельними матеріалами, ПММ, продуктами харчування, а також СГД-імпортерів. При цьому відбувалася заміна номенклатури товарів по операціях придбання-реалізація. 

Протягом 2015-2016 року через рахунки центру було проконвертовано орієнтовно 250 млн. грн. Державі завдано збитків на суму близько 20 млн. гривень.

У ході проведених обшуків на підконтрольних конвертаційному центру підприємствах та в фігурантів провадження вилучено 41 печатку підконтрольних підприємств, 20 електронних цифрових підписів керівників вказаних суб’єктів, 7 одиниць вогнепальної зброї та 600 набоїв до неї, 9 одиниць комп’ютерної техніки, установчі та бухгалтерські документи, чорнову бухгалтерію, мобільні телефони, накопичувачі пам’яті.

На розрахункових рахунках підконтрольних підприємств заблоковано 483 тис. гривень

Тривають слідчо-оперативні заходи.

Столичний конвертцентр з обігом понад 608 млн. грн. завдав бюджету втрат більше, ніж на 100 млн. грн.

Співробітники податкової міліції м. Києва спільно із працівниками Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України у рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст. 27, 365, 115 та 340 Кримінального кодексу України, викрили конвертаційний центр з обігом 608 млн. грн., який діяв на теритрії Києва, Київської та Дніпропетровської областей.

В результаті проведення низки заходів встановлено незаконну діяльність групи осіб, які протягом 2015-2016 рр. через підконтрольні їм транзитні і фіктивні компанії надавали послуги з конвертації грошових коштів з безготівкової форми в готівкову, документального прикриття безтоварних операцій та незаконного формування податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки.

Учасники «конвертаційного центру» з метою прикриття своєї незаконної діяльності створили та придбали 9 транзитних та фіктивних підприємств.

Даний конвертаційний центр діяв за наступною схемою: реально діючі підприємства перераховували безготівкові грошові кошти на рахунки підконтрольних учасникам центру транзитних та/або фіктивних підприємств, зареєстрованих/придбаних організатором «центру», за нібито придбані товарно-матеріальні цінності (роботи, послуги). Після цього грошові кошти знімались готівкою в установах чотирьох комерційних банків. У подальшому готівка, за винятком 10-11%, що слугували «винагородою» організаторам «центру», разом із підробленими первинними документами, передавалась «клієнтам» - службовим особам підприємств реального сектору економіки.

Загальний обсяг проконвертованих коштів склав 608,4 мільйона гривень, ймовірні втрати бюджету – 101,4 мільйона гривень.

Наразі встановлені вісім найбільших підприємств - вигодонабувачів. Крім того, в результаті проведених обшуків в офісах і автомобілях фігурантів розслідування було виявлено і вилучено 10 печаток, комп'ютерну техніку, банківські ключі, чорнові записи, фінансово-господарську документацію, а також 1,25 мільйона гривень готівкою.

Слідчі дії тривають.

В Києві ліквідовано конвертцентр з обігом 330 млн. грн.

У рамках розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст. 212 Кримінального кодексу України, співробітники податкової міліції м. Києва викрили «конвертаційний центр» з обігом 330 млн. грн., який діяв на території Києва та Київської області.

В результаті проведення низки заходів встановлено незаконну діяльність групи осіб, які протягом 2015-2016 рр. через підконтрольні їм транзитні і фіктивні компанії надавали послуги з конвертації грошових коштів з безготівкової форми в готівкову, документального прикриття безтоварних операцій та незаконного формування податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки.

Незаконний податковий кредит формувався за рахунок відображення в бухгалтерських документах фіктивних операцій із закупівлі в імпортерів та сільгоспвиробниківрибної продукції, пшениці, цукрутощо.При цьому підприємствам реального сектору економіки«реалізовували» автозапчастини, рекламні послугита ін.

З метою прикриття своєї незаконної діяльності учасники злочинної групи створили і придбали 19 транзитних і фіктивних компаній.

Загальний обсяг проконвертованих коштів склав 330 мільйонів гривень, ймовірні втрати бюджету - 45 мільйонів гривень.

В результаті проведених шести обшуків виявлено та вилучено 14 печаток, комп'ютерну техніку, чорнові записи, бухгалтерську документацію, мобільні телефони та 557 тисяч гривеньготівкою.

Окрім того, накладено арешт на 20 розрахункових рахунків 19 фіктивних підприємств в п'яти банках.

Слідчі дії тривають.

4 травня – останній день подання декларацій про майновий стан і доходи

Завершується компанія з декларування доходів, отриманих громадянами у 2015 році. 

Виконати свій конституційний обов’язок та подати декларацію про майновий стан та доходи платники податків мають до 4 травня. Саме цей день у 2016 році є останнім строком для подання податкових декларацій громадянами та особами, які проводять незалежну професійну діяльність.

Закликаємо усіх громадян не чекати останнього дня та вчасно задекларувати свої доходи.

Для зручності платників податків ДФС подовжено роботу Центрів обслуговування платників. Нагадуємо, що податковим законодавством установлено строк подання декларацій про майновий стан і доходи для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним.

Однак, відповідно до п. 49.20 ст. 49 Податкового кодексу, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

У випадку, коли святковий або неробочий день збігається з вихідним днем, то відповідно до статті 67 КЗпП вихідний день переноситься на наступний після святкового або неробочого.

Отже, першим робочим днем у травні буде 4 травня 2016 року.

Создано 06.05.2016

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Державна фіскальна служба україни
Державна фіскальна служба України розглянула звернення платника податку щодо питань, пов'язаних з вивезенням в митному режимі експорту...

Державна фіскальна служба україни
Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо порядку оподаткування пдв операції із внесення фізичною особою рухомого...

Державна фіскальна служба україни лист
Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового...

Державна фіскальна служба україни
Державна фіскальна служба України розглянула звернення [ ] щодо заповнення у податковій накладній обов'язкового реквізиту "код товару...

Державна фіскальна служба україни лист від 19. 01. 2015 р. №1403/7/99-99-19-03-01-17
Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового...

Державна фіскальна служба України ввійшла у топ-5 «відкритих» розпорядників
Державна фіскальна служба України у рейтингу топ-5 «відкритих» розпорядників серед органів центральної влади, які виконали постанову...

Державна фіскальна служба україни лист від 10. 05. 2017 р. №7955/5/99-99-13-01-01-16...
Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо роз'яснення окремих норм законодавства І повідомляє таке

Державна фіскальна служба служба лист від 26. 08. 2015 №31730/7/99-99-19-03-02-17...
Про особливості перерахування зайво зарахованих коштів з електронного рахунку платника

Державна фіскальна служба служба лист
Закону України від 24 грудня 2015 року №909-viii «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України...

Державна фіскальна служба україни
Рпн) та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі Кодекс), повідомляє

Закон №909
Державна фіскальна служба України з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств повідомляє таке

Державна фіскальна служба україни
Щодо включення до складу податкового кредиту сум пдв, сплачених постачальникам, що зареєстровані в ар крим та м. Севастополі

Державна фіскальна служба україни лист від 31. 12. 2015 р. N 48122/7/99-99-19-03-02-17
Міжрегіональному головному управлінню дфс центральному офісу з обслуговування великих платників

Державна фіскальна служба україни
Головним управлінням дфс в областях, м. Києві, Офісу великих платників податків дфс

До уваги суб’єктів господарювання та громадян!
Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 20 липня поточного року буде змінено номер телефону для прийняття

Державна фіскальна служба україни
Головним управлінням дфс в областях, м. Києві, Міжрегіональному головному управлінню дфс центральному офісу з обслуговування великих...

Закон України від 06. 04. 1991 №959-xii «Про зовнішньоекономічну діяльність»
Державна фіскальна служба України у зв’язку з численними зверненнями платників щодо застосування норм податкового законодавства щодо...

Лист дфс україни від 27. 04. 2016 №14988/7/99-99-12-03-05-17
Державна фіскальна служба України повідомляє, що Податковим кодексом України (далі Кодекс) встановлено правові засади застосування...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт