![]() МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ 01001, Україна, м. Київ–1, вул. Архітектора Городецького, 1-3/11, тел./факс 8 (044) 279-10-42; тел. 279-10-88 Сайт:www.dmc-art-ukraine.org.ua E-mail: mk@dmc-art-ukraine.org.ua __31.05.2017 р.______№_247-11_______ Директорам вищих навчальних закладів культури і мистецтв І-ІІ рівнів акредитації З метою поліпшення якості навчально-методичної літератури, що надсилається у Центр для затвердження, пропонуємо дотримуватися єдиних вимог: 1. Підготовлені роботи (до чергової атестації викладачів), визнані навчальними закладами гідними для розгляду Центром з метою подальшого використання у навчально-виховному процесі мистецьких навчальних закладів України, просимо надсилати на адресу Центру до 15 січня поточного року (до чергової атестації викладачів ) із супроводжувальними документами:
планам та сучасним навчально-методичним вимогам; - електронний носій «рукопису» (диск у «Word»); - витяг з протоколу засідання методичної ради (ЦК, ПЦК), на якому обговорена і рекомендована Центру робота викладача училища (коледжу); - лист-клопотання від Дирекції навчального закладу, яка пропонує Центру роботу для розгляду. 2. Рецензування цих робіт організовує Центр. Автори розробок ознайомлюються зі змістом рецензій в електронному вигляді. У випадках необхідності автор доопрацьовує роботу відповідно до зауважень рецензента, або дає аргументовану відповідь, якщо не погоджується із зауваженнями. Доопрацьований варіант роботи разом із новим електронним носієм або відповідь рецензентам надсилається до Центру для подальшого затвердження і розповсюдження (друку, розміщення на електронних носіях) для використання у навчально-виховному процесі в навчальних закладах культури і мистецтв І-ІІ рівнів акредитації. Роботи, надіслані після 15 січня поточного року, вноситимуться Центром у план затвердження (видання) на наступний навчальний рік. Просимо довести цю інформацію до методиста Вашого навчального закладу, голів циклових (предметно-циклових) комісій, голови методичної ради для дієвого використання у роботі. 4 додатки: зразки вищезазначених документів. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. З повагою ![]() Виконавці: М.В. Наюк Т.Ф. Стронько
Додаток 2 ЗРАЗОК ЛИСТА-КЛОПОТАННЯ ВІД ДИРЕКЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (на фірмовому бланку навчального закладу) Директору Державного методичного центру навчальних закладів культури і мистецтв України Кориську А.П. Шановний Анатолію Петровичу! Дирекція __________________________ просить прийняти до затвердження програму (назва навчального закладу) (методичні рекомендації тощо) «____________» для вищих навчальних закладів культури (назва роботи) і мистецтв І-ІІ рівнів акредитації (спеціальність, спеціалізація) , укладену викладачем _____________________ . (повністю прізвище, ім’я, по-батькові) З повагою, Директор підпис І.Б. Прізвище Додаток 3 З А Т В Е Р Д Ж Е Н О Директор Державного методичного центру навчальних закладів культури і мистецтв України ______________________________А П. Корисько «___» ______________ 20___ р. ![]() Міністерство культури України Державний методичний центр навчальних закладів культури і мистецтв України _______________________________________________________________________________ (назва навчальної дисципліни)Програманавчальної дисципліни/ дисципліни за вибором навчального закладу підготовки ________________________ (назва освітньо-кваліфікаційного рівня) напряму _____________________________________ (шифр і назва напряму) спеціальності_________________________________ (шифр і назва спеціальності) (Шифр за ОПП________) Київ 2017 Розробник(и): ______________ викладач(і) училища (коледжу) культури (прізвище та ініціали) (культури і мистецтв) Рецензенти: Редактор Відповідальний за випуск Рекомендовано на засіданні Методичної ради училища (коледжу) культури (культури і мистецтв) (протокол № … від ………2017 р.) © П.І.Б. розробника, 2017 р. © Державний методичний центр навчальних закладів культури і мистецтв України, 2017 р. Примітка: номери сторінок на титульному листку з обох сторін не друкувати; якщо два укладачі, то після слова «укладачі» ставиться двокрапка; не вказувати кваліфікаційні категорії викладачів та назви циклових комісій; звернути увагу на розділові знаки, на розміщення тексту; назву навчального закладу писати точно так як на печатці; на титульній сторінці внизу пишеться рік без букв. Вступ Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «______________________________» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки молодшого спеціаліста спеціальності «__________________________________________________________________». (шифр і назва спеціальності), якщо необхідно – назва спеціалізації Предметом вивчення навчальної дисципліни є _______________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ Міждисциплінарні зв’язки: _____________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________ (Характеристика місця дисципліни у навчальному плані, вказується, що передує вивченню даної дисципліни і які навчальні курси опановуються з урахуванням знань даної дисципліни) 1. Мета та завдання навчальної дисципліни 1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «____________________» є ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ 1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «___________________» є ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ 1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати : ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ вміти : ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ На вивчення навчальної дисципліни відводиться _______ години/________ кредитів ECTS. 2. Структура навчальної дисципліни (орієнтовний тематичний план)
3. Інформаційний обсяг навчальної дисципліни (Подаються назви тем, їх стислий зміст) Змістовий модуль №1. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Змістовий модуль №2. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇМетодичні рекомендації складаються з методичних вказівок щодо проведення семінарських, практичних занять, самостійної роботи студентів, курсового проектування, написання рефератів тощо. 4. Форма підсумкового контролю успішності навчання (за ОПП)____________________(Вказати форму підсумкового контролю (диференційований залік, екзамен), питання та завдання). 5. Орієнтовні завдання до підсумкового контролю: 6. Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів (за рівнями)
7. Рекомендована література_______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Додаток 4 З метою повного і якісного науково-методичного забезпечення навчального процесу та розповсюдження кращого педагогічного досвіду та відповідно до наказу МОНУ від 23 червня 2014 року № 742 «Про видання, придбання та доставки підручників…» П Е Р Е Л І К ВИДІВ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ значно розширено. Центр розглядає навчально-методичну документацію, а саме: І. Навчальні програми та методичні рекомендації з усіх нормативних і вибіркових навчальних дисциплін (в т.ч. програми факультативів); програми навчальної, виробничої й інших видів практик ІІ. Основні підручники та навчальні посібники ІІІ. Додаткові підручники та навчальні посібники, до яких входять:
Тестові завдання для перевірки знань Довідник. Завдання в тестовій формі Експрес-контроль Тренувальні тести
Опорний зошит Комплексний зошит для контролю знань Зошит для тематичних контрольних робіт Зошит-тренажер Схеми і таблиці
Хрестоматія для підготовки до… (наприклад, Зовнішне Незалежне Оцінювання) Хрестоматія - довідник Практичний довідник Педагогічний репертуар з навчальних дисциплін Комплексний довідник абітурієнта з дисциплін вступних іспитів Конспекти. Міні-конспекти. Аналіз твору на заняттях 8. Навчально-методичний комплект. Комплекс навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни 9. Дидактичні та наочні (мультимедійні та інші) матеріали Книга для викладача (методичні матеріали, методичні рекомендації, календарне планування та розробки занять) 10. Орієнтовне календарно-тематичне планування IV Методична література Методичні рекомендації з нових методів (технологій) навчання Посібники, словники Методичний та дидактичний супровід навчальної діяльності (методичні матеріали для студентів з питань самостійного опрацювання фахової літератури; методика написання курсових і дипломних проектів (робіт); документація заходів щодо контролю якості підготовки тощо) Олімпіада, Конкурс: нормативний, навчально-методичний та теоретичний аспекти (навчально-методичний посібник) Інструктивно-методичні матеріали з питань виховної роботи. |
Центр – Державний методичний центр навчальних закладів культури І мистецтв України | Розроблено: Державне підприємство «Державний центр регулювання якості поставок та послуг. Харківський госпрозрахунковий підрозділ... | ||
Розробка присвячена проблемі підвищення педагогічної компетентності акомпаніатора хореографічного колективу, його ролі в естетичному... | Акредитація від а до Я. Глосарій з акредитації. Навчально-методичний посібник. Автори: М. Ф. Гончаренко, С. А. Свіжевська. – Д.:... | ||
Методичний порадник «Зовнішнє незалежне оцінювання – 2007» (за матеріалами Львівського рцояо) | Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Волинської області | ||
Львівський національний університет ім. Івана Франка, го «Центр україністики» | Державний професійно-технічний навчальний заклад "нікопольський центр професійної освіти" | ||
У збірнику подаються лабораторно-практичні завдання для вивчення основ роботи з текстовим процесором Microsoft Word | Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації. Районний методичний центр | ||
Державне підприємство Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків | Розділ науково-методичні основи розвитку інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури | ||
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності донецької області | Державний професійно-технічний навчальний заклад "нікопольський центр професійної освіти" | ||
Загальна підготовка працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, збірник методичних розробок... | ... | ||
Державного професійно-технічного навчального закладу «Центр професійно-технічної освіти №4 м. Харкова» | Донецький обласний навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти |
![]() Головна сторінка Бланки резюме Бланк довіреності Бланк заяв Заява зразок Договір розірвання Зразок позовної заяви Заява на паспорт |