Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

05 грудня 20015 року в Одеській області за підтримки Одеської обласної державної адміністрації на базі Одеської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів проведено ІІІ (ІІ) обласний етап V і міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

05 грудня 20015 року в Одеській області за підтримки Одеської обласної державної адміністрації на базі Одеської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів проведено ІІІ (ІІ) обласний етап V і міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка





І буде син, і буде мати,

І будуть люди на землі
Тарас Шевченко
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ОБЛАСНОГО VІ МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА
05 ГРУДНЯ 2015 РОКУ
На виконання Указу від 30 вересня 2010 року №928 «Про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», відповідно до Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року №571, листа Міністерства освіти і науки України від 28.09.2015 р. №1/9-465 «Про проведення VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року №571, листа Міністерства освіти і науки України від 28.09.2015 р. №1/9-465 «Про проведення VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», наказу Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації «Про організацію та проведення І-ІІІ (ІІ) етапів VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка» від 28 жовтня 2015 р. №303/ОД, з метою вшанування творчої спадщини Великого Кобзаря, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, виховання у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні 05 грудня 20015 року в Одеській області за підтримки Одеської обласної державної адміністрації на базі Одеської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів проведено ІІІ (ІІ) обласний етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, в якому взяли участь 182 учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області, 21 учень професійно-технічних навчальних закладів, 29 студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації та 28 студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації. Разом писали: 260 учнів та студентів.

Із 182 учнів 5-11 класів писали роботи молдовською (рідною) мовою - 3 учні та болгарською1 учень.

Актуальні були завдання: написати від імені Тараса Шевченка лист вдячності захисникам Вітчизни; твір про зустріч з воїном АТО «Без минулого немає майбутнього», посилаючись на вивчені твори Т.Шевченка; твір-роздум «Роль слова Т.Г.Шевченка під час Революції Гідності»; твір «Герої не вмирають», посилаючись на твори Т.Шевченка; «З іменем Тараса стрічаймо свій грядущий день»; твір-роздум про героїв Небесної сотні «Українці до останнього подиху» з наведенням цитат із творів Т.Шевченка; «Як Шевченко зреагував би на сьогоднішні події в Україні?»; «Будуємо українську національну державу за цінностями й ідеалами Шевченка? (!)»; «У єдності здобудемо мир і спокій у державі», навівши цитати із творів Т.Шевченка.

Крім цього, у текстах творів потрібно було показати учасникам Конкурсу мовні, мовленнєві уміння і навички, які формують комунікативну компетентність особистості, сприяють розвиткові національної самосвідомості патріотичному, морально-етичному вихованню.

Свінтковська С.А., завідувачка науково-методичної лабораторії української мови та літератури кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

ЗАВДАННЯ СКЛАДЕНІ ПРАЦІВНИКАМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ КАФЕДРИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СУЦСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ ОДЕСЬКОГО ОБЛАСНОГО ІНСТИТУТУ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ
Завдання
ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
5 клас

Тарас Шевченко мріяв про вільну й незалежну Україну, тому шанував людей, які боролися за світле майбутнє рідної землі. А ми знаємо, що сьогодні тисячі українців стали на захист Батьківщини. Це військовослужбовці, волонтери та інші громадяни. Саме завдяки цим людям ми можемо бачити мирне небо…
Завдання: напишіть від імені Тараса Шевченка лист вдячності захисникам Вітчизни (до 2 сторінок) .
У тексті використайте однорідні підмети, однорідні присудки, окличні речення, речення з одного слова.
28 балів

Завдання
ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

6 клас
Відношення до історії - окрема частина людської культури. Минуле - це не наше обтяження, а наше багатство. Потрібно пам'ятати, звідки ми взялися, як ми жили, які помилки здійснювали... І не для того, щоб їх не повторювати (на свою необхідну кількість граблів ми все одно наступимо), а для того, щоб просто залишатися людьми.
Завдання: напишіть твір про зустріч з воїном АТО «Без минулого немає майбутнього», посилаючись на вивчені твори Т.Шевченка (до 2 сторінок).

.
У тексті обов’язково використайте діалог, власні назви, вставні слова, окличні речення.

28 балів


Завдання
ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

7 клас
Шевченків “Кобзар” – книга, яку народ український ставить на чільне місце серед успадкованих національних скарбів. Це духовна книга народу, його Біблія. Це книга, якій судилося бути безсмертною. І народ, який має такого поета, як Шевченко, і таку вічну книгу, як “Кобзар”, – безсмертний. У цій книзі переплелися доля селянки-кріпачки з долею України, боротьба гайдамаків та козаків із боротьбою народу за щастя й волю.
Завдання: напишіть твір (2,5-3 сторінки) «Той духовно є багатим, хто береться за «Кобзар». Доведіть свою думку прикладами із життя.

У тексті використайте поширені звертання, фразеологізми, речення з однорідними членами та узагальнювальними словами при них.

28 балів


Завдання

ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
8 клас
Шевченко – це наша душа, наша мудрість, це наша сила. Які б нещастя і муки не випадали на долю нашого народу, він вистоїть, якщо буде з нами Тарас Шевченко, його слово, пісня й дума, його заповіт.
Завдання: вдумайтесь у зміст цих слів, напишіть твір-роздум (до 3 сторінок) «Роль слова Т.Г.Шевченка під час Революції Гідності» .
У текст уведіть речення зі складеним іменним та складеним дієслівним присудком, узгодженим та неузгодженим означенням, прикладкою, речення з одиничним дієприслівником, що не виділяється комою.
28 балів

Завдання
ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

9 клас
Євромайдан, Єврореволюція, Революція Гідності – усі ці терміни сьогодні стали невід’ємною складовою в історії побудови  української державності.  Шанс на зміни в країні дістався нам дорогою ціною, ціною людських жертв, втратою території.

«Душу й тіло ми положим за нашу свободу», - ці рядки українського поета Павла Чубинського в дні Єврореволюції стали пророчими.



Завдання: напишіть твір «Герої не вмирають» (3-3,5 сторінки), посилаючись на твори Т.Шевченка.
У текст уведіть складносурядні речення, неповні речення, речення з відокремленою обставиною та речення зі вставними словами.
28 балів

Завдання
ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
10 клас
Прочитайте поезію Вадима Крищенка:



Так, є ще сила у народу,

Не зникла правда від оман.

За всі страждання в нагороду

Бог дарував

для нас Майдан.

Дивись, Європо, глянь,

Росіє,

Як ожила козацька суть.

Ми правду і свободу

сієм —

Нехай ті зерна проростуть!

Здолаємо колючі терни

І зло відкинемо старе.

І усвідомим:

«Ще не вмерла,

Іще не вмерла. І не вмре!»





Під звук оптимістичних

гасел

Встає вже плем’я молоде.

Тож, браття, з іменем Тараса

Стрічаймо свій

грядущий день.

Злих кривд натерпілись

доволі,

Та прагнем жить в добрі

й красі.

Ми українці — діти волі.

Нехай затямлять це усі!



Завдання: вдумайтесь у зміст цієї поезії, напишіть твір-роздум «З іменем Тараса стрічаймо свій грядущий день» (3,5-4 сторінки), використовуючи цитати з вивчених творів Кобзаря.
У текст уведіть безсполучникові речення, складнопідрядні речення з підрядними допустовими частинами, порівняльні звороти, приклади оксиморону (оксюморону).


28 балів

Завдання
ІІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

11 клас
«У кожного своя доля» - нагадав нам цю життєву істину Тарас Григорович, хоч сам пішов далеко за межі своєї власної долі і, пройнявшись іншими, при ньому сущими, і нашими сьогоденними, тоді ще не народженими, заявив світові про Україну. 
Завдання: напишіть твір-роздум про героїв Небесної сотні «Українці до останнього подиху» (3,5-4 сторінки). У роботі наведіть цитати із творів Т. Шевченка.
У тексті використайте відокремлені додатки, неповні речення, складнопідрядні речення з допустовими й наслідковими підрядними частинами.
28 балів


Завдання
ІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
Для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

(негуманітарних спеціальностей)


Т.Шевченко не тільки закликав до боротьби за волю, але й до об'єднання, національного єднання. Зараз цей заклик актуальний, як ніколи, - перед лицем зовнішньої загрози:

Обнімітесь, брати мої, молю вас, благаю!
Завдання: напишіть твір (до 5 сторінок) «У єдності здобудемо мир і спокій у державі». У роботі наведіть цитати із творів Т. Шевченка.
У твір уведіть безсполучникові речення, риторичні оклики, вставні слова, порівняльні звороти.

28 балів

Завдання
ІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
Для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

(гуманітарних спеціальностей)
Ми живемо у великий час, коли в українському народові прокинувся незламний, вільнолюбний дух козацтва, коли буквально втілюються в життя і рядки нашого національного гімну – “душу й тіло ми положим за нашу свободу” і виконується “Заповіт” Шевченка – “кайдани порвіте”. І поезія Кобзаря є актуальна і пророча, як ніколи. І це вселяє в нас віру в те, що Україна все ж процвітатиме, буде такою державою, у якій:

І буде син, і буде мати,

І будуть люди на землі.
Завдання: напишіть твір-роздум (до 5 сторінок) про те, яким ви уявляєте майбутнє нашої держави, використавши цитати із творів Кобзаря. Заголовок до твору підберіть самостійно.
У тексті використайте складносурядні речення, речення з однорідними означеннями, відокремленими додатками, порівняльними зворотами.

28 балів

Завдання
ІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
Для студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації

(негуманітарних спеціальностей)

Прочитайте вірш Л. Костенко.

Кобзар співав в пустелі Косаралу,

у казематах батюшки-царя.

Кайдани, шаленіючи, бряжчали,

Щоб заглушити пісню Кобзаря.
А пісня виростала у засланні.

А пісня ґрати розбивала вщент.

Правдивій пісні передзвін кайданів –

то тільки звичний акомпанемент.
Завдання: напишіть твір-роздум (до 5 сторінок), узявши за тезу виділене речення у вірші Л. Костенко. Наведені аргументи підкріпіть прикладами з творів Т. Шевченка й інших українських письменників. У творі дайте відповідь на запитання:чи є актуальною ця теза для сьогодення?

У тексті використайте риторичні звертання і запитання, складні речення із безсполучниковим зв'язком та речення, що містять цитати.

28 балів

Завдання
ІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка
ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації

(гуманітарний профіль)
Петро Іванишин зазначає: «саме Тарас Шевченко, його ідеали, імперативи, його животворна національна ідея спонукають замислитися. Замислитися над нашим сучасним життям і запитати себе: так за чиїми зразками й підказками, за якими цінностями й ідеалами будуємо Україну? Шевченковими? Чий категоричний імператив утілюємо в життя? Шевченків? Так чи українську національну державу, свою державу-"хату", державу українського народу будуємо? Шевченкову?»

Завдання: напишіть твір-роздум (до 5 сторінок) «Будуємо українську національну державу за цінностями й ідеалами Шевченка? (!) (розділовий знак оберіть самостійно)». Наведені аргументи підкріпіть прикладами з творів Т. Шевченка й інших українських письменників.

У роботі використайте метафору, художнє перебільшення (гіперболу), синекдоху, градацію.
28 балів

Завдання
ІІ (обласного) етапу

VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

Для учнів професійно-технічних навчальних закладів
Уявіть, що Т.Шевченко – наш сучасник.
Завдання: напишіть твір-роздум (до 3-4 сторінок) «Як Шевченко зреагував би на сьогоднішні події в Україні?». Свої аргументи підкріплюйте творами Кобзаря.
У тексті використайте вставні слова, однорідні підмети, фразеологізми та відокремлені члени речення.
28 балів


ПОДАЄМО ПРОТОКОЛИ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕРЕВІРКИ РОБІТ ІІІ (ІІ) ОБЛАСНОГО ЕТАПУ VІ МІЖНАРОДНОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Відділ освіти
На виконання наказу Головного управління освіти І науки Харківської обласної державної адміністрації від 31. 10. 2012 №556 Про проведення...

Відділ освіти
Харківської обласної державної адміністрації від 09. 10. 2014 №409 Про проведення V міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської...

Відділ освіти
На виконання наказу Департаменту науки І освіти Харківської обласної державної адміністрації від 24. 09. 2012 №1274 Про проведення...

Одеська загальноосвітня школа №44 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області зміст
Посада І місце роботи, служби: вчитель інформатики Одеської загальноосвітньої школи №44 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської...

Конкурс проводиться для учнів 5 11 класів загальноосвітніх навчальних...
Тараса Шевченка та в межах відзначення у 2014 році 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка у 2013/2014 навчальному році в Харківській...

Довідка про результати комплексних перевірок загальноосвітньої школи-інтернату...
Од та від 25. 11. 2014 року №437-од затверджено склад експертної групи з проведення комплексної перевірки загальноосвітньої школи-інтернату...

1. Відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам законодавства
Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Арцизької районної ради Одеської області

Методичні рекомендації всіх рівнів
Одеська загальноосвітня школа №44 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області

План навчального проекту Автор навчального проекту
Одеська загальноосвітня школа №44 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області

Графічний редактор. Знайомство. Вивчення панелі інструментів
Лазебна Тетяна Вікторівна, вчитель інформатики Одеської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №44, спеціаліст вищої категорії, старший...

Конкурс проводиться на базі комунального закладу «Чернівецький обласний...
Севастопольської міської державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22. 08. 2000 №1326 (із...

Статут пирятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Пирятинської...
Пирятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Пирятинської райдержадміністрації Полтавської області (далі – Навчальний заклад)...

Висновок щодо результатів атестаційної експертизи Томашгородської...
«Про проведення атестаційної експертизи Томашгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Рокитнівської районної ради Рівненської...

Відділ освіти, молоді та спорту Білогірської районної державної адміністрації...
Зміст даного доробку дасть можливість планувати та проводити роботу у школі за напрямом сімейного виховання. Рекомендовано для використання...

Нака з
«Про проведення атестаційної експертизи Вендичанської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, гімназії» та з метою контролю...

Старокостянтинівський районний методичний кабінет Миролюбненська зош і—ііі ступенів
Передерій Лариса Володимирівна, вчитель української мови та літератури Миролюбненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Старокостянтинівського...

План роботи Старовірівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
Старовірівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені двічі Героя Радянського Союзу А. Г. Кравченка

Вплив реклами
Автор роботи: Равніст Анна, учениця 11 класу зош І – ІІІ ступенів №3 м. Котовська Одеської області



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт