Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу





Сторінка1/9
  1   2   3   4   5   6   7   8   9



Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга



Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

NEXT MOVE 4 (PEARSON)


Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________

Календарно-тематичне планування: NEXT MOVE 4 (Семестр 1)


Вступний модуль: STARTER UNIT

Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого.

Ключові компетентності: формулювати власну позицію; вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.






Starter Unit:

Ст. 4 Teacher’s Multi-ROM:

Diagnostic test



Мій типовий день.

Повідомляти про свої щоденні справи.




Дієслово to be, have got, Present Simple, Present Continuous





Обговорення літнього відпочинку

Створення речень про цікаві моменти літнього відпочинку
Письмо: Побудова простих та запитальних речень.

Опис свого дня

Створення телефонної розмови за зразком ex.5

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

Визначає достовірність інформації.
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech»

(мова проти ненависті – з англ.).

Ст. 4

Написання розповіді про свій літній відпочинок






Starter Unit:

Ст. 5

Порівняння себе з іншими.

Порівнювати себе з однолітками (риси характеру, уподобання).

Прикметники для опис одягу та характеру людини

Comparative and superlative adj.

Pronouns and possessive adj.



Читати та заповнювати пропуски. Писати свої речення за зразком вправи 11 для порівняння себе та своїх знайомих.


Ст. 5



Starter Unit:

Ст. 6

Чим я займаюсь у вільний час?

Описувати різні види дозвіддя.

Словосполучення для опису хобі та проведення вільного часу

Питальні слова

Some/any

Much/many/ a lot of



Опис своїх інтересів та хобі

Визначення предметів за допомогою питальних свів

Ст. 6







Starter Unit:

Ст. 7

Мій вчорашній день.

Повідомляти час; описувати події у минулому.

Почуття людини.

Past Simple regular and irregular verbs

Affirmatives, negatives and questions
Побудова речень у минулому часі

Презентація історії у минулому

Написання речень про те, чим ти займався учора

Робота в парах: Запитання свого партнера про його минулий день




Ст. 7



Starter Unit:

Ст. 8-9

Знайомтесь, це – мій друг!




Опис характеру за зовнішності друга, його інтересів.

What is she/he like?

Is she/he interested in?

Do a lot of…

Likes/loves…
Аудіювання: заповнення таблиці

Читання діалогів по ролях

Читання листівки, заповнення таблиці інформацією з листа
Створення діалогів за зразком


Опис своїх друзів
Переказ листа використовуючи інформаційну таблицю




Ст. 9, Письмовий опис свого кращого друга за зразком листа на Ст. 9

Описувати (письмово) друга (характер, зовнішність, уподобання).




Модуль 1: DIFFERENT LIVES

Тематика ситуативного спілкування: Один день з мого життя. Цікаві події у минулому.

Ключові компетентності: ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами;







Unit 1:

Ст. 10


Яку професію ти обереш?

Формулювати визначення збірних іменників.

Збірні іменники

Наголос у збірних іменниках


Читання: встановлення відповідності




Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Формулює

особисті ціннісні пріоритети.

Ст. 8



Unit 1:

Ст. 11

Де хотів би жити ти?

Виявляти детальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про різні стилі життя підлітків.





Читання: відповіді на питання

Написання плану до текстів

Переказ текстів по ролях за планом.

Ст. 9



Unit 1:

Ст. 12

Мій стиль життя.

Детально описувати події/дії у минулому.




Past Simple and Past Continuous (affirmative, negative, questions)


Індивідуальна робота над вправами, перевірка в парах та групах.



Ст. 10-11

впр. 1-5




Unit 1:

Ст. 13




Робота влітку.



Створювати короткі діалоги з використання фразових дієслів.

Фразові дієслова




Аудіювання: встановлення відповідності

Робота в парах: створення діалогів.

Говоріння: презентація діалогів

Ст. 11

впр. 1-4



Unit 1:

Ст. 14-15

Знайомтесь – моя сестра!

Розігрувати діалог по ролях.

Підсилювальні слова so/such/really




Аудіювання: відповіді на запитання

Читання: опрацювання діалогу в парах

Робота в парах: створення діалогів за зразком

Ст. 12



Unit 1:

Ст. 14-15


Мої звички у минулому.

Говорити про минулі звички.




Структура Used to

(affirmative, negative, questions)




Письмо: закінчення речень

Ст. 13



Unit 1:

Ст. 16


Зміни у житті.

Виявляти детальну інформацію у прочитаному/почутому тексті та говорити про відомих людей.

Хобі, захоплення





Читання, відповіді на запитання
Аудіювання: встановлення відповідності




Ст. 14



Unit 1:

Ст. 17



Чудовий день.


Писати розповідь про незвичайний день.







Читання, відповіді на питання за текстом



Письмо: розповідь

Ст. 15



Unit 1:

Ст. 18

Пригадаймо вивчене!

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання.

Консолідація лексичного матеріалу

(Unit 1)

Консолідація граматичного матеріалу

(Unit 1)




Диктант.


Ст. 127



Unit 1:

Ст. 19

Куди зникають бджоли?

Розуміти деталі у прочитаному/почутому тексті та відповідати на питання.







Читання: відповіді на питання, встановлення відповідності. (CLIL:Biology)

Аудіювання: визначення правильної відповіді





Підготовка до проекту
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, моя сім’я та мої друзі. Мій день народження

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Розвивати інтерес І поважне ставлення до ім І культури народу країни, мова якої вивчається

Книга Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні...

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Тематика ситуативного спілкування: Я, мої друзі. Школа. Повсякденне життя. Цікаві моменти з минулого

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Говоріння: парна робота: запитання про уподобання. Розповіді про свої заняття протягом дня

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу
Дієслова та фрази для надання інструкцій: stand up, sit down, look, listen, count, open your book, close your book, wave goodbye

Календарно-тематичне планування з природознавства (1 клас) складено...
Природознавство: Календарно-тематичне планування. 1 кл. Т. Гільберг, Т. Сак. Хмельницький, 2012. 16 с

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 6 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до
Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5 Kathryn Harper, Gabrielle Pritchard

Календарно-тематичне планування до підручника Get 200! Book 1 Календарно-тематичне...
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 1

Календарно-тематичне планування Розробки уроків
Посібник містить розробки уроків з трудового навчання, календарно – тематичне планування

Підручника Get 200! Book 2 Календарно-тематичне планування до курсу
Календарно-тематичне планування до курсу Get 200! Macmillan Exam preparation course for Ukraine. Book 2

Тематичне планування за підручником
Календарно тематичне планування за підручником „ Deutsch 5“ (5-й рік навчання) ІІ семестр

Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво...
Календарно-тематичне планування з предметів образотворче мистецтво (5- 7 кл.), та художня культура (9-10 класи)

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником А. Несвіт



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт