Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Щодо дати виникнення податкових зобов’язань з податку на додану вартість (далі – пдв) та складання податкової накладної у разі експорту товару

Щодо дати виникнення податкових зобов’язань з податку на додану вартість (далі – пдв) та складання податкової накладної у разі експорту товару





Внесені зміни до порядків заповнення алкогольно-тютюнової звітності

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що згідно з офіційним веб-порталом Верховної Ради України з 07.05.2017 набере чинності наказ Міністерства фінансів України (далі – Мінфін України) від 10.11.2016 №943 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01.03.2017 за № 282/30150) (далі – Наказ №943), яким внесені зміни до наказу Мінфіну України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.03.2016 за №340/28470 (далі – Наказ 49).

Наказ №943 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 07.04.2017 №28 та набирає чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування.

Згідно з внесеними змінами Наказ №49 доповнено положенням, відповідно до якого до 10 числа місяця, що настає за звітним, суб’єкти господарювання зможуть подавати уточнювальні звіти до органів ДФС за основним місцем обліку на заміну вже поданим.

Також змінами передбачено визнати такими, що втратили чинність:

- форму звіту №1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» та Порядок її заповнення;

- форму звіту №1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі» та Порядок її заповнення.
Щодо дати виникнення податкових зобов’язань з податку на додану вартість (далі – ПДВ) та складання податкової накладної у разі експорту товару.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що згідно із п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (далі – Кодексу) датою виникнення податкових зобов’язань з ПДВ за операціями з експорту товарів є дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства.

Відповідно до п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 Кодексу товари вважаються вивезеними за межі митної території України, якщо таке вивезення підтверджене в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, митною декларацією, оформленою відповідно до вимог Митного кодексу України (далі – МКУ).

Частиною першою ст. 248 МКУ визначено, що з моменту подання органу доходів і зборів декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування – з моменту отримання органом доходів і зборів від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію, розпочинається митне оформлення.

Згідно з частиною п’ятою ст. 255 МКУ митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених МКУ відповідно до заявленого митного режиму, що засвідчується органом доходів і зборів шляхом проставлення відповідних митних забезпечень (у тому числі за допомогою інформаційних технологій), інших відміток на митній декларації або документі, який відповідно до законодавства її замінює, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах у разі їх подання на паперовому носії.

 Відповідно до п. 16 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року № 450, митна декларація на паперовому носії вважається оформленою за наявності на всіх її аркушах відбитка особистої номерної печатки посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення.

Електронна митна декларація вважається оформленою за наявності внесеної до неї посадовою особою митного органу, яка завершила митне оформлення, за допомогою автоматизованої системи митного оформлення відмітки про завершення митного оформлення та засвідчення такої декларації електронним цифровим підписом посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення. Оформлена електронна митна декларація за допомогою автоматизованої системи митного оформлення перетворюється у візуальну форму, придатну для сприйняття її змісту людиною, у форматі, що унеможливлює у подальшому внесення змін до неї, засвідчується електронним цифровим підписом посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення, та надсилається декларанту або уповноваженій ним особі.

Таким чином, з метою визначення згідно із п. 187.1 ст. 187 Кодексу дати виникнення податкового зобов’язання з ПДВ у разі експорту товарів, датою оформлення митної декларації вважається дата завершення процедури митного оформлення експортної операції, яка визначається за фактом проставлення посадовою особою митного органу на всіх аркушах такої декларації відбитку особистої номерної печатки, а в разі електронного декларування – за фактом засвідчення електронним цифровим підписом посадової особи митного органу електронної митної декларації після перетворення її у візуальну форму.

При цьому слід зазначити, що відповідно до п. 201.1 ст. 201 Кодексу на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Кодексом термін.
До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з готівкою!

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що Державна фіскальна служба України звертає увагу керівників суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою.

Зокрема, почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення вимог чинного законодавства в частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо.

Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 637, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320.

Крім того, продовжують фіксуватися випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі – порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

Також збільшується кількість випадків порушення порядку ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою 17-НП.

Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496.

За наведені порушення згідно з чинним законодавством до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох- та п’ятикратному розмірах).

Просимо платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу.

Зарплата в «конвертах» – порушення законодавства про працю

«Легалізації заробітної плати та підвищення її рівня були і залишаються найважливішими напрямками роботи Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області» - наголосив начальник відділу з надання адміністративних послуг платникам податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску Олександр Бондар.

Більшість роботодавців забезпечують дотримання трудового законодавства, своєчасну виплату заробітної плати не нижче законодавчо встановленого рівня та перераховують до бюджетів з нарахованих та виплачених працівникам доходів податки та єдиний соціальний внесок, але на жаль, як свідчить практика, серед роботодавців малого та середнього бізнесу зустрічаються такі, які з метою мінімізації витрат та отримання максимального прибутку приховують трудові відносини та фактичну заробітну плату.

Трудові відносини у різноманітні способи приховуються від держави та суспільства, працівник отримує гроші за свою роботу, але працює без жодних визнаних та забезпечених законом зобов’язань з боку роботодавця. Або людина «офіційно» є найманим працівником, має трудовий договір, трудову книжку, посаду тощо, але в обумовлений день отримує «додаткову винагороду від шефа» – готівку у конверті.

Дуже часто за такою щедрістю роботодавця криється не тільки бажання не платити зайвого державі, але й бажання уникнути будь-яких зобов’язань перед працівником – гарантованої законодавством оплачуваної відпустки, оплати тимчасової непрацездатності, компенсацій за (не приведи, Боже!) травми та каліцтва на робочому місці. Навіть приховуючи лише частину зарплати, роботодавець робить «ведмежу послугу» офіційно працевлаштованим працівникам, адже майбутня пенсія і велика кількість соціальних виплат безпосередньо залежать від офіційного рівня зарплати та сплаченого з неї єдиного соціального внеску.

Держава зробила крок на зустріч бізнесу, знизивши ставку єдиного соціального внеску майже вдвічі – до 22 відсотків , з 01.01.2017 року встановила мінімальну заробітну плату на рівні 3 200 гривень.

Олександр Бондар нагадав, що з 01.01.2017 року посилено відповідальність юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за не допуск державних інспекторів до проведення перевірки та запроваджено нові штрафи за порушення законодавства про працю.

Посадовець наголосив, що кожен працюючий громадянин має стати на захист своїх прав, вимагаючи офіційного оформлення трудових відносин та закликав роботодавців своєчасно оформлювати трудові відносини з найманими працівниками, відображати в звітності реальну зарплату.

Нагадав, що в разі порушення трудового законодавства роботодавцями наймані працівники можуть звернутися до Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області або до будь – якого відділення податкової.
Щодо розмірів, пільг та ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує,що відповідно до Закону України від 20 грудня 2016 року №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон № 1791) у 2017 році набрали чинність наступні зміни у податковому законодавстві щодо розмірів, пільг та ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

  • зменшено вдвічі граничний розмір ставок податку, які мають прив’язку до розміру мінімальної заробітної плати, у зв’язку зі збільшенням у 2017 році розміру мінімальної заробітної плати до 3200 гривень. З 1 січня 2017 року до прийняття відповідним органом місцевого самоврядування рішення про встановлення ставок місцевих податків і зборів на 2017 рік відповідно до Закону № 1791, встановлені таким органом місцевого самоврядування ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки застосовуються з коефіцієнтом 0,5;

  • звільнено від сплати податку:

- об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій; 

- об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та паралімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України;

- об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей;

  • встановлено, що з 14 квітня 2014 року та до кінця року, в якому завершено антитерористичну операцію, не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, що розташовані в зоні АТО та в населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.  Нараховані та сплачені платниками за період проведення АТО суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, вважаються надміру сплаченими грошовими зобов’язаннями та підлягають поверненню.

Одночасно відзначаємо, що в 2017 році до прийнятих рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів, які прийняті на виконання Закону № 1791, не застосовуються вимоги підпунктом 4.1.9 пункту 4.1 та пункту 4.5 статті 4, підпунктами 12.3.4 пунктом 12.3, підпунктом 12.4.3 пункту 12.4 та пункту 12.5 статті 12 ПКУ та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (пункт 4 розділ ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1791). Тобто, місцеві органи самоврядування мають право прийняти рішення на 2017 рік протягом поточного року.

Необхідно звернути увагу, що Кодексом місцевим радам не надано право встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків і зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.

Згідно із Кодексом, якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.

Сільськогосподарським товаровиробникам збільшено реєстраційну суму для податкових накладних

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області інформує, що 15.04.2017 набрав чинності Закон України від 23.03.2017 №1988-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо захисту прав вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника» (далі – Закон №1988), який опубліковано у газеті «Голос України» від 14.04.2017 №69.

Відповідно до Закону №1988 підрозділ 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) доповнено пунктом 60 такого змісту:

«Установити, що до 31 грудня 2017 року значення суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначеної пунктом 200¹.3 статті 200¹ цього Кодексу, збільшується на суму коштів, що були перераховані з 1 по 30 січня 2017 року з поточних на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам, що до 1 січня 2017 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 цього Кодексу, в установах банків, але не більше суми, що мала спрямовуватися на спеціальний рахунок суб’єкта спеціального режиму оподаткування згідно з податковою звітністю за грудень 2016 року, крім уточнюючих розрахунків.

Таке збільшення здійснюється одноразово за заявою платника податку, поданою в довільній формі до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, разом з копіями платіжних доручень платника, завіреними в установленому порядку банком, які підтверджують таке перерахування.

У межах суми такого збільшення платник податку має право подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню з рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість такого платника податку на його поточний рахунок відповідно до пункту 200¹.6 статті 200¹ цього Кодексу, для тих платників податку, у яких такі кошти обліковуються на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість».

Внесені зміни надають можливість врахувати у формулі для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ті коштів, на які підприємства мають законне право.
Типові помилки суб’єктів господарювання при реєстрації платником ПДВ.

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує платникам податків, що 20.03.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі - Наказ № 1125), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.01.2017 за № 42/29910.

Зазначений Наказ № 1125 вніс зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зокрема до форми реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (форма № 1-ПДВ).

Як розповіли у відділі обслуговування платників Мар’їнської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області при поданні реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (форма №1-ПДВ) суб’єкти господарювання найчастіше припускають наступні помилки:

- подається заява старого зразка замість заяви 1-ПДВ за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016р. №1125;

- не вказана, або невірно вказана бажана дата реєстрації платником податку на додану вартість (далі – ПДВ). Слід мати на увазі, що суб’єкти господарювання, які прийняли добровільне рішення про реєстрацію платниками ПДВ подають реєстраційну заяву не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками ПДВ. Якщо заява подана пізніше, то бажана дата може бути перше число місяця, слідуючого за наступним;

- не заповнені, або не повністю заповнені відомості про відповідальних осіб платника (для юридичних осіб, зазначені в заяві посадові особи повинні відповідати даним, внесеним до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, далі - ЄДР).

Платникам податків слід звернути увагу на наступне: якщо в заяві про реєстрацію не зазначені обов'язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані, її не скріплено печаткою заявника (за наявності), не підписано заявником (для фізичних осіб), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису реєстраційної заяви, відомості про заявника не включені до ЄДР, то протягом 3 - х робочих днів від дня отримання заяви контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію (із зазначенням підстав неприйняття попередньої). При цьому нова заява може бути подана до контролюючого органу з бажаною датою реєстрації, що була вказана у попередній неприйнятій заяві, якщо особою, яка добровільно реєструється платником ПДВ, ліквідовано недоліки, та така нова заява подана не пізніше ніж за три робочі дні до початку податкового періоду, з якого така особа вважатиметься платником ПДВ.

Щодо створених телефонних ліній

Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань щодо переміщення товарних вантажів що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії» 0993683346 та 0507068055, а також на електронну адресу donetsk-ato@sfs.gov.ua із зазначенням П. І. Б. керівника та коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання, контактних телефонів.

Щодо розмірів, пільг та ставок плати за землю

Мар’їнська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує,що відповідно до Закону України від 20 грудня 2016 року №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон № 1791) у 2017 році набрали чинність наступні зміни у податковому законодавстві щодо розмірів, пільг та ставок плати за землю:

  • встановлено мінімальний граничний розмір земельного податку для земель сільськогосподарських угідь не менше 0,3 відсотка від нормативної грошової оцінки;

  • встановлено ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, по яких не проведено нормативну грошову оцінку - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;

  • землі національних та державних дендрологічних парків виведено з прямої дії пільги зі сплати земельного податку для закладів науки, тобто встановлення пільг для таких категорій земель передається до місцевих рад;

  • звільнено від сплати земельного податку:

- державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими;

- державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центром з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів,  дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди;

  • змінено мінімальний розмір орендної плати за землі державної та комунальної власності – він не може бути менше розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території;

  • розмір орендної плати за землю для баз олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, не може перевищувати 0,1 відсотка нормативної грошової оцінки;

  • встановлено, що для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, орендна плата за землю не може перевищувати розміру земельного податку;

  • продовжено до 2023 року звільнення суб’єктів космічної діяльності від сплати земельного податку;

  • індекс споживчих цін за 2016 рік, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь застосовується із значенням 100 відсотків, а для земель несільськогосподарського призначення – 106%;

  • встановлено обмеження застосування індексу споживчих цін на рівні не більше 115 відсотків;

  • не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, які розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, у період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року, в якому завершено антитерористичну операцію;

Одночасно відзначаємо, що в 2017 році до прийнятих рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів, які прийняті на виконання Закону № 1791, не застосовуються вимоги підпунктом 4.1.9 пункту 4.1 та пункту 4.5 статті 4, підпунктами 12.3.4 пунктом 12.3, підпунктом 12.4.3 пункту 12.4 та пункту 12.5 статті 12 ПКУ та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (пункт 4 розділ ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1791). Тобто, місцеві органи самоврядування мають право прийняти рішення на 2017 рік протягом поточного року.

Необхідно звернути увагу, що Кодексом місцевим радам не надано право встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків і зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.

Згідно із Кодексом, якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.

Поряд з цим, відповідно до ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Порядок застосування пільг зі сплати земельного податку викладено в Узагальнюючій податковій консультації щодо застосування пільг зі сплати земельного податку, встановлених відповідним рішенням органу місцевого самоврядування, затвердженій наказом ДФС від 28.05.2015 №379.
Донеччина: надходження податку на доходи фізичних осіб демонструють стабільне зростання
За три місяці 2017 року сплачена платниками Донеччини до зведеного бюджету країни сума податку на доходи фізичних осіб перевищила відмітку у 2 млрд грн, що на 25% більше показника аналогічного періоду 2016 року.

Чверть сплаченого податку на доходи фізичних осіб, а саме майже 484 млн гривень, спрямовано до державного бюджету країни. Крім того, на підтримку української армії платники військового збору до держбюджету перерахували 97 млн гривень.

Відповідно 75%, або 1 млрд 424 млн грн, від загальної суми надходжень залишились в розпорядженні місцевих бюджетів області, а це значна підтримка у фінансуванні місцевих громад для розвитку та благоустрою регіону.

Загалом, податок на доходи фізичних осіб становить 54% всіх надходжень до зведеного бюджету країни від платників Донецької області. Основними чинниками, які впливають на зростання надходжень зазначеного податку, насамперед, є збільшення рівня мінімальних заробітних плат та постійна робота фахівців фіскальної служби області, направлена на боротьбу з нелегальною працею та виплатою заробітних плат у «конвертах».

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 1 січня 2017 року розмір мінімальної заробітної плати становить 3200 гривень.

Шановні роботодавці, подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки успішним, але й соціально-відповідальним!
З початку 2017 року більше 4000 найманих працівників Донеччини припинили отримувати «нелегальну» заробітну плату
Трудові відносини між найманим працівником та роботодавцем повинні оформлюватись відповідно до норм діючого законодавства. Але на даний час робота без оформлення трудових відносин та «нелегальна» заробітна плата стали невід’ємною складовою ведення бізнесу. Перш за все, роботодавець, який порушує трудове законодавство, повинен розуміти, що насамперед своїми діями позбавляє майбутнього найманих працівників. Саме тому, детінізація трудових відносин є одним з основних напрямів роботи фіскальної служби Донеччини.

Так, за результатами проведених фахівцями відомства заходів з детінізації сфери зайнятості населення у І кварталі 2017 року офіційно працевлаштовані 3015 громадян, які раніше працювали у роботодавців без належного оформлення. Підсумками проведеної роботи є додаткове надходження до бюджету 4,2 млн грн, у тому числі: понад 1,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 2,2 млн грн єдиного внеску.

Крім того, 997 фізичних осіб залучено до державної реєстрації як суб’єкти підприємницької діяльності, внаслідок чого до бюджету надійшло 0,5 млн гривень.

Протягом перших трьох місяців поточного року вже 324 підприємства підвищили рівень заробітної плати вище за мінімальний (з 01.01.2017 – 3200 грн), за рахунок чого бюджет додатково отримав 1,4 млн грн податків і зборів.

Головне управління ДФС у Донецькій області закликає роботодавців не ігнорувати гарантований рівень мінімальної заробітної плати при нарахуванні та виплаті заробітної плати найманим працівникам. Важливо пам’ятати, що недотримання чинного законодавства з оплати праці – це не тільки можливість наразитись на значні суми штрафних санкцій, але й, перш за все, зневага до найманого працівника та його прав, охоронюваних державою.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Щодо дати виникнення податкових зобов'язань з податку на додану вартість...
Щодо необхідності нарахування податкових зобов'язань з пдв при ліквідації основних засобів у зв'язку з їх знищенням або зруйнуванням...

Щодо порядку відображення податкових зобов'язань у податковій декларації...
Щодо визначення дати виникнення податкового зобов’язання з пдв у разі експорту товарів

Методичні рекомендації щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань...
Нь з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу (далі  Методичні рекомендації)...

Про визначення дати виникнення податкового зобов’язання з пдв у разі експорту товарів

Підписано Закон про податковий компроміс
З 17 січня поточного року набув чинності Закон України від 25. 12. 2014 №63-vііі «Про внесення змін до Податкового кодексу України...

Щодо особливостей оподаткування пдв операцій з уступки права вимоги
Щодо нарахування податкових зобов’язань з пдв у разі нестачі товарно-матеріальних цінностей

До уваги платників податку на додану вартість!
Податкового кодексу України у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки...

№ порядок заповнення І подання податкової звітності з податку на додану вартість
Подання податкової декларації з податку на додану вартість (далі – декларація) передбачено пунктом 46. 1 статті 46 розділу II "Адміністрування...

Порядок заповнення І подання податкової звітності з податку на додану вартість
Подання податкової декларації з податку на додану вартість (далі декларація) передбачено пунктом 46. 1 статті 46 глави 2 розділу...

Порядок заповнення І подання податкової звітності з податку на додану вартість
Подання податкової декларації з податку на додану вартість (далі – декларація) передбачено пунктом 46. 1 статті 46 глави 2 розділу...

Порядок заповнення І подання податкової звітності з податку на додану вартість
Подання податкової декларації з податку на додану вартість (далі декларація) передбачено пунктом 46. 1 статті 46 глави 2 розділу...

Щодо визначення ціни придбання товару, ввезеного на митну територію...
Щодо оподаткування пдв операції із забезпечення працівників платника податку у робочий час питною водою та миючими засобами

Проблеми організації процесу складання та подання податкової звітності...
Анотація. Розглянуто організацію процесу складання І подання податкової декларації з пдв у зв’язку з останніми змінами законодавства...

Про порядок оподаткування пдв
Щодо порядку оподаткування податком на додану вартість операції з перерахування коштів у вигляді гарантійного внеску за договором...

Дата виникнення податкових зобов’язань на митній території України
Датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом...

Щодо порядку відкриття рахунку у системі електронного адміністрування...
Пдв регулюються статтею 2001 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) та регламентуються Порядком електронного адміністрування...

Методичні рекомендації щодо заповнення податкової декларації з податку...
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Податок) є однією із складових податку на майно та належить до...

Методичні рекомендацій щодо взаємодії між підрозділами органів державної...
Україні” із змінами І доповненнями (далі – Закон №509) для застосування органами державної податкової служби при здійсненні контролю...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт