Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Методичний посібник для вчителів математики з метою впровадження в навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду. В методичному посібнику розкрито

Методичний посібник для вчителів математики з метою впровадження в навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду. В методичному посібнику розкрито





Сторінка1/9
  1   2   3   4   5   6   7   8   9


Відділ освіти Широківської районної адміністрації

Комунальний заклад «Широківська середня загальноосвітня школа №1 – загальноосвітній начальний заклад І-ІІІ ступенів»



МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК – СХОДИНКИ ДО ЗРОСТАННЯ

Автор:

Швець Світлана Петрівна,

вчитель математики

вчитель вищої категорії,

вчитель - методист,

відмінник освіти України
Широке, 2014 р.

Автор: Швець Світлана Петрівна - вчитель математики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України
Рецензент: Лисогор Віра Павлівна – заступник директора з виховної роботи, вчитель математики-фізики, вчитель-методист
Посібник «МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК – СХОДИНКИ ДО ЗРОСТАННЯ» пропонується як методичний посібник для вчителів математики з метою впровадження в навчально-виховний процес передового педагогічного досвіду. В методичному посібнику розкрито досвід роботи вчителя математики Швець Світлани Петрівни з творчо-обдарованими учнями в Малій академії наук.
Посібник містить зразки робіт учнів – МАНівців, методичні рекомендації для вчителя математики, який бажає працювати з учнями в МАН, має достатньо практичних матеріалів, які можна використати в роботі з обдарованими дітьми.

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………..4

І Робота моїх учнів в Малій Академії Наук (МАН)………………….………... 6

ІІ Зразки науково-дослідницьких робіт …………………………………………9

ІІІ На допомогу вчителям, що бажають працювати з учнями в МАН……….48

  1. Примірний перелік тем науково-дослідницьких робіт…………….. ..49

  2. Вимоги до оформлення робіт…………………………………………..53

  3. Перелік документів необхідних учаснику конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт…………………………………………………….62

  4. Зразки документів……………………………………………………… 63

ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..71

ВСТУП

Стосовно феномену обдарованості дитини існує дві протилежні точки зору. За соціальною концепцією визнається, що більшість дітей від народження однаково наділені розумом і різниця у рівні розвитку їх здібностей зумовлена різницею життєвих умов (Дж. Локк, К.А. Гельвецій, В.П. Єфроїмсон). Друга – теорія генетичної спадковості, за якою обдарованість є вродженим, досить рідкісним явищем, що успадковується від батьків і навіть через покоління (Ф.Гальтон, Р. Стернберг).

Питання дитячої обдарованості турбує мене на протязі всіх років роботи в школі. Здібні, талановиті люди у будь-якому суспільстві є його «локомотивом». Інтелектуальними зусиллями саме таких людей забезпечується прогрес суспільства. Моє завдання, як вчителя, в тому, щоб виявити таких дітей, підтримати і розвинути їх здібності, підготувати грунт для того, аби вони мали змогу реалізуватися в житті.

Як відомо, обдаровані діти виділяються рядом характерних особливостей:

  • обдаровані діти мають добру пам’ять, особистий світогляд;

  • в них добре розвинута свідомість;

  • обдаровані діти, як правило, дуже активні і завжди чимось зайняті;

  • вони настирливі в досягненні результату у сфері, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук;

  • хочуть вчитися і досягають у навчанні успіхів. Навчання дає їм задоволення;

  • вміють критично оцінювати навколишню дійсність і прагнуть проникнути у суть речей і явищ, вміють фантазувати;

  • обдаровані діти з задоволенням виконують складні і довгострокові завдання;

  • вміють розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно і дедуктивно думати, маніпулювати логічними операціями, систематизувати, класифікувати і узагальнювати їх.


Довгі роки, працюючи з обдарованими дітьми, я збагачувала навчальні програми, оновлювала і розширювала зміст навчання, працювала диференційовано, привчала їх мислити нестандартно, стимулювала пізнавальні здібності, використовувала індивідуальний підхід та консультувала учнів. Багато років я вела факультатив з математики, який сприяв розвитку обдарованості учнів, допомагав учням повірити в свої сили, перетворював навчання на захоплююче заняття. І це давало свої плоди. Мої учні були переможцями районних олімпіад, призерами конкурсів, здобували професії, безпосередньо пов’язані з математикою.
Вимоги часу та рух вперед ставлять нові завдання для розвитку обдарованості дітей. Пошук нових форм та методів привели мене і моїх до Малої Академії Наук (МАН) в м.Дніпропетровськ.
Комунальний позашкільний навчальний заклад «Мала Академія Наук учнівської молоді» Дніпропетровської обласної ради створено з метою пошуку, підтримки, залучення до наукових досліджень обдарованої молоді, створення умов для подальшої творчості та наукової роботи, розширення наукового світогляду, організації змістовного дозвілля. Саме це і було нам потрібно.

Робота моїх учнів в Малій Академії Наук (МАН)
Робота в МАН – це перше наукове випробування, на яке учні йдуть свідомо, зваживши свої можливості й визначивши пріоритети.
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів членів МАН є найбільш масовим заходом, який щорічно проводиться. Він є тією першою сходинкою, завдяки якій учень-дослідник може зарекомендувати себе як майбутній науковець. Виступові на конкурсі передує величезна робота - вибір теми роботі, її написання, грамотне оформлення документів учасника конкурсу.
На різноманітних олімпіадах учні розв’язують цікаві, творчі задачі, але ці задачі «нав’язують» їм організатори. При розробці науково-дослідницьких робіт учні мають можливість самостійно обрати саме ту тему, яка є цікавою для них. З моєї точки зору, написання науково-дослідницьких робіт, участь у конкурсі-захисті – це не тільки цікавий, але й уже корисний досвід, який обов’язкову стане у пригоді в майбутньому. Конкурси МАН дають можливість більш повно та розгорнуто заявити про себе, додають впевненості в собі, обізнаність в різних сферах, потрібних в майбутньому.
На відміну від олімпіади, МАН дає можливість розвинути ораторські здібності, спілкуватися з молодими талановитими людьми з інших регіонів, навчитися концентрувати увагу, побороти хвилювання, яке є обов’язковою складовою кожного виступу.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з досвіду роботи...
Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу Первозванівської зш І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної...

Методичні рекомендації види методичних технологій школа передового педагогічного досвіду
Це одна з форм роботи з підви­щення кваліфікації вчителів, вихо­вателів, керівників шкіл та до­шкільних закладів, форма поши­рення...

Методичний посібник для педагогів дошкільних закладів «Стратегія...
Методичний посібник для педагогів дошкільних закладів «Стратегія впровадження освіти для сталого розвитку в освітньо виховний процес...

Методичні рекомендації Передовий педагогічний досвід
Укладач методист нмк пто кіровоградської області Фірсова Тетяна Миколаївна. Визначені основні терміни, ознаки, умови, що передують...

В. В.Іванова банк інновацій
Узагальнення досвіду із впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес

Приклади художніх технік у школі (с. 8-57), які подані у навчально-методичному...
Приклади художніх технік у школі (с. 8-57), які подані у навчально-методичному посібнику Є. А. Антоновича, В.І. Проців, С. П. Свида...

Методичний посібник для вчителів економіки
Районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту славутської райдержадміністрації старокривинський навчально-виховний...

Тижневик-органайзер
Подані циклограми, діагностичні карти, графіки та схеми допоможуть тримати на постійному контролі стан роботи з обдарованою учнівською...

План методичної роботи Балківецької загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його...

Досвід педагогів школи з питань впровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес

Матеріали засідань творчої групи «Блог як інструмент в роботі вчителя»
Мета: підвищення професійної кваліфікації І удосконалення педагогічної майстерності вчителів через впровадження в навчально-виховний...

Уроках математики в початкових класах
При вивченні математики це, насамперед, означає,що навчання повинно спиратися на власний життєвий досвід дітей, а педагогічний процес...

Але разом із тим з’являється іще одне: Як вчити результативно?
Використання передового педагогічного досвіду як основа розвитку креативної освіти

Навчально-методичний посібник доцільно використовувати для студентів...
Акредитація від а до Я. Глосарій з акредитації. Навчально-методичний посібник.  Автори: М. Ф. Гончаренко, С. А. Свіжевська. – Д.:...

Навчально-методичний посібник 2014» номінація «Навчально-методичний посібник»
Автор Олійник Ю. М., вчитель початкових класів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради»

І болонський процес
Рекомендовано вченою радою нувгп як навчально-методичний посібник для підготовки магістрів, аспірантів та перепідготовки викладачів...

Методичний посібник на допомогу керівнику
Посібник для керівників шкільних методичних об'єднань вчителів початкових класів. – Світловодськ, 2017. – 143 с

Навчально-методичний посібник Схвалено науково-методичною радою
Бондарук І. П. Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії: навчально-методичний посібник / І. П. Бондарук. –...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт