Умови проведення конкурсу на посаду – головного спеціаліста Сектору бухгалтерського обліку та фінансової звітності Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В» - 1 шт.од.)
Загальні умови
|
Посадові обов’язки
| облік матеріальних, товарно-матеріальних цінностей, цінностей на позабалансових рахунках 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09;
облік та контроль за рухом бланків суворої звітності;
формування інвентарних карток, інвентарної книги, описів інвентарних карток ОЗ 10, описів матеріальних цінностей за їх місцезнаходженням, формування оборотної відомості ОЗ 1, зведеної оборотної відомості;
формування звітів по витратам та приходу матеріальних цінностей;
контроль за наявністю цінностей працівників, які використовують власні речі для потреб Департаменту;
підготовку документів (листів та наказів) на передачу, списання цінностей Департаменту;
дооцінку вартості матеріальних цінностей відповідно до чинного законодавства;
щорічне нарахування зносу;
підготовку та подання щорічної статистичної звітності;
підготовку форми 5, 6 до річної звітності;
підготовку меморіальних ордерів № 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 17;
ведення обліку договорів про повну матеріальну відповідальність;
нарахування заробітної плати, відпускних та інших виплат працівникам Департаменту;
індексацію нарахованої заробітної плати працівникам Департаменту;
розрахунки по листках непрацездатності;
формування архівної відомості по нарахуванню заробітної плати працівникам;
підготовку меморіального ордеру № 5;
складання розрахунково-платіжної відомості нарахованої заробітної плати;
складання реєстру ідентифікаційних кодів працівників;
збір заяв на соціальні пільги з податку на доходи фізичних осіб;
щомісячне інформування працівників щодо нарахованої їм заробітної плати;
складання в визначені законодавством терміни звітності по нарахуванню єдиного соціального внеску (індивідуальні персоніфіковані відомості), утриманню податку з доходів фізичних осіб (І ДФ), до фонду соціального захисту інвалідів, про використання коштів фонду соціального страхування, про використання путівок, статистичної та ін;
облік виплат та нарахувань відпускних працівникам, направляє розрахунки відпускних до визначених законодавством органів на отримання відшкодування відпустки ЧАЕС;
підготовку штатних розписів;
підготовку документів на оформлення зарплатних карток;
співпрацю з банком «УкрСиббанк» та ГУДКСУ у м. Києві;
контроль за отриманням пенсійних страхових свідоцтв;
інвентаризацію та звіряння з пенсійним фондом, податковою інспекцією оборотів та заборгованості ;
заповнення журналу обліку зведених відомостей по виплаті заробітної плати працівникам;
підготовку фінансових зобов’язань на реєстрацію заробітної плати;
підготовку заявки на отримання фінансування з бюджету;
формування пропозицій до бюджетного запиту;
перевірку табелю обліку робочого часу;
контроль за правильністю утримання з працівників:
військового збору,
податку з доходів фізичних осіб,
контроль за правильністю нарахування єдиного соціального внеску
| Умови оплати праці
| - посадовий оклад – 3274,0 грн.
- надбавки, доплати та премії відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу»
| Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
| за безстроковим трудовим договором
| Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
| 1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копії документів про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Документи приймаються до 18 години 27 вересня 2016 року
вул. Хрещатик, 32, м. Київ
(Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації – 6 поверх)
| Дата, час і місце проведення конкурсу
| 04, жовтня 2016 р., з 10 години,
вул. Хрещатик, 32, м. Київ (6 поверх)
| Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
| Корж Оксана Михайлівна
279-62-24
338-35-37
dabk@kievcity.gov.ua
| Вимоги до професійної компетентності
| Загальні вимоги
| 1.
| Освіта
| наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
| 2.
| Досвід роботи
| не обов’язковий
| 3.
| Володіння мовами
| вільне володіння державною мовою
| Спеціальні вимоги
| 1.
| Освіта
| економічна, фінансова, облік та аудит
| 2.
| Знання законодавства
| Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про оплату праці», «Про відпустки», Кодекс законів про працю України, Бюджетний кодекс України, накази Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 «Про затвердження плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ», від 23.08.2012 № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», від 22.06.2012 № 758 «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», від 28.01.2002 № 57 "Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету», постанова Кабінет Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»
| 3.
| Професійні знання
| знання правил ділового етикету та ділової мови, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів
| 4.
| Спеціальний досвід
| не обов’язковий
| 5.
| Знання сучасних інформаційних технологій
| користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Internet), вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення Ліга- закон, тощо
| 6.
| Особисті якості
| вміння працювати в команді, аналітичні здібності, відповідальність, системність і самостійність в роботі, дисциплінованість, сумлінність, ініціативність, вміння працювати в стресових ситуаціях
| |