Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» №71-viii від 28. 12. 2014 для зменшення негативного регуляторного впливу на виробництво пива

«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» №71-viii від 28. 12. 2014 для зменшення негативного регуляторного впливу на виробництво пива





Сторінка1/3
  1   2   3
Пропозиції пивоварної галузі про внесення змін до Закону України

«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» № 71-VIII від 28.12.2014 для зменшення негативного регуляторного впливу на виробництво пива



Зміст положення (норми) чинного законодавства

Зміст відповідного положення (норми) проекту акта

Обгрунтування

Податковий кодекс України

Стаття 226. Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів

……

226.10. Не підлягають маркуванню:


алкогольні напої і тютюнові вироби, які постачаються для реалізації магазинам безмитної торгівлі безпосередньо вітчизняними виробниками такої продукції за прямими договорами, укладеними між вітчизняними виробниками алкогольних напоїв і тютюнових виробів і власниками магазинів безмитної торгівлі. При цьому переміщення алкогольних напоїв і тютюнових виробів, що спрямовуються виробниками до магазинів безмитної торгівлі, здійснюється під митним контролем із застосуванням заходів гарантування доставки;

алкогольні напої і тютюнові вироби, які ввозяться в Україну і розміщуються у митному режимі магазину безмитної торгівлі;

еталонні (моніторингові) чи тестові зразки тютюнових виробів, які не призначені для продажу вроздріб і ввозяться на митну територію України акредитованими державними випробувальними лабораторіями та/або суб'єктами господарювання, які мають ліцензії на право виробництва відповідної продукції, для проведення досліджень чи випробувань (калібрування лабораторного обладнання, проведення дегустацій, вивчення фізико-хімічних показників, дизайну).

Стаття 226. Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів

……

226.10. Не підлягають маркуванню:
пиво (товарні позиції 2203 УКТ ЗЕД)
алкогольні напої і тютюнові вироби, які постачаються для реалізації магазинам безмитної торгівлі безпосередньо вітчизняними виробниками такої продукції за прямими договорами, укладеними між вітчизняними виробниками алкогольних напоїв і тютюнових виробів і власниками магазинів безмитної торгівлі. При цьому переміщення алкогольних напоїв і тютюнових виробів, що спрямовуються виробниками до магазинів безмитної торгівлі, здійснюється під митним контролем із застосуванням заходів гарантування доставки;

алкогольні напої і тютюнові вироби, які ввозяться в Україну і розміщуються у митному режимі магазину безмитної торгівлі;

еталонні (моніторингові) чи тестові зразки тютюнових виробів, які не призначені для продажу вроздріб і ввозяться на митну територію України акредитованими державними випробувальними лабораторіями та/або суб'єктами господарювання, які мають ліцензії на право виробництва відповідної продукції, для проведення досліджень чи випробувань (калібрування лабораторного обладнання, проведення дегустацій, вивчення фізико-хімічних показників, дизайну).

У законодавстві України існує неоднозначне тлумачення необхідності наявності акцизної марки для імпортного пива. У випадку тлумачення вказаних норм як обов’язку наявності акцизної марки для імпортного пива треба зазначити наступне:

  • акцизне маркування використовується для протидії контрабанді та виробництва нелегальної продукції, або може вводитися для контролю переміщення продукції між країнами з ліберальним контролем перетину кордонів (наприклад, ЄС).

Акцизну марку українського формату і спосіб її нанесення для маркування пива використовувати неможливо технологічно, так як розлив пива проводиться під тиском діоксиду вуглецю або стислого повітря на відміну від лікеро-горілчаного виробництва.

Також розлив пива проводиться в металеві банки та бочки (кеги), на які взагалі не можливо наносити акцизну марку.

В Україні випадків контрабанди, фальсифікованого та нелегального виробництва пива не зафіксовано.

Введення акцизного маркування для імпорту пива на тлі зобов’язань країни як асоційованого члена в ЄС може бути сприйнято партнерами як створення штучних заходів з протидії імпорту пива з цих країн. Так, згідно статті 35 Угоди передбачено загальне правило обмеження експорту та імпорту, а саме: жодна Сторона не повинна запроваджувати або зберігати в силі будь-які заборони або будь-які заходи, що мають еквівалентний вплив на імпорт будь-якого товару іншої Сторони або на експорт чи продаж для експорту будь-якого товару, призначеного для території іншої Сторони, за винятком випадків, передбачених в Угоді.


Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»

Стаття 2. Організація виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів



Виробництво спирту етилового (у тому числі як лікарського засобу), спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового може здійснюватися лише на державних підприємствах, а біоетанолу - на підприємствах усіх форм власності за наявності у них ліцензій.

Виробництво спирту коньячного і плодового здійснюється суб'єктами господарювання незалежно від форми власності, які мають відповідну ліцензію, повний технологічний цикл виробництва коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією, забезпечені спеціальною тарою для витримки спиртів та кваліфікованими
фахівцями.

Виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється суб'єктами господарювання незалежно від форм власності за умови одержання ліцензії.
Рішення про проектування і будівництво нових спиртових виробництв, а також про розподіл виробництва спирту між суб'єктами
господарювання залежно від напрямів використання спирту
приймається Кабінетом Міністрів України.

Виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового
ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового та алкогольних напоїв здійснюється за наявності внесених до Єдиного реєстру місць зберігання спирту. При цьому приміщення, в яких здійснюється виробництво спирту етилового, та місця зберігання спирту, розташовані на державному підприємстві, яке
виробляє спирт етиловий, вважаються акцизним складом. Акцизним складом також вважаються виробничі приміщення на території суб'єкта господарювання, де суб'єктом господарювання виробляється,
обробляється (переробляється) горілка та лікеро-горілчані вироби, та його складські приміщення, в яких зберігається, одержується чи
відправляється горілка та лікеро-горілчані вироби. На акцизних
складах постійно діють представники органу доходів і зборів за місцем розташування акцизного складу. Акцизні склади повинні бути обладнані витратомірами - лічильниками обсягу виробленого спирту етилового, які зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів - лічильників обсягу виробленого спирту етилового.
Відпуск спирту етилового без наявності витратоміра - лічильника
обсягу виробленого спирту етилового забороняється. Порядок ведення
Єдиного державного реєстру витратомірів - лічильників обсягу
виробленого спирту етилового встановлюється Кабінетом Міністрів
України.

……

Частина 16 ст.2 відсутня

Стаття 2. Організація виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів



Виробництво спирту етилового (у тому числі як лікарського засобу), спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового може здійснюватися лише на державних підприємствах, а біоетанолу - на підприємствах усіх форм власності за наявності у них ліцензій.

Виробництво спирту коньячного і плодового здійснюється суб'єктами господарювання незалежно від форми власності, які мають відповідну ліцензію, повний технологічний цикл виробництва коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією, забезпечені спеціальною тарою для витримки спиртів та кваліфікованими
фахівцями.

Виробництво алкогольних напоїв (крім пива) та тютюнових виробів здійснюється суб'єктами господарювання незалежно від форм власності за умови одержання ліцензії.
Рішення про проектування і будівництво нових спиртових виробництв, а також про розподіл виробництва спирту між суб'єктами
господарювання залежно від напрямів використання спирту
приймається Кабінетом Міністрів України.

Виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового
ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового та алкогольних напоїв (крім пива) здійснюється за наявності внесених до Єдиного реєстру місць зберігання спирту. При цьому приміщення, в яких здійснюється виробництво спирту етилового, та місця зберігання спирту, розташовані на державному підприємстві, яке виробляє спирт етиловий, вважаються акцизним складом. Акцизним складом також вважаються виробничі приміщення на території суб'єкта господарювання, де суб'єктом господарювання виробляється,
обробляється (переробляється) горілка та лікеро-горілчані вироби, та його складські приміщення, в яких зберігається, одержується чи
відправляється горілка та лікеро-горілчані вироби. На акцизних
складах постійно діють представники органу доходів і зборів за місцем розташування акцизного складу. Акцизні склади повинні бути обладнані витратомірами - лічильниками обсягу виробленого спирту етилового, які зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів - лічильників обсягу виробленого спирту етилового.
Відпуск спирту етилового без наявності витратоміра - лічильника
обсягу виробленого спирту етилового забороняється. Порядок ведення
Єдиного державного реєстру витратомірів - лічильників обсягу
виробленого спирту етилового встановлюється Кабінетом Міністрів
України.
……

Виробництво пива здійснюється за наявності внесених до Єдиного реєстру приміщень зберігання алкогольних напоїв.


1) Впровадження ліцензування виробництва пива не може розглядатись як додаткове джерело наповнення місцевих бюджетів.

2) Отримання ліцензії на виробництво не передбачає жодних додаткових заходів контролю, а виробництво пива як харчового продукту вже підлягає великій кількості регулювань та здійснюється за системою НАССР.

3) запровадження ліцензування виробництва призведе до значного зменшення малих та середніх пивоварень та фактично викличе монополізацію ринку великими пивоварними компаніями.

4) значне зменшення кількості малих пивоварень, особливо в мережах ХоРеКа (ресторанний бізнес), зменшить податкові надходження до місцевих бюджетів (наприклад, акциз з роздрібних продаж пива).

5) більш того, згідно з чинним законодавством виробництво алкогольних напоїв здійснюється за наявності внесення до  Єдиного реєстру місць зберігання спирту. Враховуючи, що при виробництві пива не використовується спирт етиловий такі вимоги не можуть застосовуватися для виробників пива.

Введення ліцензування виробництва пива покладає на виробників більше регуляторних зобов’язань, що посилить адміністрування, але не принесе користі ні бюджету, ні кінцевому споживачу. Таким чином, вважаємо ліцензування виробництва пива недоцільним.


Стаття 3. Порядок видачі, призупинення, анулювання ліцензій на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Стаття 3. Порядок видачі, призупинення, анулювання ліцензій на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв (крім пива) та тютюнових виробів






Стаття 8. Атестація виробництва спирту етилового, коньячного
і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Суб'єкти господарювання, виробничі цехи, дільниці, лабораторії та інші структурні підрозділи, які здійснюють
виробництво і контроль за виробництвом спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, підлягають обов'язковій атестації на відповідність вимогам, що встановлені чинними законодавчими актами України щодо забезпечення життя та здоров'я людей, охорони навколишнього природного середовища, повного технологічного циклу виробництва коньяку, алкогольних напоїв за коньячною технологією і тютюнових виробів, а також відповідність санітарним, пожежним, екологічним нормам і правилам.

Атестація суб'єктів господарювання проводиться центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства.

Аналітичні та вимірювальні лабораторії атестуються центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства.

Орган, який проводить атестацію, зобов'язаний надати заявнику комплект зразків документів для атестації протягом трьох днів з дня подачі заяви.

Ліцензія на право виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів видається після проведення атестації суб'єкта господарювання, яка
є чинною протягом терміну дії зазначеної ліцензії. У разі внесення в період дії ліцензії змін до вимог стосовно проведення обов'язкової атестації або стосовно повного технологічного циклу виробництва, передбачених частинами першою або сьомою цієї статті, суб'єкт господарювання підлягає переатестації в частині цих змін.

Контроль за роботою та технічним станом приладів обліку виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового
ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового та алкогольних напоїв забезпечується центральним органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.

Вимоги до повних технологічних циклів виробництва коньяку, алкогольних напоїв за коньячною технологією і тютюнових виробів
встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері сільського господарства та з питань продовольчої безпеки держави, а вимоги до місць зберігання спирту - центральним органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.


Стаття 8. Атестація виробництва спирту етилового, коньячного
і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Суб'єкти господарювання, виробничі цехи, дільниці, лабораторії та інші структурні підрозділи, які здійснюють
виробництво і контроль за виробництвом спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв (крім пива) та тютюнових виробів, підлягають обов'язковій атестації на відповідність вимогам, що встановлені чинними законодавчими актами України щодо забезпечення життя та здоров'я людей, охорони навколишнього природного середовища, повного технологічного циклу виробництва коньяку, алкогольних напоїв за коньячною технологією і тютюнових виробів, а також відповідність санітарним, пожежним, екологічним нормам і правилам.

Атестація суб'єктів господарювання проводиться центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства.

Аналітичні та вимірювальні лабораторії атестуються центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства.

Орган, який проводить атестацію, зобов'язаний надати заявнику комплект зразків документів для атестації протягом трьох днів з дня подачі заяви.

Ліцензія на право виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв (крім пива) та тютюнових виробів видається після проведення атестації суб'єкта господарювання, яка є чинною протягом терміну дії зазначеної ліцензії. У разі внесення в період дії ліцензії змін до вимог стосовно проведення обов'язкової атестації або стосовно повного технологічного циклу виробництва, передбачених частинами першою або сьомою цієї статті, суб'єкт господарювання підлягає переатестації в частині цих змін.

Контроль за роботою та технічним станом приладів обліку виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового
ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового та алкогольних напоїв (крім пива) забезпечується центральним органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.

Вимоги до повних технологічних циклів виробництва коньяку, алкогольних напоїв за коньячною технологією і тютюнових виробів
встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері сільського господарства та з питань продовольчої безпеки держави, а вимоги до місць зберігання спирту - центральним органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.


Немає необхідності застосовувати до виробництва пива на підставі, що спирт / алкогольні напої з високим вмістом спирту є речовинами підвищеної вибухо/пожежонебезпеки, що вимагає додаткових вимог/заходів контролю до систем безпеки на виробництві. Пиво не є таким продуктом.

Рішення про ведення надмірного недоцільного регулювання без необхідного обґрунтування суперечить основоположним регуляторним документам Держави щодо політики дерегуляції підприємницької діяльності:

  • підпункту 1.2. пункту 1 розділу ІХ Коаліційної Угоди Верховної Ради України VІІІ скликання;

  • пункту 2 Програми діяльності Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2014 року;

  • підпункту 6 пункту 3 Стратегії сталого розвитку "Україна - 2020" затвердженої Указом Президента України від 12 січня 2015 року №5/2015.

Застосування вказаного регулювання не призводить до збільшення податкових та інших надходжень до Державного та місцевих бюджетів. Окрім того запровадження атестації виробництва пива призведе до значних обмежень для розвитку малих пивоварень та їх подальшого закриття. Це стане не тільки перешкодою для розвитку малих форм підприємництва, але і суперечить положенням Директиви 92/83/ЄЕС обов’язкової для виконання в межах Угоди про Асоціацію з ЄС щодо сприяння розвитку малих пивоварних заводів.


  1   2   3

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Державна фіскальна служба україни лист
Податкового кодексу України (далі – Кодекс) Законом України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового кодексу...

Закон україни
Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи

Закон україни
Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи

Державна фіскальна служба україни
Законом України від 28 грудня 2014 року n 71-viii "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо...

Рішення проект від 12 липня 2016
Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких...

Єднаної територіальної громади
Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких...

«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих...
Податкового кодексу України з урахуванням змін, внесених Законом України від 07. 12. 2017 №2245-viii

Державна фіскальна служба україни лист
Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового...

При розрахунках за вищевказані товари, Вам повинні видати чек!
Радою України Закону України 28 грудня 2014 року №71-vііі «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих...

Порівняльна таблиця до проекту Закону України «Про внесення змін...
Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України

Одеської міської ради від 21 січня 2015 року
Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році»,...

Рішення Одеської міської ради
Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році»...

Державна фіскальна служба україни лист від 19. 01. 2015 р. №1403/7/99-99-19-03-01-17
Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 28 грудня 2014 року №71-vііі "Про внесення змін до Податкового...

Рішення Одеської міської ради №6258-vi від 21. 01. 2015р. Про встановлення...
Зділу 10 інших перехідних положень Податкового кодексу України та пункту 4 «Прикінцевих положень» Закону України «Про внесення змін...

Для підприємців на загальній системі оподаткування у 2016 році збільшено...
З 1 січня 2016 року Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення...

Закон України від 7 липня 2011 р. N 3609-vi
Про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких інших законодавчих актів україни щодо вдосконалення окремих норм податкового...

Криворізька південна одпі гу дфс у Дніпропетровській області повідомляє
Закону України від 24 грудня 2015 року №909-viii «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України...

Методичні рекомендації щодо виконання нотаріусами вимог закону україни...
Щодо виконання нотаріусами вимог закону україни про внесення змін до деяких законодавчих актів україни



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт