Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Книга оро

Книга оро





Сторінка1/4
  1   2   3   4

i:\стартап\d097d56e70a03599.jpg

STARTUP

(STARTUP – ПОЧАТОК ПРОЦЕСУ)

ПОЧНИ СВІЙ БІЗНЕС ЛЕГКО

ЗМІСТ







Стор.

1.

Ідея створення бізнесу

2

2.

Форма ведення бізнесу

2

3.

Система оподаткування

2

4.

Державна реєстрація бізнесу

2

5.

Облік платників в органах ДФС

5

6.

Відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах

6

7.

Загальна система оподаткування для юридичних осіб

8

8.

Загальна система оподаткування для фізичних осіб- підприємців


8

9.

Реєстрація Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність


10

10.

Спрощена система оподаткування для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців


11

11.

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платниками єдиного податку


15

12.

Реєстрація платників податку на додану вартість

16

13.

Реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (РРО)

19

14.

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

(книга ОРО)


22

15.

Реєстрація розрахункових книжок

23

16.

Реєстрація неприбуткової організації

24

17.

Подання звітності в електронному вигляді

26


d:\деп обсл пп 2013-2014\концепция\images (11).jpg



  1. Ідея створення бізнесу

  2. Обираємо форму ведення бізнесу






  • Юридична особа







  • ФОП (фізична особа – підприємець)




i:\стартап\images111.jpg


3. Обираємо систему оподаткування


ФІЗИЧНІ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦІ



ЮРИДИЧНІ ОСОБИ


ЗАГАЛЬНА СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ

СПРОЩЕНА СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ




4. Державна реєстрація бізнесу
Державна реєстрація здійснюється відповідно до Закону України від 15.05.2003 № 755 "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (далі – Закон 755) (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/755-15).i:\стартап\542x357_baza_601_500x317.jpg

Хто здійснює державну реєстрацію?

Державну реєстрацію здійснюють:

  • суб’єкти державної реєстрації:

  • державні реєстратори

  • уповноважені особи суб’єкта державної реєстрації

  • нотаріуси

Уповноважена особа суб'єкта державної реєстрації - посадова особа чи особа, яка перебуває у трудових відносинах із суб'єктом державної реєстрації, що відповідно до законодавства отримала ідентифікатор доступу до Єдиного державного реєстру виключно для цілей прийняття та повернення документів для державної реєстрації, а у випадку державної реєстрації громадських формувань, символіки громадських формувань у випадках, передбачених законами, - посадова особа Міністерства юстиції України та його територіальних органів в межах повноважень, визначених Законом.

Список акредитованих суб’єктів державної реєстрації можна знайти тут: http://ddr.minjust.gov.ua/uk/2833a6e3b4674f10df3835a095734f85/spysok_akredytovanyh_subektiv_derzhavnoyi_reestraciyi/

Місце здійснення державної реєстрації.

Державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації або нотаріуса.

Також документи для державної реєстрації можна подати до фронт-офісу.

Фронт-офіс - центр надання адміністративних послуг, утворений відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».пов’язане зображення

(адреси, контакти та графіки роботи на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у розрізі адміністративно-територіальних одиниць України:

http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=81867d5b-6cc9-423c-898b-8964e92a48e3&title=Administrativno-teritorialniOdinitsiUkraini).

Державна реєстрація проводиться незалежно від місця знаходження юридичної чи фізичної особи в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя, крім державної реєстрації на підставі документів, поданих в електронній формі, що проводиться незалежно від місця знаходження юридичної чи фізичної особи в межах України (ст. 4 Закону № 755-IV).

Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, місцезнаходженням / місцем проживання яких є територія АР Крим, міста Севастополя, а також населені пункти, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях, здійснюється незалежно від їх місцезнаходження / місця проживання в межах України (пп.1 п.1 наказу Мін’юсту від 25.11.2016 № 3359/5 «Про врегулювання відносин, пов'язаних з державною реєстрацією юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць»).

Пакет документів для реєстрації.

Для реєстрації юридичної особи необхідно подати (ст. 17 Закону 755):

  • заяву про реєстрацію за установленою формою;

  • установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа (статут, установчий договір і так далі в залежності від обраної організаційно-правової форми);

  • документ, що підтверджує реєстрацію іноземної юрособи, що виступає засновником, у відповідній країні;

  • заяву про вибір спрощеної системи оподатковування і/або реєстрації платником ПДВ і/або включенні до Реєстру неприбуткових організацій і установ (за бажанням, якщо що-небудь з цього входить у ваші плани).

Для реєстрації ФОП необхідно подати (ст. 18 Закону 755):

  • заяву про державну реєстрацію;

  • нотаріально завірену згоду батьків (усиновителів), попечителя або органу опіки і піклування, якщо зареєструватися в якості ФОП хоче особа, яка досягла віку 16 років, але не володіє повною цивільною дієздатністю;

  • заяву про вибір спрощеної системи оподатковування і/або реєстрації платником ПДВ (за бажанням, якщо що-небудь з цього входить у ваші плани);

Форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16).

Заяву можна роздрукувати бланком та заповнити «від руки», а можна заповнити на комп’ютері.

При заповненні заяв про державну реєстрацію необхідно вказати коди видів економічної діяльності якими ви плануєте займатися (вид економічної діяльності, який записаний першим, вважається основним).

Класифікатор видів економічної діяльності затверджено наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. № 457 (із змінами, внесеними наказом Держспоживстандарту України від 29 листопада 2010 № 530) (http://www.ukrstat.gov.ua/klasf/nac_kls/op_dk009_2016.htm).

Документи можуть бути подані як у паперовій, так і в електронній формі.

Якщо документи подаються в паперовій формі, то особа, що їх подає, повинна пред'явити суб’єкту державної реєстрації документ, що засвідчує особу, і доручення (якщо вона є представником особи, що реєструється ФОП, або діє від імені засновників юридичної особи ).

В електронній формі документи можна подати через портал Мін'юсту.

Етапи роботи із реєстраційним порталом описані на офіційному сайті Мін'юсту. Треба увійти в розділ "Електронні сервіси", далі натиснути кнопку "Реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця":

https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=6&is_registry=1&keywords=&usertype=all («Подача заяви для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця»).

Якщо документи подані в повному обсязі і відповідають вимогам Закону, то суб’єкт державної реєстрації протягом 24 годин (без врахування святкових і вихідних днів) з моменту одержання документів приймає рішення про реєстрацію.

Якщо документи подані не в повному обсязі або не відповідають іншим вимогам, зазначеним у ч. 1 ст. 27 Закону 755, то в той же термін суб’єкт державної реєстрації приймає рішення про зупинення їхнього розгляду і надає заявникові 15 календарних днів на усунення недоліків. У випадку усунення недоліків розгляд документів відновляється, якщо ж недоліки не усунуті – приймається рішення про відмову в реєстрації.

Реєстрація відбувається шляхом внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР).

Свідоцтво про реєстрацію за новими правилами не видається. Замість нього формується електронна виписка на порталі електронних сервісів Мінюсту.

5. Облік платників в органах ДФСрезультат пошуку зображень за запитом

Після внесення відомостей про реєстрацію юридичної особи або ФОП в ЄДР відповідні відомості передаються до ДФС України у день проведення реєстраційної дії (пункт 2 статті 13 Закону 755) для взяття на облік як платника податків та як страхувальника-платника ЄСВ.

Взаємодія між органами ДФС та ЄДР здійснюється відповідно до наказу Мінюсту та Мінфіну України від 18.03.2016 № 759/5/371 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України». Наказ можна знайти за адресою http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67755.html.

На сьогодні інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами ДФС здійснюється у робочий час з інтервалом не більше ніж 2 години.

Взяття на облік юридичних осіб та ФОП як платників податків та як платників ЄСВ здійснюється на підставі відомостей з ЄДР про державну реєстрацію створення юридичної особи та державну реєстрацію ФОП у день отримання таких відомостей.

Дані про взяття на облік юридичних осіб та ФОП у контролюючих органах передаються до ЄДР у день взяття їх на облік.

Взяття на облік юридичних осіб та ФОП як платників податків та як платників єдиного внеску в контролюючих органах підтверджується відомостями, що оприлюднені на порталі електронних сервісів Мін’юсту.

Також дані про взяття на облік як платників податків юридичних осіб та ФОП та дані Реєстру страхувальників щоденно оприлюднюються на офіційному веб-сайті ДФС.

6. Відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.

Порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах у банках та інших фінансових установах затверджено Постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003  № 492 «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах»

(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1172-03/page3).

Банки та інші фінансові установи відкривають поточні та інші рахунки платникам податків - юридичним особам (резидентам і нерезидентам) незалежно від організаційно-правової форми, відокремленим підрозділам та представництвам юридичних осіб, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, за наявності документів, виданих контролюючими органами, що підтверджують взяття їх на облік у таких органах, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для осіб, взяття на облік яких у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, наданих державним реєстратором згідно із Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань") чи інформації з цього реєстру, отриманої банком відповідно до закону, із зазначенням даних про взяття на облік в контролюючих органах як платника податків (cт. 69 ПКУ).

У день відкриття/закриття рахунка банк зобов'язаний у встановленому законодавством України порядку надіслати повідомлення до відповідного контролюючого органу про відкриття або закриття поточного/вкладного (депозитного) рахунку клієнта (ст. 69 Податкового Кодексу України).

Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/68862.html).

Днем відкриття поточного рахунку клієнта вважається дата, що зазначена на заяві про відкриття цього рахунку в розділі "Відмітки банку".

Повідомлення щодо відкриття/закриття рахунків платників податків у електронному вигляді надсилаються банками на адресу Інформаційного порталу ДФС (працює цілодобово) у день відкриття/закриття рахунку платника податків.

У разі відсутності підстав для відмови у взятті рахунка на облік, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення надсилає банку повідомлення-відповідь щодо взяття рахунка на облік.

Якщо контролюючий орган протягом визначеного строку не направив повідомлення про відмову у взятті рахунка на облік, такий рахунок вважається взятим на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою – у час та дату отримання банком повідомлення контролюючого органу про підтвердження факту прийняття повідомлення до оброблення.

Банк має право проводити видаткові операції за рахунком платника податків, починаючи з дати отримання повідомлення органу ДФС про взяття рахунку на облік або з дати, визначеної як дата взяття на облік у органі ДФС за мовчазною згодою.

7. Загальна система оподаткування для юридичних осіб
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Книга веселих порад
Книга, що претендує на настільну, заслуговує, очевидно, на передмову. Книга без передмови — те ж саме, що кінокартина без кіножурналу....

Книга
Примітки: Книга повинна бути пронумерована, прошнурована, завірена відповідним підписом І опечатана

Книга облікових форм книга встановленої форми (додаток 1)
Порядок поширюється на книги обліку розрахункових операцій І розрахункові книжки, що використовуються

Книга буде цікава професіоналам-кінознавцям, кіноредакторам телекомпаній,...
Книга рекомендована до видання вченою радою Харківського державного університету мистецтв ім. І. П. Котляревського (протокол №11...

Книга записів висновків І рекомендації
Книга для запису висновків І рекомендацій за наслідками внутрішкільного контролю є одним із обов’язкових атрибутів шкільної документації....

Книга скарг І пропозицій після її закінчення зберігається протягом...
Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України

Книга реєстрації наказів з особового складу
...

Міністерство доходів І зборів україни
Міністерство доходів І зборів України з метою забезпечення належного обліку реєстраторів розрахункових операцій (далі рро) та книг...

Якою ж була перша книга?
Книжковий пил густим шаром покривав його одяг І взуття. Але він так І не зміг установити, яка ж книга була найпершою. Ось про це...

Якою ж була перша книга?
Книжковий пил густим шаром покривав його одяг І взуття. Але він так І не зміг установити, яка ж книга була найпершою. Ось про це...

Урок 2 Тема. Книга дивовижний сад, будинок життя та мудрості
Для чого нам потрібна книга?”, „Як з’явилася вона?”, довести, що читання книг – це насолода І відпочинок, з’ясувати коло читацьких...

Книга обліку

Книга обліку

Книга обліку

Книга перша до мецената

Книга обліку тварин

Програма розбудови українського соборного суспільства книга исхода...
Книга исхода украинского народа – программа построения украинского соборного общества

Книга складського обліку запасів



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт