Пошук по сайту

Головна сторінка   Бланки   Договори   Заповнення бланків   

Електронне митне декларування зросло більш ніж в 1,5 тис раза

Електронне митне декларування зросло більш ніж в 1,5 тис раза





Платникам податків щодо подання електронної звітності ЄСВ

З метою створення сприятливих умов для подання звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляді, Міністерство доходів і зборів України надає інформацію про безкоштовні програмні забезпечення (on-line сервіси), які можливо використовувати при формуванні та підписанні звітності безкоштовними ключами, виданими АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів. Якщо ж платник бажає подати на паперових носіях, то допомогу по заповненню можна отримати у центрі обслуговування платників податків.


1

Програмне забезпечення для формування, підписання та подання звітності «M.E.Doc»

http://me-doc.com.ua

2

АРМ «Єдиний внесок» (тільки для формування звітності).

http://www.pfu.gov.ua

 

Підписання звітності сформованої засобами АРМу «Єдиний внесок» можливо в ПО «M.E.Doc»

http://me-doc.com.ua

3

Програмне забезпечення для формування та подання звітності «iFin Zvit»

http://zvit.ifin.ua



Електронне митне декларування зросло більш ніж в 1,5 тис. раза



Суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності все активніше користуються можливістю попереднього митного декларування товарів.

Щодня митниці Міндоходів отримують щонайменше як 100 попередніх митних декларацій типу „ЕА”. Якщо у травні, коли була започаткована така форма декларування, було надіслано лише 2 декларації цього типу, то вже у жовтні їх кількість зросла в 1,8 тис. раз та склала 3,6 тис. документів, за 12 днів листопада кількість оформлень сягнула 1,1 тис.

Особливістю такого декларування, відзначають у Міністерстві, є можливість здійснення митного оформлення імпортованих в Україну товарів без їх фізичного пред‘явлення митниці призначення. Тобто одразу після перетину митного кордону товар випускається у заявлений підприємцем митний режим.

Найбільшу кількість попередніх митних декларацій оформлено Київською, Київською міжрегіональною, Миколаївською, Рівненською, Чернівецькою митницями Міндоходів.

Як зазначають фахівці Міндоходів, підвищений інтерес до використання технології оформлення декларацій типу «ЕА» свідчить про її позитивну оцінку з боку суб’єктів ЗЕД та подальшу перспективність. Адже застосування такої процедури є дуже зручним для бізнесу, оскільки сприяє прискоренню товарообігу, скороченню затрат часу і фінансових витрат на здійснення митних процедур.

Крім того, всі процедури оформлення товарів та взаємодії з декларантами максимально автоматизовані, а це, в свою чергу, мінімізує «людський фактор».

Декларація типу «ЕА» дозволяє випуск товарів у таких митних режимах як імпорт, реімпорт, тимчасове ввезення, переробка на митній території. Водночас такі декларації не можуть бути використані для випуску підакцизних, поштових, а також тих товарів, ввезення яких відмінні від вищезазначених режимів тощо.

Нагадаємо, що технології електронного попереднього митного декларування на митницях Міндоходів почали діяти з травня поточного року. Для здійснення митного оформлення за такою процедурою підприємцю ще до фактичного ввезення товару в Україну достатньо направити в митницю призначення попередню митну декларацію, яка і буде підставою для випуску товару у митний режим після перетину ним кордону.

Понад 81% касової техніки вже передають звітність дистанційно



До Системи зберігання і збору даних від реєстраторів розрахункових операцій Міндоходів підключено майже 197 тис. одиниць касової техніки. Це складає понад 81% від загальної кількості реєстраторів.
Власники цієї техніки вже спілкуються з органами доходів і зборів дистанційно, оскільки вся звітність автоматично передається до серверу обробки інформації Міністерства.
Ті ж платники, які ще не переобладнали свою техніку, можуть зробити це без фінансових втрат для себе до 1 січня 2014 року. Саме з цього часу запроваджується відповідальність за неподання електронної звітності.
За словами фахівців Міндоходів, можливість дистанційного контролю за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки у готівковій формі, не лише зекономить час та витрати для суб’єктів господарювання на подання звітності, але й дозволить ще більше скоротити кількість перевірок таких платників.
На сьогодні всі перевірки цієї категорії платників проводяться за заявами громадян та інформацією від державних органів про наявність правопорушень у суб’єктів господарювання і є виключно крайнім засобом впливу на недобросовісних підприємців.
Порівняно з минулим роком за 10 місяців поточного року кількість перевірок підприємств, які використовують касові апарати, скорочена більш ніж вдвічі. Так, з початку року було проведено 11,8 тис. таких перевірок, порушникам донараховано 176 млн. грн. штрафних санкцій.
Нагадаємо, що починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді. Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів. Платники можуть або приєднати до існуючої касової техніки відповідні модеми для передачі даних, або придбати нову техніку.
Перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій, дозволених до використання, розміщено на порталі Міндоходів (http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html).

Міндоходів України за 10 місяців збільшено відшкодування ПДВ на 15,3%

Міністерство доходів і зборів України у січні — жовтні 2013 р. збільшило відшкодування податку на додану вартість до 45,6 млрд. грн., що на 15,3% перевищує показник аналогічного періоду 2012 р.

Як повідомив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко в інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна», в автоматичному режимі за цей період відшкодовано 19,7 млрд. грн. За його словами, зменшуються залишки невідшкодованих сум, які оскаржуються в судовому порядку.

«Якщо на початку року ця сума становила 7,2 млрд. грн., то зараз — 4,75 млрд.», — наголосив Міністр.

При цьому Олександр Клименко відзначив, що Міндоходів беззастережно виконує доручення Президента України Віктора Януковича щодо викорінення практики збирання податків авансом і недопущення затримки бюджетного відшкодування ПДВ.

«Президент акцентував увагу на необхідності продовження роботи в цьому напрямі відповідно до очікувань бізнесу, на недопущенні проблем з відшкодуванням ПДВ. І ми беззастережно виконуємо його доручення», — завірив керівник відомства.

Говорячи про переплати з податку на прибуток, Міністр наголосив, що Міндоходів не є прихильником механізмів виконання планів і наповнення дохідної частини бюджетів за рахунок переплат. «Необхідно враховувати, що цього року було змінено порядок сплати податку на прибуток. З 1 січня 2013 р. введено авансову сплату податку на прибуток і річне декларування (платники податку щомісяця сплачують авансовий внесок з податку в сумі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній рік; при цьому податкова декларація подається за річний звітний період. — ІФ). Вважаю, що це чіткий, зрозумілий для бізнесу механізм, який дає можливість планувати відрахування до бюджету», — додав він.

Як повідомлялося, Віктор Янукович за підсумками зустрічі з представниками Українського союзу промисловців і підприємців і Федерації профспілок України доручив Олександру Клименко підтримати підприємства, у яких виникла погроза неплатоспроможності у зв’язку з погіршенням фінансового стану через звуження ринків збуту продукції, шляхом надання розстрочення/відстрочення щодо грошових зобов’язань або податкового боргу. Відповідно до доручення Міністр зобов’язаний щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, доповідати про хід виконання доручення.

Президент також доручив до 20 грудня 2013 р. провести аналіз досудових розслідувань випадків ухилення від сплати податків і зборів за результатами проведених органами доходів і зборів перевірок, за якими прийнято у встановленому порядку податкове повідомлення-рішення, і негативних наслідків такої практики для платників податків.

Міндоходів також має бути прийнято низку невідкладних заходів щодо викорінення практики збирання податків авансом, а також щодо недопущення затримки бюджетного відшкодування податку на додану вартість.

УСПІХ АДМІНІСТРУВАННЯ ЄСВ

Зміна адміністратора єдиного соціального внеску (ЄСВ) пройшла вдало — платники вчасно подали 661 тисячу звітів до органів Міністерства доходів і зборів України. Усього прозвітували про сплату внеску майже 4 млн. підприємств та громадян. Про це повідомив під час прес-конференції Міністр доходів і зборів Олександр КЛИМЕНКО.

Процес переходу було ор­ганізовано таким чином, щоб платники не відчу­ли жодних незручностей від змі­ни адміністратора. Між Міндохо-дів та Пенсійним фондом України складено низку протоколів щодо обміну інформацією. Налагоджено захищений канал зв'язку, який забезпечуватиме передачу звіт­ності до Пенсійного фонду для ведення реєстру застрахованих осіб у складі Державного реєстру загальнообов'язкового держав­ного страхування», — зазначив Олександр Клименко. Міністр подякував усім платни­кам єдиного соціального внеску за те, що вони зуміли переорієн­туватися у зв'язку зі зміною адмі­ністратора, а також за активний перехід на електронну форму зві­тування. З його слів, після переда­чі функцій адміністрування ЄСВ до Міндоходів України частка звітності, поданої в електронно­му вигляді, зросла з 38 до 60%.

Олександр Клименко запев­нив, що його відомство і надалі створюватиме умови для повно­го переведення адмініструван­ня єдиного соціального внеску на електронні системи сплати та звітування.

Сервісом електронного декларування скориталися 80 відсотків суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності


Миколаївською митницею Міндоходів широко використовується сервіс електронного декларування товарів.

Вперше з початку запровадження сервісу електронного декларування товарів у вересні поточного року частка митних декларацій, які оформлюються в електронному вигляді, склала 91 відсоток.

Така позитивна тенденція свідчить про те, що електронне декларування має гарне підґрунтя, щоб найближчим часом стати основною формою спілкування підприємців з митницею.

 Із 300 суб’єктів, які здійснювали зовнішньоекономічну діяльність та митне оформлення в зоні Миколаївської митниці Міндоходів, 240 суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності (тобто 80 відсотків) скористалися сервісом електронного декларування.

Підтвердження фактичного вивезення товарів за кордон, державна реєстрація транспортних засобів, зняття експортно-імпортних операцій з валютного контролю та продаж іноземної валюти для проведення розрахунків підприємствами, - всі ці операції відтепер здійснюються на підставі електронних митних декларацій.

Слід зазначити, що під час оформлення електронних митних декларацій  нараховано та стягнуто 97 відсотків митних платежів.

Нагадаємо, що в січні поточного року доля електронних митних декларацій складала лише 68 відсотків від загальної кількості.

Впровадження ІТ-технологій не тільки сприяє скороченню фінансових та часових витрат бізнесу на здійснення митних процедур і легкості ведення міжнародної торгівлі. Інформатизація процесів значно спрощує митні процедури та приводить їх у відповідність до європейських стандартів.


Про переваги подання звітності в електронному вигляді
Застосування технічних засобів телекомунікації з кожним роком стає все більш невід’ємною частиною нашого життя. Зараз важко уявити собі будь-яку сферу діяльності, яка б не використовувала можливості та переваги Інтернет-мережі. Податкові органи України намагаються бути в авангарді новацій, які забезпечують розвиток ІТ-технологій. Однією із переваг, яку надають ІТ-технології, є можливість подання звітності платниками податків до податкових органів за допомогою мережі Інтернет. Подання звітності в електронному вигляді отримує дедалі більшу підтримку платників податків і, на сьогодні, багато хто з них вже оцінив переваги електронного документообігу.
«Електронний сервіс подання податкової звітності» має низку суто професійних переваг:
• полегшується процедура складання звітності;
• за економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності); 
• звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
• уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
• гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
• оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
• інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом); підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);
• конфіденційність інформації;
• оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.
рахунок автозаповнення форми ймовірність допущення помилок мінімальна;
Запровадження системи електронної подачі звітності є не лише засобом забезпечення прозорості відносин між податковими органами та платниками податків, електронна звітність – це престиж підприємства, яке, працюючи з використанням сучасних інформаційних технологій, демонструє громадськості свою чесну позицію сумлінного платника податків.


Подання звітності РРО з електронним модемом

 

Чи обов’язкове подання звіту за формою № 3ВР-1 до податкового органу після установки модему на старі РРО?

Нормами законодавства змінено порядок подання звітності. Так, замість подання звітності на паперових носіях один раз на місяць передбачено подання звітності на базі технології, розробленої Нацбанком України, дротовими або бездротовими каналами зв’язку.

Для тих категорій платників, які відповідно до абзаців другого та третього п. 7 ст. 3 Закону про РРО не зобов’язані передавати звітну інформацію з РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку, залишається обов’язковим подання звітності на паперових носіях за формою № 3ВР-1 один раз на місяць до 15 числа місяця, наступного за звітним.

З чого потрібно починати, аби підключити РРО, що створюють контрольну стрічку в електронному вигляді?

У суб’єктів господарювання існує два шляхи виконання вимог законодавства:

перший — придбання РРО нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми;

другий — доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передання звітної інформації.

З цих питань суб’єктам господарювання рекомендуємо звертатися до центрів сервісного обслуговування (далі — ЦСО).

Які РРО відповідають вимогам, затвердженим наказом Міністерства фінансів №1057?
Новим вимогам відповідають наступні моделі РРО виробництва «Юнісістем»:
ЕККА MINI-500.02ME ver.52-09 при роботі з модемом UNS SM12.03 GSM
ЕККР МІНІ-ФП6 ver.257-05 при роботі з модемом UNS SM12.03 GSM
ЕККА MINI-500ME ver.56-08 при роботі з модемом UNS SM12.03 GSM
ЕККА MINI-T400ME ver.4101-2 з вбудованим модемом
ЕККА MINI-T400ME ver.4101-3 з вбудованим модемом
ЕККА MINI-500.02ME ver.52-08 з модемом UNS-SM12.03 GSM
ЕККА MINI-500.02ME ver.52-10 з модемом UNS-SM12.03 GSM
ЕККА MINI-600.04ME ver.64-02 з модемом UNS-SM12.03 GSM
ЕККР МІНІ-ФП ver.238.04 з модемом ХМ-01

Чи необхідно оновлювати прошивку РРО, для того щоб вони відповідали вимогам по передачі данних?
Необхідно, оновлення прошивки необхідно виконати для наступних моделей РРО:
MINI-500.02МЕ ver.52-07 — нова версія прошивки 52-09
MINI-500.02МЕ ver.52-02, 52-03, 52-05 — нова версія прошивки 52-08
MINI-500ME ver.56-05, ver.56-06 — нова версія прошивки 56-08
MINI-600.04МЕ ver.64-01 — нова версія прошивки 64-02
МІНІ-ФП6 ver.257.03, ver.257.04 — нова версія прошивки 257.05
МІНІ-ФП ver.238.03 — нова версія прошивки 238.04

Електронна форма звітності ЄСВ — це вигідно і платникам, і Міндоходів.

У цьогорічному рейтингу Doing Business позиції України зросли одразу на 28 пунктів. Окремо експерти вказали на прогрес щодо електронного звітування в Україні. За рік це дало змогу скоротити час, необхідний для виконання податкових зобов'язань, на 101 годину. Такий успіх — досягнення насамперед самих платників, які позитивно сприймають інновації»

За офіційними даними Міндо­ходів України, за 25 днів жовтня поточного року збір ЄСВ ста­новить 12,7 млрд. грн. Усі пере­раховані платниками суми було оперативно розподілено між со­ціальними фондами.

Для зручності платників єди­ного внеску на порталі Мін­доходів у Єдиній базі подат­кових знань створено окре­му категорію «Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яка міс­тить інформацію про законодав­чу та нормативно-правову бази, відповіді на запитання платників. Продовжується широкомасштаб

на масово-роз'яснювальна робо­та з питань сплати ЄСВ на від­повідні рахунки та подання звіт­ності до центрів обслуговування платників.

Олександр Клименко також прокоментував можливе відстро­чення зниження ставок податку на прибуток і ПДВ з наступного року. З його слів, таке рішення може бути ухвалене через еконо­мічну нестабільність і виходячи з рекомендацій Міжнародного валютного фонду. Наразі питан­ня обговорюється на рівні уряду та ділових кіл і вирішиться най­ближчим часом.

«Ми справді перебуваємо в ді­алозі, справді слухаємо експертів і бізнес про те, що можна зроби­ти, що доцільно. Усі консульта­ції ми завершимо найближчим часом і вийдемо з рішенням, яке відобразиться в законі про держ­бюджет на 2014 рік», — зазначив Міністр, який також підкреслив, що в діловому середовищі рішен­ня про відстрочення зниження податкових ставок сприймають з розумінням.

Щодо запровадження обов'яз­кового загального декларування, то, як зазначив Олександр Кли­менко, такий крок дасть змогу залучити до бюджету держави щонайменше 20 — 25 млрд. грн. додаткових надходжень. При цьо­му Міністр наголосив, що модель декларування вже відпрацьовано із залученням широкого кола екс­пертів та консультантів і до кінця року буде подано на широке об­говорення.

Про нові сервіси на митниці

«У нас є проект з автоматизації усіх процесів, що відбуваються на мит­ниці. Я вважаю, все це до 1 січня 2015 року ми зможемо втілити у життя, і наша митниця відповідатиме вимогам сьогодення. Зараз наше завдання — якомога більше спростити та скоротити час митного огляду товарів. Для цього Міндоходів України впроваджує низку сервісів. Так, на Київській мит­ниці реалізовано експеримент з попереднього митного оформлення, а Іллі-чівський порт і Одеську митницю обладнано скануючими системами, через які проходить 100% вантажу. Це дає змогу нам якісно виконувати функцію контролю, а платникам податків — суттєво заощадити час. Такі заходи по­кликані мінімізувати людський вплив, усунути певні корупційні ризики, коли мають місце особисте спілкування й людський фактор»

Затверджено Порядок заповнення платіжних документів у разі сплати податків, зборів, митних платежів та ЄСВ



Міністерством доходів і зборів України затверджено порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Відповідний наказ Міндоходів від 22.10.2013 №609 набуває чинності сьогодні, 26 листопада.

Відтепер усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.

Детальніше ознайомитися з Порядком заповнення документів та списками кодів видів сплати можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням http://minrd.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.

У разі виникнення будь-яких запитань платникам податків слід звертатися за довідками до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації.

Завдяки Міндоходів понад 80 тис. найманих працівників вже офіційно працевлаштовані



За 10 місяців поточного року співробітники Міністерства доходів і зборів України виявили понад 80 тис. найманих робітників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Після офіційного працевлаштування «тіньових заробітчан» бюджет додатково отримав 14,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.

Крім того, 39 тис. осіб, що здійснювали підприємницьку діяльність без документів, залучені до державної реєстрації та сплатили 17 млн. грн. податку.

Порушення трудових прав громадян, відзначають у Міністерстві, залишається, на жаль, розповсюдженим явищем на вітчизняних підприємствах. Фахівці Міндоходів фіксують порушення законодавства у 93 відс. підприємств, що перевіряються. З початку року за результатами перевірок до бюджету донараховано майже 303 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та штрафних санкцій.

Крім того, за результатами заслуховування на спеціальних комісіях керівників підприємств-боржників з виплат зарплат погашено майже 1,1 млрд. грн. заборгованої зарплати. Бюджет отримав 208 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.

Понад 50 тис. підприємців, які виплачували зарплати менше мінімальної, підвищили рівень оплати праці, внаслідок чого бюджет отримав додаткових 101,6 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб.

Увага! Незабаром діятимуть нові правила заповнення платіжних документів у разі сплати бюджетних платежів


Міндоходів своїм наказом від 22.10.2013р. №609 затвердило Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Насамперед, звертаємо увагу, що новий порядок формування платіжних документів на сплату бюджетних платежів діятимуть з дня офіційного опублікування наказу № 609. Втім, зважаючи на важливість та актуальність теми повідомляємо найсуттєвіші відмінності від порядку заповнення платіжних банківських документів на сплату ЄСВ згідно з вимогами наказу Міністерства фінансів України від 07.07.2012р. № 817.

Найважливішими новаціями у процедурі заповнення платіжних документів на переказ коштів у разі сплати бюджетних платежів є  зміна алгоритму заповнення поля „Призначення платежу”, а саме – у полі №3. Раніше у ньому вказувалися реквізити лише в разі сплати зобов’язань за третіх осіб, відтепер, в полі № 3 вказується один з реквізитів:

   - код ЄДРПОУ платника податку (у разі здійснення юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата);

   - реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізособи або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови від реєстраційного номера);
- реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів.

Список кодів видів сплати також зазнав змін. Хоч й найбільш використовувані коди не змінилися, до списку додано нові коди за митними платежами (код 350-359), за податками і зборами (коди 128 та 160), що застосовуються при сплаті грошових зобов’язань, визначених за результатами перевірок.

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками. При наявності будь-яких пробілів (наприклад, між ";" та "ЄСВ") документ на переказ приймається до виконання, але при цьому гроші автоматично зараховуються в якості сплати податків, зборів, єдиного внеску (код 101), незалежно від коду, зазначеного в платіжці.

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Про електронне декларування
С. Так, у 2016 році Україна запровадила низку змін в законодавстві у сфері запобігання корупції, що було однією з вимог єс для введення...

Рішення від 26 липня 2017 року №410 V i І про виконання районного...
При плані 10856,8 тис грн надійшло 14863,7 тис грн доходів, що на 4006,9 тис грн більше, ніж було заплановано. В порівнянні з аналогічним...

Рішення від 25 жовтня 2017 року №461 VII про виконання районного...
При плані 24970,8 тис грн надійшло 27674,8 тис грн доходів, що на 2704,0 тис грн більше, ніж було заплановано. В порівнянні з аналогічним...

 Більше ніж удвічі за рік зросло охоплення щепленням від кору дітей 1 року
Щеплення — єдиний дієвий спосіб уберегтися від інфекційних захворювань І запобігти розвитку небезпечних ускладнень

Методичні рекомендації до самостійного вивчення нормативної дисципліни «Митне право»
Приймаченко Д. В. Навчально-методичне забезпечення дисципліни «Митне право». Програма вибіркової навчальної дисципліни «Митне право»...

Урок 14 Тоталітаризм Очікувані результати
У результаті може трапитися так, що країна з монархічною формою правління виявляється більш демократичною, ніж інша республіка

Лізинг це просто, це більш ніж просто…
Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"

«Електронне портфоліо – альтернативна форма оцінки професіоналізму...
В учителя має бути "дос'є успіхів", в якому відбиватиметься все цікаве І гідне з того, що відбувається в його житті. Таким дос'є...

Виливний С. Л. Вільна Україна Книга одинадцята
«більш» личать. Але це «більш» для авторів стоїть на першому місці, бо це «більш» складається так, як авторам найбільш вигідніше...

З початку року автовласники Харківщини сплатили близько 11 мільйонів...
Такі цифри повідомили у фіскальній службі області. Зазначену суму податку сплатили більш ніж за 450 легкових автомобілів

Податкова інформує Добропільська одпі гу міндоходів у Донецькій області...
За 9 місяців 2014 року платники податків м. Добропілля, Добропільського та Олександрівського районів наповнили бюджет держави більш...

Станичани підтримали українську армію 1,8 мільйонами гривень
Станично-Луганській одпі, сплатили 1 млн. 840 тис грн військового збору. Свій вклад до держбюджету також зробили Біловодське та Міловське...

Поради батькам логопеда. Особливості роботи з ліворукими дітьми
Думка, що одна півкуля більш активно, ніж інша, помилкова. Обидві півкулі однаково активні. Різниця праворуких І ліворуких дітей...

З початку року 88 жителів Бучаччини вже задекларували свої доходи
За результатами кампанії декларування 2013 року році жителями Бучача та району було задекларовано до сплати 109,9 тис гривень податку...

Електронним кабінетом платника скористалися 6,4 млн осіб
Станом на 22 березня 2017 року кількість користувачів відкритої частини Електронного кабінету платників податків складає 6,4 млн...

«Декларування-2016»
Начальник інспекції Олександр Григоряк відповів на актуальні питання щодо кампанії декларування 2016

І нформац І я по Молочанському нвк «зош І-ІІІ ступенів-гімназія»
У вчителів підвищився інтерес до самоосвіти. Уроки стали більш чіткими, організованими. Посилилася їхня практична спрямованість,...

Барвінківська районна рада харківської області ІХ сесія VIІ скликання
Районний бюджет по доходам разом із трансфертами по загальному фонду виконаний на 102,2%. Затверджений план з урахуванням змін 111426,0...



База даних захищена авторським правом © 2020
звернутися до адміністрації




blanki-ua.com.ua


Головна сторінка

Бланки резюме
Бланк довіреності
Бланк заяв
Заява зразок
Договір розірвання
Зразок позовної заяви
Заява на паспорт