Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Можливість отримання податкової соціальної пільги для фізичної особи, яка працює неповний робочий день

Можливість отримання податкової соціальної пільги для фізичної особи, яка працює неповний робочий день





ДПІ у Суворовському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області інформує
23.01.2017

Можливість отримання податкової соціальної пільги для фізичної особи, яка працює неповний робочий день

Останній день подання декларації про майновий стан і доходи за 2016 рік – 03 травня поточного року

Плата за землю – податкові зміни 2017

Чи можуть підприємці на єдиному податку здійснювати зовнішньоекономічну діяльність

Як працюватиме електронний кабінет платника податків

Яким чином подають звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску та сплачують єдиний внесок ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, у разі припинення діяльності?

Можливість отримання податкової соціальної пільги для фізичної особи, яка працює неповний робочий день


Платник податку на доходи фізичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

У 2017 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить – 2240 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1600 грн. х 1,4), а у 2016 році – 1930 грн. (1378 грн. х 1,4).

Тобто, фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу за умови якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги.

З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 103.04).
(http://od.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/282613.html)

Останній день подання декларації про майновий стан і доходи за 2016 рік – 03 травня поточного року


Податковим законодавством установлені такі строки для подання декларації про майновий стан і доходи:

  • для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03.05.2017;

  • для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання декларації за 2016 рік – 09.02.2017.

За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.

Безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи можна отримати в Центрах обслуговування платників.
(http://chp.com.ua/all-news/item/46562-ostannij-den-podannya-deklaratsiji-pro-majnovij-stan-i-dokhodi-za-2016-rik-03-travnya-potochnogo-roku)

Плата за землю – податкові зміни 2017


Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до статей 282, 288 – 289 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), які регламентують правила нарахування плати за землю та орендної плати.

Законом внесено зміни у частині адміністрування плати за землю, зокрема:

- передбачено звільнення від сплати земельного податку для деяких категорій державних і комунальних закладів та установ, а саме:

а) державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку, а також дитячих санаторно-курортних та оздоровчих закладів України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

б) державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- встановлено, що договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ); розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території. Річна сума платежу для баз олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, перелік яких затверджується КМУ, не може перевищувати 0,1% нормативної грошової оцінки;

- з метою індексації нормативної грошової оцінки встановлено нову верхню граничну межу індексу споживчих цін – якщо індекс споживчих цін перевищує 115%, такий індекс застосовується із значенням 115.
(http://chp.com.ua/all-news/item/46561-plata-za-zemlyu-podatkovi-zmini-2017)

Чи можуть підприємці на єдиному податку здійснювати зовнішньоекономічну діяльність


Фізичні особипідприємціплатники єдиного податку можуть здійснювати зовнішньоекономічну діяльність як на території України, так і за її межами, за умови, що ними не здійснюються види діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

Згідно із ст. 1 Закону України від 16 квітня 1991 року № 959-XII «Про зовнішньоекономічну діяльність» із змінами та доповненнями (далі – Закон) зовнішньоекономічна діяльність - діяльність суб’єктів господарської діяльності України та іноземних суб’єктів господарської діяльності, побудована на взаємовідносинах між ними, що має місце як на території України, так і за її межами.

Фізичні особи, які мають постійне місце проживання на території України, мають зазначене право здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, якщо вони зареєстровані як підприємці згідно з Законом України «Про підприємництво» (ст.5 Закону).

Статтею 4 Закону передбачені види зовнішньоекономічної діяльності, до яких, зокрема, належать експорт та імпорт товарів, капіталів та робочої сили.

Відповідно до п.291.3 ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим гл.1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Пунктом 291.5 ст.291 ПКУ визначені види діяльності, здійснюючи які фізичні особи - підприємці не можуть бути платниками єдиного податку.

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми (пп.5 пп.298.2.3 п.298.2 ст.298 ПКУ).

Таким чином, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку можуть здійснювати зовнішньоекономічну діяльність як на території України, так і за її межами, за умови, що ними не здійснюються види діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.
(http://chp.com.ua/all-news/item/46563-chi-mozhut-pidpriemtsi-na-edinomu-podatku-zdijsnyuvati-zovnishnoekonomichnu-diyalnist)

Як працюватиме електронний кабінет платника податків


Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII Податковий кодекс доповнено ст. 42-1, яка визначає правові засади функціонування електронного кабінету платника податків.

Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабінет працюватиме цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та буде забезпечувати такі можливості:

-перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами;

-перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків);

-перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість;

-перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального;

-одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;

-проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;

-надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків;

-автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності;

-автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків;

-заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;

-реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

-реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;

-перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;

-отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних;

-отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування;

-отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;

-адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо);

-перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу;

-внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб;

-надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;

-взяття на облік на митниці;

-подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1

-реєстрація РРО;

-подання звітності про використання РРО;

-отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами.

Для організації електронного документообігу ст. 45 Кодексу доповнено п. 45.3 згідно якої платник податків, зобов’язаний під час обрання способу взаємодії в електронному вигляді, повідомити контролюючому органу свою електронну адресу (адреси) шляхом внесення цієї інформації до своїх облікових даних через електронний кабінет.
(http://chp.com.ua/all-news/item/46560-yak-pratsyuvatime-elektronnij-kabinet-platnika-podatkiv)

Яким чином подають звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску та сплачують єдиний внесок ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, у разі припинення діяльності?


Відповідно до підпунктів 4 та 5 частини першої статті 4 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) є фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), у тому числі ФОП – платники єдиного податку, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

У разі припинення діяльності ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані подати самі за себе звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) згідно з додатком 5 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок №435), із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності (п.8 розділу ІІІ Порядку №435).

Термін сплати зобов’язань, визначених ФОП або особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, у Звіті з позначкою «ліквідаційний» настає у день подання такого Звіту, відповідно єдиний внесок повинен бути сплачений до дати подання Звіту включно.

Крім цього, зняття з обліку ФОП, у тому числі ФОП – платників єдиного податку, здійснюється органами доходів і зборів на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, а осіб, які провадять незалежну професійну діяльність – за їхньою заявою, після проведення передбачених законодавством перевірок платників, звірення розрахунків та проведення остаточного розрахунку.

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП та особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, така особа користуються правами, виконує обов’язки та несе відповідальність, що передбачені для платника єдиного внеску у частині діяльності, яка здійснювалася нею як ФОП або особою, яка провадить незалежну професійну діяльність.

За порушення норм Закону №2464 платники єдиного внеску несуть фінансову та адміністративну відповідальність відповідно до статей 25 та 26 Закону №2464 та ст.165 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 №8073-Х зі змінами та доповненнями.

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 301.04.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
(http://chp.com.ua/all-news/item/46586-yakim-chinom-podayut-zvit-shchodo-sum-narakhovanogo-edinogo-vnesku-ta-splachuyut-edinij-vnesok-fop-ta-osobi-yaki-provadyat-nezalezhnu-profesijnu-diyalnist-u-razi-pripinennya-diyalnosti)

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

У зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України рекомендуємо звернути увагу на наступне
Всім працівникам, які мають право на податкову соціальну пільгу, у перший робочий день нового року необхідно звернутися до бухгалтерії...

Міністерство соціальної політики україни
Робота з неповним робочим часом регламентується статтею 56 кзпп україни. Неповний робочий час має меншу за встановлену законодавством...

П о с т а н о в а від 29 грудня 2010 р. N 1227 Київ
Про затвердження Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги

Заява про застосування податкової соціальної пільги

Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної...

Анкета-заява про приєднання до Публічної пропозиції на укладання...
Про приєднання до Публічної пропозиції на укладання договору про відкриття та обслуговування поточного рахунку фізичної особи – держателя...

Затверджено нову форму Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації
Криворізька південна одпі нагадує платникам податків, що 9 серпня 2016 р останній день подання податкової декларації платника єдиного...

Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
Описано процедуру вжиття заходів до охорони спадкового майна та встановлення опіки над майном фізичної особи, яка визнана безвісно...

Головне управління дфс у харківській області
Вимоги щодо застосування податкової соціальної пільги передбачено ст. 169 розділу IV податкового кодексу України від 02. 12. 2010...

Відпустки сумісникам І не тільки їм
Розрахувати відпустку нескладно, якщо працівник працює за основним місцем роботи І має нормований робочий день. А от підрахунок відпустки,...

Методичні рекомендації, що додаються
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення камеральних перевірок податкової звітності платників податків,...

Методичні рекомендації, що додаються
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення камеральних перевірок податкової звітності платників податків,...

Календар бухгалтера на травень 2017 року
Дня перемоги), рекомендує керівникам підприємств, установ та організацій перенести для працівників, яким установлено п'ятиденний...

Трудовий договір між працівником І фізичною особою
Місце роботи, посада (для фізичної особи, яка використовує найману працю, пов’язану з наданням послуг)

Уклали цей договір банківського рахунку фізичної особи (далі – «Договір»)...
Типова форма Договору банківського рахунку для фізичної особи -нерезидента для здійснення інвестиційної діяльності

Договір оренди земельної ділянки
Орендодавець (уповноважена ним особа) (прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, найменування юридичної особи), з одного боку,...

Типовий
Орендодавець (уповноважена ним особа) (прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, найменування юридичної особи), з одного боку,...

Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма №3ДФ)...
Форма додатка 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)» до податкової декларації...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт