Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Перелік документів

Перелік документів





Перелік документів:
1. Заява.

2. До заяви додаються:

2.1. Оригінал паспорта літньої тераси, термін дії якого слід продовжити.

2.2. Копію квитанцій про сплату за користування конструктивним елементом благоустрою за попередній сезонний період (в разі орендованої або власної земельної ділянки копії підтверджуючих документів).

2.3. Фотофіксація літнього майданчика (у функціонуючому виді в минулому сезоні).

Строк надання адміністративної послуги 30 календарних днів (окрім випадків розгляду питання на архітектурно-містобудівній раді)

Затверджую:
_____________________________

"_____" ________________ 2015р.
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 23.01-10

(у разі, якщо послуга надається через центр надання адміністративних послуг)
___Продовження дії паспорта відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності_на базі стаціонарних закладів

ресторанного господарства

(назва адміністративної послуги)

__________________Управління містобудування та архітектури________________

_______________відділ архітектури та регулювання забудови__________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)



Інформація про центр надання інформаційної послуги


Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг виконкому Ужгородської міської ради

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

88000; Закарпатська бл.., м. Ужгород,

пл. Поштова, 3

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок-четвер з 900 – 1800; п’ятниця з 900 – 1500

обідня перерва 1300 – 1330

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

(0312) 61-51-91

(0312) 61-71-03

(0312) 61-76-87


Нормативні акти, якими регламентується надання інформаційної послуги


4.

Закони України

"Про регулювання містобудівної діяльності", "Про благоустрій населених пунктів України", "Про звернення громадян", "Про адміністративні послуги"

5.

Акти Кабінету міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти органів місцевого самоврядування

Порядок отримання паспортів відкритих літніх майданчиків для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів ресторанного господарства у м. Ужгороді, затверджений рішенням XXVI сесії міської ради VI скликання 07.11.2014р. №1505 зі змінами згідно рішення XXVIІ сесії міської ради VI скликання 19.02.2015р. №1661, рішення виконкому 16.07.2014р. № 263 "По затвердження схеми містобудівних обмежень розміщення літніх майданчиків біля закладів ресторанного господарства", рішення виконкому 04.03.2015р. № 92

"Про комісію".


8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява суб’єкта звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. До заяви додаються:

2.1. Оригінал паспорта літньої тераси, термін дії якого слід продовжити.

2.2. Копію квитанцій про сплату за користування конструктивним елементом благоустрою за попередній сезонний період (в разі орендованої або власної земельної ділянки копії підтверджуючих документів).

2.3. Фотофіксація літнього майданчика (у функціонуючому виді в минулому сезоні).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або представником заявника (на підставі доручення)

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно


У разі платності:


11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу


-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 календарних днів (окрім випадків розгляду питання на архітектурно-містобудівній раді)

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- надання суб’єктом звернення недостовірних даних, невідповідність законодавству будь-якого з документів;

- невідповідність розміщення літньої тераси вимогам затвердженої план-схеми;

- обґрунтовані скарги мешканців чи користувачів суміжних приміщень;

- пропоноване розміщення літньої тераси біля навчальних закладів у випадку торгівлі алкогольними, тютюновими виробами та пивом.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Паспорт відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів

ресторанного господарства, договір на користування конструктивним елементом благоустрою.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або представником заявника (на підставі доручення).

16.

Примітка

-

* також до інформаційної картки додається форма заяви та вимоги до проекту літньої тераси.
Дія або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку встановленому законом.

В.о. начальника управління

містобудування та архітектури М. Івегеш
Директор департаменту

міського господарства О. Костенчук

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
Перелік та умови отримання послуг, що надаються, форми І зразки документів, правила їх заповнення. Порядок складання, подання запиту...

Перелік документів Копія / Оригінал
Опис документів, необхідних для відкриття поточних рахунків фізичним особам – підприємцям

Перелік документів Копія / Оригінал
Опис документів, необхідних для відкриття поточних рахунків юридичним особам – резидентам України

Перелік документів Копія / Оригінал
Опис документів, необхідних для відкриття поточних рахунків інститутам спільного інвестування (пайовий фонд)

Законодавства тієї іноземної держави, у якій вона зареєстрована
Ці Ліцензійні умови визначають перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються...

Перелік документів Копія / Оригінал
Опис документів, необхідних для відкриття поточних рахунків представництвам юридичних осіб-нерезидентів, які не займаються на території...

Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 р. №913
Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів,...

Перелік документів, які необхідні для внесення змін
Ксерокопії документів, які необхідно надати в 2 примірниках завірений печаткою підприємства І написом „з оригіналом вірно”

Перелік документів які постачальник має надати разом із Заявою на...
Завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або виписки з єдр

Перелік документів, що подаються декларантом на облік декларації...
Перелік продукції до заявки з наведенням повного найменування продукції та коду уктзед (або коду дкпп)

Перелік документів Копія / Оригінал
Опис документів, необхідних для відкриття поточних рахунків постійним представництвам юридичних осіб-нерезидентів, через які повністю...

Частину 2 ст. 2 доповнити новим абзацом, згідно якого
Кабінету Міністрів України або уповноваженого законом державного колегіального органу, положення якого встановлюють вичерпний перелік...

Інструкція учасникам торгів Перелік документів, які вимагаються для...
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам...

Перелік документів, що подаються навчальними закладами до відділу...
Згідно з додатком 3 до п. Порядку замовлення документів про освіту державного зразка, видачі та обліку їх карток директори загальноосвітніх...

Довідник для аспірантів (здобувачів)
Перелік документів, що подаються вступниками до відділу аспірантури (із зразками)

Ко м мунальное учреждение «харьковская с пециализированная школа...
Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування,інших установ,...

Перелік документів, що надає замовник
Технічний проект з виробничими кресленнями, схемами елементів, складальних одиниць

Законодавством повинна узгоджувати з профкомітетом
Рекомендований перелік документів І матеріалів, що повинні бути у первинній профспілковій організації



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт